Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Mauser 8 x 57
#1
Hej [Smile]

Jeg har netop købt denne her på Lauritz: http://www.lauritz.com/s_j/4.asp?itemid=390855&lang=1

En Mauser 98 kal. 8x57 til kr. 2.300 alt incl.[V]. Har de taget r.... på mig[?]

hilsen nybegynderen
Svar
#2
Hej Andy!!

Velkommen til vores lille klub af riffelautister mv.

Dit køb er vil ok, det vigtigeste er dog at du selv føler du har gjort et godt køb!!. Når man køber gamle våben går det lidt over
at blive en slags liebhaver i en eller anden grad.
Alle andres mening om dit valg af riffel og hvad du har givet for den er vel egentlig underordnet. Der er sikkert nogen der syntes den er for dyr men hvad så????.
Jeg kan se din riffel er bygget over en millitærlås, jeg har nemlig osse selv været inde og kigge på den lauritz, men jeg har en fuldskæftet Mauser i forvejen i 8x57J så du fik den vel billigt når jeg ikke bød på den(hahahahaha)!!.

one planet, one gun.
Svar
#3
Citat:quote:

Originally posted by Scout

Hvorfor alt den snak om en ho-hum kaliber som .416 Rigby, når man kan få en .458 Lott? Hunters skovler Ruger repeter-rifler i .458 ind og den er meget behagelig at skyde med. Rekylen er at sammenligne med .416 Rem og den er jo behagelig og sjov at skyde med ( i hvert fald de første tyve skud)

Har haft fornøjelsen at skyde med .500 A-square (bygget på Brono action) og .50 BMG (Barret "Light" fifty)og de er endnu sjovere!



Tror du er i den forkerte tråd[Wink]

Mvh.

mphansen
[Image: 113.gif]
Mvh.

mp
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)