Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
S&L Dårlige erfaringer
#1
Skal lige love for at S&L for dårlig kritik på Slutstykket.com , det er ikke den bedste reklame.
http://www.sluttstykket.com/forum/phpBB2...um.php?f=1

mvh.
Nielsen
Svar
#2
Hvis man læser alle indlæggene, nævnes det at der er en del der er tilfredse med deres S&L[Wink],så mon ikke det går lige op[^]
Der er vel ikke noget nyt i at der findes både tilfredse og utilfredse kunder[Wink],såeh hvad er det du vil med dit indlæg[?]

[Image: dralflogoKim1.jpg]
Jeg er ikke fejlfri,men det er så tæt på at det skræmmer mig.
Svar
#3
Hej KIMA,

Gamekeeper er Bl**** ejer, hvor svært kan det være at gætte??[Big Grin][Big Grin]

Heldigvis kører S&L ikke benægtelses strategien[^]

At S&L er sløve til at levere er da ingen nyhed. Det ved enhver da.
Så indlægget må vist være postet i en forkert tråd[Wink]

/Gammeltoft

Shoot low, they might be crawling !!!!
/GT
www.hgfirearms.dk
Shoot low, they might be crawling !!!!
Hellere være en original, end en dyr  kopi[B)]
Svar
#4
Citat:quote:

Gamekeeper er Bl**** ejer, hvor svært kan det være at gætte??
Det behøver man ikke gætte på, han indrømmer det selv i andre topics[Big Grin]
Heldigvis kører S&L ikke benægtelses strategien
Nej, der bliver jo givet et svar på det nævnte forum, derfor kan jeg ikke se nogen grund til at bringe det her, især da han ikke kommer med nogetsomhelst relevant, men udelukkende udtaler sig om det negative [xx(]



[Image: dralflogoKim1.jpg]
Jeg er ikke fejlfri,men det er så tæt på at det skræmmer mig.
Svar
#5
Hej Kima og Gammeltoft.

Jeg kunne jo være lige glad....men synes¨alligevel jeg vil skrive min mening.

Det kunne tænkes at en almindelig jæger/skytte som overvejer ny riffel, skulle forvilde sig ind på dette forum for at søge info.

Hvis han står over for et valg mellem 2-3 rifler, hvor af den ene får ca. 50% +/- med hensyn til blånering, sikring osv. er han måske hjulpet godt på vej til valg.

Om gamekeeper skyder med Blaser, Sauer, S&L eller Howa er vel i denne sammenhæng ligegyldig.

Personligt havde jeg ikke set nævnte tråd, men syntes da den var interessant (jeg har ikke dårlige erfaringer med S&L,tvært i mod) mindst lige så interessant som at: Norske togførere ikke længere må være bevæbnede.

Til kima: Her findes posteringer af - og links til - våben og udstyrstest udført af andre end forumets brugere. Alt er velkomment - både seriøst og mindre seriøst

Mvh.

mp

Intet er umuligt for den, som ikke behøver at gøre det selv
Nu også med .17 HMR, 22 Lr, 6,5x55, 6,5-284, 308Win og 9,3x62
Mvh.

mp
Svar
#6
Citat:quote:

Til kima: Her findes posteringer af - og links til - våben og udstyrstest udført af andre end forumets brugere. Alt er velkomment - både seriøst og mindre seriøst


Dette topic hedder våben og grej nyt, den du henviser til hedder våben og grejtest[Wink], jeg er ret ligeglad med om han er Blaserejer og mht. placeringen af indlægget betyder det heller ikke så meget.

Det er mere det at jeg ikke rigtigt kan se hvad han vil med det[:I]
Citat:quote:

Skal lige love for at S&L for dårlig kritik på Slutstykket.com , det er ikke den bedste reklame.


I mine øjne virker det som en eller anden form for skadefryd idet overskriften udelukkende focuserer på det negative, skulle jeg have misforstået intentionerne må han undskylde.
Og så er den ged vist barberet

[Image: dralflogoKim1.jpg]
Jeg er ikke fejlfri,men det er så tæt på at det skræmmer mig.
Svar
#7
Kan man spore lidt protektionisme i forhold til S&L ???
[Big Grin]
Mvh

knerik
------------------------
Where all think alike, no one thinks very much.
knerik
------------------------
Where all think alike, no one thinks very much.
Svar
#8
Citat:quote:

Originally posted by knerik

Kan man spore lidt protektionisme i forhold til S&L ???
[Big Grin]
Mvh

knerik
------------------------
Where all think alike, no one thinks very much.



