Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
"Blænding" af huller fra sigtemidler
#1
Findes der nogen måde, hvor man kan "blænde" skruehuller fra de faste sigtemidler på en riffelpibe uden at påvirke holdbarhed eller lign. Udgangspunktet er en efterfølgende "ombrunering" af piben, så den kommer til at se som om den var "født" uden sigtemidler [?][?]

Mvh Takleberry

People demand freedom of speech as a compensation for the freedom of thought which they seldom use
Svar
#2
Jeg mener man kan fylde dem med lodde tin.

Mvh. Jakob

Så længe der er bly i luften er der håb!
Mvh. Jakob

Svar
#3
Det kan ikke bruneres
Svar
#4
Kan man evt. TIG-svejse eller noget i den retning ???

Takleberry

People demand freedom of speech as a compensation for the freedom of thought which they seldom use
Svar
#5
Den lokale våbensmed har sikkert nogle skruer til dette formål.

De findes ganske korte og i alle mulige dimensioner. - og de er gerne brunerede.
Så er det bare vælge den rigtige, og file den ned.

Om den i første omgang sættes fast i loctite, files ned og evt kørnes fast før en endelig polering, ja det ved jeg ikke.
men så har du materiale som kan bruneres.

De små s#t*&s skruer findes gerne som et sæt med mange forskellige typer. (de bliver altid væk for mig...)

[Image: Polarbear.gif]
Polarbears walk a lonely path..

But we sometimes do kick back, relaxes and downs a beer. =o)

Polarbears walk a lonely path..

But we sometimes do kick back, relaxes and downs a beer. =o)
Svar
#6
Du ændrer både form og struktur på stålet ved svejsning, så det er nok ikke nogen god ide.
Svar
#7
Citat:quote:

Originally posted by TRG-S

Du ændrer både form og struktur på stålet ved svejsning, så det er nok ikke nogen god ide.



For sa.... da også... hmmm.. jeg er kommet til at tænke på, at er der ikke et eller andet med at løbene på "oldtime" haglgeværer var loddet sammen på en eller anden speciel måde, eller med noget specielt loddemateriale ?????? Og de er da bruneret...

Mvh
Takleberry

People demand freedom of speech as a compensation for the freedom of thought which they seldom use
Svar
#8
De er brunerede ja, men tilsatsmaterialet er jo mellem skinner og piber og derfor ikke synligt.
Svar
#9
FU.. Nå okay, så må jeg jo bare erkende, at jeg ikke kan få det som jeg vil have det.......... det er sgu ligesom at være gift [}Smile]

Mvh Takleberry

People demand freedom of speech as a compensation for the freedom of thought which they seldom use
Svar
#10
Jeg har også nogle gevindghuller på en af mine rifler.
Måske skulle vi lave en håndfuld skruer?
Har du en god ide til designet?
Svar
#11
Gammelpot er på sagen,han er ved at finde skruer til min riffel.......Nu kan det ikke vare længe inden han finder dem......[Big Grin][Big Grin][}Smile][Wink]

Hilsen Ulrik
Hilsen Ulrik
Svar
#12
Derfor kan vi godt lave dem selv. Så får vi dem også helt som vi vil ha' dem[Wink]
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)