Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Nikon ProStaff
#1
Da der er op til flere der bliver sure hvis de ingen julegaver får, faldt valget af kikkert til min "Horny .17" på en: Nikon ProStaff 3-9x40, Nikoplex, Matte.bestilt gennem:www.theopticzone.com til den nette sum af 135$.

Er der en og anden der kender/har prøvet dette glimrende stykke optik[?] Vi skal jo tænke på at denne kikkert kommer langt over 1000.- når moms/fragt er betalt.[8D]

Mvh.

mphansen
[Image: 113.gif]
Mvh.

mp
Svar
#2
Så er kikkerten modtaget, monteret og afprøvet.

Samlet løb den op i en svimlende sum af kr.1265.50.

Jeg ved ikke om man kan snakke kvalitets optik til den pris, men den skal da have en chance.

Kvaliteten virker robust (som Monarch serien) og den er egentlig god skarp.

For mig er eneste minus den store øjenafstand. Det er lige i overkanten til det lille skæfte der er på min Marlin.

Måske var det noget for alle kanonskytterne? (Hvis kikkerten kan holde til det).

Alt i alt, en kikkert der absolut er brugbar i dagslys (bestemt ikke en kikkert til skumringsjagt) og som jeg ikke vil være bange for at bruge som reserve på en jagtriffel.

[Image: 6310_360.jpg]

God Jul

Mvh.

mphansen

[Image: t75.gif]
Mvh.

mp
Svar
#3
Hmm - nu vi snakker kvalitet [8D] så fandt jeg denne her - en skam jeg ikke lige har en riffel som skal have en sjov kikkert ..

Den blev solgt til 2.800 Dkr. (Nickel Supra 4-16 x 56) det er squ da billigt - den ville jeg faktisk godt eje....[:I]

[Image: 299454_41b9c9a0d2f38.jpg]

http://www.egun.de/market/item.php?id=29...df1437ae50

[Image: deerrun.gif]
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)