Ja det er ret imponerende, og så enda fra en som skyder med Tikka[xx(][Wink][Smile]

Men det går vel primært på at man skal læse en tråd / link, med en fornuftig og kritisk sans, og evt bedømme baggrunden og motiv for et indlæg. Ikke at jeg ønsker nogen begrænsning i retten til at debatere, blot at indlæg bedømmes pga deres faglige indhold. Men det går vel ret rimeligt både her og på den refererede debat på Sluttstykke.

jbn
Svar
#9
Hvad f***** er der nu i vejen med Tikka?[Big Grin][Big Grin]

@MP,
nu vil jeg lige skynde mig at sige at jeg har ingen af riflerne, bortset fra Tikka[Big Grin]

I sagens kerne er der jo ingen nyheder i at S&L til tider er sløve til at levere, de benægter det ikke engang[Big Grin][Big Grin]
Måske det er "branding" som kamerikanerne kalder det[:o)]

Men hvad fanden, må hellere få købt en Slut med Larsen inden armageddon[Big Grin]

/Gammeltoft

Shoot low, they might be crawling !!!!
/GT
www.hgfirearms.dk
Shoot low, they might be crawling !!!!
Hellere være en original, end en dyr  kopi[B)]
Svar
#10
Citat:quote:

Originally posted by Gammeltoft må hellere få købt en Slut med Larsen inden armageddon[Big Grin]


Er det op over da [?][?] [:0]

JPL
JPL
Svar
#11
Citat:quote:

Originally posted by Trotyl

Citat:quote:

Originally posted by Gammeltoft må hellere få købt en Slut med Larsen inden armageddon[Big Grin]


Er det op over da [?][?] [:0]

JPL



Tja, man kan jo aldrig vide med de lange leveringstider som S&L angiveligt kører med [Wink]

mvh Lars

"Jeg har mange forskellige interesser, men de slutter alle på -jagt"
"Jeg har mange forskellige interesser, men de slutter alle på -jagt"

Forbundsmester 2020 i sporting, jagtfeltskydning og jagthorn!
Svar
#12
Nej, inden Bl**** for alvor får propaganderet folk ihjel med latterlige historier om rifler der skyder 250000 patroner af i éen pibe..............[Big Grin][Big Grin][Big Grin]

/Gammeltoft

Shoot low, they might be crawling !!!!
/GT
www.hgfirearms.dk
Shoot low, they might be crawling !!!!
Hellere være en original, end en dyr  kopi[B)]
Svar
#13
Som ny i dette forum vil jeg vove pelsen med følgende kommentar til min Schultz & Larsen Take Down:

Stor ros til S&L for godt stykke håndværk, men det undrer mig meget at man fra fabrikkens side har valgt, undskyld det perfide udtryk, at indsætte to stykker "sadindåse" som samlingsplader i forskæftet. Ovennævnte riffel er kun et år gammel, men pladerne er helt ødelagte. Bøssemageren, hvor den er købt, har prøvet at polere overfladen med det resultat at samlingen nu, udover at være bulede, nu også gaber.

Hvad siger i fra S&L fabrikken som skriver så flittigt i dette forum?
Er det muligt at få skiftet samlingspladerne til en ordenlig kvalitet på jeres værksted?
Svar
#14
Jeg var lige på et lynvisit hos S&L i fredags, det tog kun 1 time og 3 kvarter (Vistnok en ny verdensrekord [Wink]...Dem der er huskendte ved hvad jeg mener)

Jeg fandt ud af at det var midt i siestatiden, og så til min store skræk at den nye snitnisse er blevet smittet med den berømte S&L bacille som giver laaaaaaaange leveringstider [xx(]

Da jeg er en flink fyr har jeg valgt ikke at vise billedet af chefen, og nøjes derfor med et billede af snitnissen (Ellers ville deres salg også bare styrtdykke [Sad])

[Image: 2007_0214surehanne0017-copy.jpg]

Mvh.
Lars/Great Dane
lars@reloadersnest.com
Skype : gunsandlead

Hvad Ignorant ikke læser på VTF - Kan han ikke få ondt i røven af [Smile]

Nu med Parker hale bil...[8D]
Great Dane

Svar
#15
Hmmm, er det nu gravballamanden eller er det hans storebror??[Big Grin]

/Gammeltoft

/Gammeltoft
Shoot low, they might be crawling !!!!
"Boltlift forever......"
/GT
www.hgfirearms.dk
Shoot low, they might be crawling !!!!
Hellere være en original, end en dyr  kopi[B)]
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)