Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
DJ-mærkeskydning
#1
Da jeg er ret fristet af at komme til Gniben og prøve jagtfeltskydning, har jeg læst lidt på lektien. Det viser sig at der er et krav om en medalje i DJ-mærkeskydning. UPS [:I]. Hvor kan jeg komme til at skyde til sådan et mærke? Jeg er medlem af DJ, og bor ved Køge.

Uffe

Sejren venter den der har alt i orden.......... Det kaldes HELD! Citat: Roald Amundsen.

Uffe

Sejren venter den der har alt i orden.......... Det kaldes HELD! Citat: Roald Amundsen.
Svar
#2
Hej Uffe.
Her er skydedage på Lolland (Musse skydecenter) Lidt over 100km.
Men et muligt sted.
[Image: SkydedageMusse-copy.jpg]
Mvh. Steen
Er bare træt af de gratis billedsider.Nu med egen hjemmeside: http://www.bukkedage.dk
Svar
#3
Tak Fisker

Datoerne driller mig dog lidt. Er der andre der kender til mærkeskydning på Sjælland? Hvad med Selinevej på Amager?
Og med hensyn til Gniben. Skal man skynde sig, eller plejer der at være plads?

Uffe

Sejren venter den der har alt i orden.......... Det kaldes HELD! Citat: Roald Amundsen.

Uffe

Sejren venter den der har alt i orden.......... Det kaldes HELD! Citat: Roald Amundsen.
Svar
#4
Jeg må have en snak med dem der planlægger skydningerne [Wink]. Jeg kan ikke de dage, hvor der er mærkeskydning, og så har jeg lige opdager at de har lagt jagtfeltskydningen på min mors 60 års fødselsdag [V]. Det bliver nok først næste år jeg kommer til at skyde jagtfeltskydning- ØV. Så kan det være at jeg kan forberede mig ordentligt.

Uffe

Sejren venter den der har alt i orden.......... Det kaldes HELD! Citat: Roald Amundsen.

Uffe

Sejren venter den der har alt i orden.......... Det kaldes HELD! Citat: Roald Amundsen.
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)