Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Muntjac/Bæver-rig
#21
Citat:quote:

Originally posted by Takleberry
Men Søren det er sådan set et glimrende forslag, men synes næsten jeg kan fornemme at det også går hen og bliver en halvdyr manøvre inden man er færdig.

Men bortset fra det, så diskuterede jeg netop muligheden for et vekselpibesystem på Win 70'er lås med et andet forummedlem tidligere, så det må du meget gerne uddybe lidt [Big Grin]

Mvh

Takleberry

People demand freedom of speech as a compensation for the freedom of thought which they seldom use



Du får lige en PM mere

VH Søren

Vegetar = oldnordisk for dårlig jæger
Ifølge rygtet certificeret VIP kunde i Harlev
Svar
#22
halløj
du har jo også muligheden for min ynglingscaliber: 25-06.
den kan alt ( men må ikke det hele i DK ) og passer også i et vekselsystem.
min egen har en hel del skadedyr, ræv, bæver, muntjac, råvildt, svin, kron og dåvildt på samvittigheden uden problemer.

mvh
Strom
mvh
Strom, naturgænger
Svar
#23
@ Takleberry

Har du set at Korsholm har en ny Sako 75 Varmint 243W til 7995,-kr. i mine øjne den prefekte bukke/bæver/muntjac riffel. Men der er kun en....

Mvh. Jakob

Så længe der er bly i luften er der håb!
Mvh. Jakob

Svar
#24
Hej Sako..

Jep - tror jeg holder øje med alt, hvad der bare minder om noget ala Varmint, men tak for oplysningen alligevel [:p] (Der ligger også en Remington Police og gemmer sig et sted i Danmark [Wink] som jeg også overvejer [Big Grin]

Mvh Takleberry

People demand freedom of speech as a compensation for the freedom of thought which they seldom use
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)