Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Buk
#1
I bukkejagten så jeg ham ved flere lejligheder. Han var en Gaffelbuk, - lige i ørehøjde.

I morges så jeg ham så igen. Denne gang med sin ”nye” opsats i bast. Jeg tror ikke hans opsats er helt færdigudviklet endnu, så måske ender det med han bliver en seksender i år. [Smile]

UHA – UHA!!! - Nu skal jeg passe på ikke at blive ”Trofæfikseret” [xx(] [Wink]

[Image: bastbuk022.jpg]

[Image: bastbuk021.jpg]

Swift
Svar
#2
Kære Swift

UHA – UHA!!! - Nu skal jeg passe på ikke at blive ”Trofæfikseret”

Tro mig, Det eneste sted trofæfiksering gør ondt er i tegnebogen!

Ellers, hvis han ikke sætter op til 6-ender. så.....!

Mvh Thorlak

Correct first shot placement, the rest is bullshit!
Correct first shot placement, the rest is bullshit!
Svar
#3
SWIFT,

se at få hamret ham omkuld ved først kommende lejlighed d. 16maj[Wink]
Han skulle nødigt blive større[Big Grin][Big Grin][Big Grin]

/Gammeltoft

Shoot low, they might be crawling !!!!
/GT
www.hgfirearms.dk
Shoot low, they might be crawling !!!!
Hellere være en original, end en dyr  kopi[B)]
Svar
#4
Rolig nu gammeltoft. Jeg fornemmer en snert af sarkasme. [Big Grin][Big Grin][Big Grin]

På det pågældende område må der kun skydes seksendere, så han får sikkert lov til at ”gå”. [Wink]

Swift
Svar
#5
Citat:quote:

Jeg fornemmer en snert af sarkasme


Jeps[Big Grin]

/Gammeltoft

Shoot low, they might be crawling !!!!
/GT
www.hgfirearms.dk
Shoot low, they might be crawling !!!!
Hellere være en original, end en dyr  kopi[B)]
Svar
#6
Sådan var det ikke ment, Gammeltoft, vel. Han er muligvis ikke engang 3 år - muligvis om 2 år, så![Big Grin][Big Grin][Big Grin]

Men det er agurketid - jeg har "ævlet" bukkejagt med mindst 5 forskellige legekammerater her til formiddag!

Det er foreløbelig blevet til: Hjemme 16-17 maj, køre til Polen d. 18 maj og så 4 dages "shiiisen", så bliver det uge 31 også i Polen - herrejagt i skjorte ærmer, pivo på det lokal torv med udsigt til den lokale folklore -jo jo fantasien fejler ikke noget[Smile][:p]. Så kan det måske blive tale om lidt muntjak i Birmingham i marts for at holde rysterriet lidt nede[:o)]!
Det eneste "farlige" ved ovenstående er at vi starter hjemme[}Smile], mens det stadig klør uforholdsmæssigt! Det sidste kan gå ud over en lille spidsbuk eller 2 (i bast, naturligvis)- det vil jo så være planlagt kød/afskuds jagt el. hvad[Big Grin][Big Grin][Big Grin][Big Grin]?.

Mvh Thorlak

Undskyld Swift - det klør!!!! Dette var en undskyldning for at misbruge tråden - intet andet[Smile]

Correct first shot placement, the rest is bullshit!
Correct first shot placement, the rest is bullshit!
Svar
#7
Øhhhhh, Swift, er du sikker på du ikke har en anden personlighed der hedder "Erik Pedersen"[Big Grin][Big Grin]

Tja, jeg kender det. Jeg må også indskrænke mig i år og nøjes et enkelt par ture for uden det her hjemme....[V][:o)][B)]

Men nu går man jo heller ikke i tweed og har der til hørende masser af penge[xx(]

/Gammeltoft

Shoot low, they might be crawling !!!!
/GT
www.hgfirearms.dk
Shoot low, they might be crawling !!!!
Hellere være en original, end en dyr  kopi[B)]
Svar
#8
Flotte billeder!!!
Svar
#9
Citat:quote:

Originally posted by THORLAK

Undskyld Swift - det klør!!!! Dette var en undskyldning for at misbruge tråden - intet andet[Smile]


Helt OK - THORLAK. Jeg kender godt denne kløe som du omtaler. [Big Grin]

Citat:quote:

Originally posted by Gammeltoft

Øhhhhh, Swift, er du sikker på du ikke har en anden personlighed der hedder "Erik Pedersen"[Big Grin][Big Grin]


> ”180 grader” - Jeg vil da ikke lægge skjul på at jeg godt kan blive imponeret af en flot seksender, men dog aldrig i et sådant omfang, at det udelukkende er trofæets størrelse som er det styrende element for mig. [Big Grin]

Swift
Svar
#10
Ham her går og hygger sig sammen med 2 råer og en lille spidsbuk!

