Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Husk at indberette vildtudbytte
#21
Citat:quote:

Men det interesserer alle, om de samlede antal byttedyr nedlagt på landsplan reducerer vores allesammens jagttid!



Skide da være med det

LANI

Surgeon fever....
Mvh.LANI



Svar
#22
Nå nej... politiet bekymrer sig jo heller ikke om hvor meget de skyder og hvad der nedlægges - så hvorfor skulle vi andre...[8D]

.....nu også ejer af en 9,3x62 :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
.....ualmindelig velinformeret i forhold til min alder ... :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
Svar
#23
Skide da være med det

hvem har dog pisset i din morgenkaffe ?
vi andre kan jo ikke gøre for at du ikke er hjemme i bukkejagten[B)]

mvh
Strom
mvh
Strom, naturgænger
Svar
#24
Citat:quote:

Originally posted by STROM

Skide da være med det

hvem har dog pisset i din morgenkaffe ?
vi andre kan jo ikke gøre for at du ikke er hjemme i bukkejagten[B)]

mvh
Strom



Nåh... det forklarer jo en masse...

En "ingenbukkejagtsmorgendepression"... det er sq da også lige til at tude over....og slet ikke til at spøge med..[V]

.....nu også ejer af en 9,3x62 :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
.....ualmindelig velinformeret i forhold til min alder ... :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
Svar
#25
Citat:quote:

Nåh... det forklarer jo en masse...

En "ingenbukkejagtsmorgendepression"... det er sq da også lige til at tude over....og slet ikke til at spøge med..



næ, det er jeg også ligeglad med, jeg synes bare det er totalt ligegyldigt med det vildtindberetning

LANI

Surgeon fever....
Mvh.LANI



Svar
#26
Jeg tænkte på, om du har overvejet at deponere dit jagttegn ved Skov og naturstyrelsen, indtil "ingenbukkejagtsmorgendepressionen" har lagt sig?
[B)]

.....nu også ejer af en 9,3x62 :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
.....ualmindelig velinformeret i forhold til min alder ... :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
Svar
#27
Citat:quote:

Originally posted by Lani

Citat:quote:

Nåh... det forklarer jo en masse...

En "ingenbukkejagtsmorgendepression"... det er sq da også lige til at tude over....og slet ikke til at spøge med..



næ, det er jeg også ligeglad med, jeg synes bare det er totalt ligegyldigt med det vildtindberetning

LANI

Surgeon fever....



Hej LANI

Der er da en joke - ikke[?][?][?]

mvh
Korthår[:0]
Svar
#28
@Korthår,

nej desværre, manden er dybt seriøs på det punkt og iøvrigt svært hæmmet af sin angst for "big brother".....

/Gammeltoft
Shoot low, they might be crawling !!!!
"Boltlift forever......"
/GT
www.hgfirearms.dk
Shoot low, they might be crawling !!!!
Hellere være en original, end en dyr  kopi[B)]
Svar
#29
Citat:quote:

... og iøvrigt svært hæmmet af sin angst for "big brother".....
/Gammeltoft



Den betragtning havde jeg ikke lige gættet... det kunne være spændende at få uddybet den vinkel...

.....nu også ejer af en 9,3x62 :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
.....ualmindelig velinformeret i forhold til min alder ... :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
Svar
#30
Nå, jeg må heller bryde sammen og tilstå at jeg bare har kedet mig og derfor forsøgt at skabe lidt røre i andedammen, men folk er jo så sløve her på sitet at det nærmest er umuligt at bringe folks pis i kog[Big Grin][Big Grin]

LANI

Don't take life too serious, you won't come out alive
Mvh.LANI



Svar
#31
[Smile][Smile][8D]

.....nu også ejer af en 9,3x62 :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
.....ualmindelig velinformeret i forhold til min alder ... :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
Svar
#32
Så er et stort rundt 0 indberettet for jagt i danmark. Mine haglskydnings evner på jagt er ret pinlige, derfor jeg ikke har noget at indberette. Ikke lige frem fordi jeg skyder godt på lerdue bane, men der er jeg i det minste ikke pinlig.

Mvh
Christensen

Naturnærskovdrift? Tror du os på nisser?
Mvh
Christensen
Svar
#33
Ja så har jeg også fået indberettet elektronisk. Nemt og enkelt selv for en pcmongol som

mig[Smile]Os som bevæger sig på vtf har ingen undskyldniger for ikke at få det gjort.

Så spark til jeres makkere og lad os vise alle, at vi alligevel er inden for pædagogisk

rækkevidde[Big Grin]
mvh Don Bums

Svar
#34
Er der nogle af jer der har indberette inden for de sidste par dage? Når jeg går ind på siden med vildtudbytteinberetning viser den bare "internal server error" Er det min computer det er galt med eller er siden nede.

Mvh. Jakob
Mvh. Jakob

Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)