Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
jagtmotiv
#1
Dette er et autentisk billede af et dyr på 700 yards gennem en Zeiss 6-24x56 scope - bemærk med dot [Smile]

[Image: 215066-big.jpg]

[Image: deerrun.gif]
Svar
#2
Det ku´ jo næsten ikke være andet en zeiss[Big Grin]
Svar
#3
For den er jo skarp i kanten [Big Grin][Big Grin][Big Grin][Big Grin][Big Grin]
Svar
#4
Hehe

Men ikke mere end en Zenith [8D] og underligt nok kan jeg bedre lide mit sigte.... altså ikke disse fedestolper...men har man ikke lys så er de jo løsningen...

[Image: leuchtab_l32.gif]

Citat:quote:

Originally posted by Jenslp

For den er jo skarp i kanten [Big Grin][Big Grin][Big Grin][Big Grin][Big Grin]



[Image: deerrun.gif]
Svar
#5
Citat:quote:

Originally posted by halvautomat

Dette er et autentisk billede af et dyr på 700 yards gennem en Zeiss 6-24x56 scope - bemærk med dot [Smile]
http://www.hunt101.com/img/215066-big.jpg



Fik du den?
Med venlig hilsen


Don't Eat the Yellow Snow
Svar
#6
[8D] det tror jeg ikke han gjorde - sådan husker jeg ikke teksten til billedet...men jeg skal prøve næste gang at tage et billede af svinet inden det bliver "væltet"

[Image: deerrun.gif]
Svar
#7
He he he

Jeg har masser af lys, men kan bedre lide oplyst kryds end dotten, da jeg synes dotten dækker for meget ved stor forstørrelse, når lyset ikke er tændt.Men det er jo prisen man må betale når man vælger stolper der er medforstørrende.

Mvh

Jenslp
Svar
#8
Er du der endnu Lønberg [8D]
Dotten har en diam på knap 3cm på 100 v/10 forstørrelse - så no problem.....

Citat:quote:

Originally posted by Jenslp

He he he

Jeg har masser af lys, men kan bedre lide oplyst kryds end dotten, da jeg synes dotten dækker for meget ved stor forstørrelse, når lyset ikke er tændt.Men det er jo prisen man må betale når man vælger stolper der er medforstørrende.

Mvh

Jenslp



[Image: deerrun.gif]
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)