[Image: dyr2007.jpg?t=1173941255]

[Image: dyr2008-1.jpg?t=1173941340]
Svar
#11
Han ligner en der lige har fået en aftale den 16 maj [:p].

Uffe

Sejren venter den der har alt i orden.......... Det kaldes HELD! Citat: Roald Amundsen.

Uffe

Sejren venter den der har alt i orden.......... Det kaldes HELD! Citat: Roald Amundsen.
Svar
#12
Hej Gabba

Nej hvor er han flot !!

...og hvor er det fedt at se sådanne billeder og nyde den skønhed der findes. så behøver man næstenikke at bruge riflen[Smile].

Hmmmm. det ender squ med jeg selv blive sådan en rørstrømsk gamling der ikke kan nænne at bruge aftrækkeren.[xx(]

Venlig hilsen Lasse
...komfort kan ikke overdrives.
Hilsen Lasse

... Buy the best and cry once.
Svar
#13
Wow det er en lækker buk.

Den blir svær at gemme [Big Grin]
Svar
#14
Citat:quote:

Originally posted by ujensen

Han ligner en der lige har fået en aftale den 16 maj [:p].

Uffe

Sejren venter den der har alt i orden.......... Det kaldes HELD! Citat: Roald Amundsen.



Den 16. maj render han rundt i Ghillie-suit med tykke uldsokker på fusserne og bevæger sig iøvrigt kun når det er FULDSTÆNDIG mørkt [Big Grin]

Mvh Takleberry

People demand freedom of speech as a compensation for the freedom of thought which they seldom use
Svar
#15
Citat:quote:

Originally posted by LasseScout

H
...og hvor er det fedt at se sådanne billeder og nyde den skønhed der findes. så behøver man næstenikke at bruge riflen[Smile].

Hmmmm. det ender squ med jeg selv blive sådan en rørstrømsk gamling der ikke kan nænne at bruge aftrækkeren.[xx(]



Ha, ha - sådan får jeg det også............det må være alderen der begynder at sætte ind [Smile]


Amateurs practice till they get it right. Professionals practice till they can't get it wrong.
[Image: Gri5A.jpg]
Svar
#16
Billederne er tager af min lillebror - ud gennem stuevinduet!

Dyrene går lige på kanten af hans græsplæne!

[Image: dyr2010.jpg?t=1174037221]

Her er et billede af bukken fra tidligere i år

[Image: dyr133.jpg?t=1174037297]
Svar
#17
hej gabba

kan vi lige få din lillebrors telefonnummer.
hans nuværende jagtlejer betaler for lidt.[}Smile]

du burde passe på med at vise os andre sådanne billeder, det kunne nemt komme til bære præg af misundelse.

pedro[^]

Womans Worst words: HUSBOND HUNTING HEAVY GUNS (on a HOLIDAY)
http://www.munthes.dk - gir størst velvær
Svar
#18
Ham her tog jeg et par billeder af igår aftes.

Den har 1 bagsprosse på den ene stang og ikke andet, han kunne godt komme i livsfare efter den 16 maj, bare synd jeg ikke kan komme afsted de første 4 dage[xx(]
Svar
#19
Jamen, Bockshot, så kan jeg da hjælpe dig [Big Grin]

MVH Amders
Jagt og riffelskydning er ikke et spørgsmål om liv eller død, det er væsentligt mere vigtigt!
Svar
#20
Her til aften så jeg den første færdigfejede buk i år, en ganske ung ulige seksender lidt over ørene. De er tidligt på vej i år[Smile]

Mvh. Jakob

Så længe der er bly i luften er der håb!
Mvh. Jakob

Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)