Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Prøv og nyd disse dejlige jagt dage
#21
Plastic og pumpgun.. hun måtte godt komme med mig på jagt, det ville blive en af disse dejlige jagt dage, uden tweed og gamle bøsser[Big Grin]

Mvh. Jakob

Så længe der er bly i luften er der håb!
Mvh. Jakob

Svar
#22
Citat:quote:

Originally posted by Sandersen

Kære Holloway,

Jeg gælder mig sgu´ til den dag, hvor det lykkedes dig
at lave et indlæg der handler om JAGT el. våbenteknik, og ikke om, hvor store pengebeløb det kan lade sig gøre for dig at skrive om...!!!![xx(][xx(]

Mvh.
Sandersen



Holloway. Dette er VÅBENTEKNISK FORUM ikke en jægerpendant til Billedbladet. Vi er her for at udveksle viden og erfaringer og til og med morsomheder.
Jeg ved ikke, hvad din mission er med din uendelige række af indlæg om dyre våben og dyre jagter, hvis primære kvalitet synes at være prisen? Jeg leder - som Sandersen og mange andre - forgæves efter våbenteknisk eller jagtligt indhold, viden og erfaringer eller blot nysgerrighed og videnbegær i dine indlæg! Og dine skråsikre betragtninger omkring "det eneste der duer" til dit og dat og "hvad der er rigtig jagt", får mere og mere karakter af støj og irritationsmoment.
Der er ingen andre end dig herinde, der synes at pris i sig selv er et udtryk for kvalitet. Der er ingen andre herinde, der belærer andre brugere om "det eneste rigtige" med erfaringsgrundlag i en (dårlig) jagtfilm eller formodet indhold af en bog, de ikke har læst. Hvis ikke du ved noget om et emne - og ikke er interesseret i at vide noget om det - så hold k.... Eller udtrykt mere diplomatisk: Tavshed er guld - vi gider ikke høre mere om det nu!

Du er velkommen til at deltage konstruktivt herinde, men dette spammeri stopper nu! Forstå det eller lær det udenad!

[center][Image: gandalf2.jpg][/center]

Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.


Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)