Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Billeder fra et skydetårn
#1
[Image: aJE1H0054.jpg]

[Image: aJE1H0097.jpg]

[Image: aJE1H0187.jpg]

[Image: aJE1H0412.jpg] [/quote]


Amateurs practice till they get it right. Professionals practice till they can't get it wrong.
[Image: Gri5A.jpg]
Svar
#2
husk altid spade og skovl når man er på jagt i Sverige

mvh
Strom
mvh
Strom, naturgænger
Svar
#3
Så sent som idag opdagede jeg at 2 løsgående hunde jagtede naboens muffloner som derved slap ud af indhegningen. Den ene var en schæferhund og den anden en terrier. Da mufflonerne passerede vinduet for 3. gang med de halsende hunde efter sig, sprng jeg ud og det lykkedes i første omgang at få fat i schæferen. Til sidst fik jeg osse fat i terrieren.

Jeg ringede til politiet og fortalte at hundene havde jagtet mufflonerne og at hundene nu var lukket ind i hundegården.

En times tid senere ringede ejeren og kom så og hentede dem. De sagde bare tak og så måtte jeg selv fange mufflonerne....[B)][xx(]

For mig er det tydeligt at hundene har de samme gener som ulvene. De arbejdede tydeligvis sammen om at jage mufflonerne. Heldigvis var den gamle førerhun dog smartere end en dum schæferhund, der kom hen til mig på en "plads" kommando.[^]

--
mvh M@X.
DRALF champion 2005.
The first one ever.
Member of TITANIC swim team 1912
[Image: IMG_0425.jpg?t=1164731341]
Hard work beats talent, when talent doesn't work hard.....

Mvh  M@X 2.1
Svar
#4
halløj M@x
afvekslende arbejdsplads du har fået dig[Big Grin]

mvh
Strom
mvh
Strom, naturgænger
Svar
#5
Det må godt nok have været lidt af en oplevelse at sidde i det jagttårn. Mon ikke man ville have lidt lange løg når man kravlede ned [Big Grin][Big Grin][Big Grin].

Uffe

Sejren venter den der har alt i orden.......... Det kaldes HELD! Citat: Roald Amundsen.

Uffe

Sejren venter den der har alt i orden.......... Det kaldes HELD! Citat: Roald Amundsen.
Svar
#6
Hej ID

My brother sent me those same billeder several weeks ago. He said it was filmed i Michigans upper penninsula...Jeg finde that hard to believe...maybe Canada or over i Norway,Finland or Sweden. Anyways
I'm just guessing where it was filmed...Eric
Soldt all my guns...I'm entering priesthood..:-))
Svar
#7
The text on the pictures said: From a tree stand in White River - I don't know where that is, but I'm quite sure that the pictures don't come from Scandinavia!
By the way, if you look at the lowest picture, the wolf in the front/right, it looks like it have a necklace?


Amateurs practice till they get it right. Professionals practice till they can't get it wrong.
[Image: Gri5A.jpg]
Svar
#8
Citat:quote:

Originally posted by ID
By the way, if you look at the lowest picture, the wolf in the front/right, it looks like it have a necklace?


Ja, den er nok mærket, men mærker man ikke ulve både i USA, Canada og Skandinavien?

Uffe

Sejren venter den der har alt i orden.......... Det kaldes HELD! Citat: Roald Amundsen.

Uffe

Sejren venter den der har alt i orden.......... Det kaldes HELD! Citat: Roald Amundsen.
Svar
#9
Citat:quote:

Originally posted by ID

The text on the pictures said: From a tree stand in White River - I don't know where that is, but I'm quite sure that the pictures don't come from Scandinavia!
By the way, if you look at the lowest picture, the wolf in the front/right, it looks like it have a necklace?


Amateurs practice till they get it right. Professionals practice till they can't get it wrong.
[Image: Gri5A.jpg]



ID

The White River is i Michigans Upper Penninsula..I believe there is a White River i Minnesota as well.Plenty of Birch trees i the billeder so maybe my brother was right about the UP of MI...

Also Michigans Dept of Natural Resources installs tracking collars on UP Wolves..that could explain the collar i the foto...Eric
Soldt all my guns...I'm entering priesthood..:-))
Svar
#10
pas lige på, der er copyright på disse billeder

i kan læse hele artiklen her

http://www.isleroyalewolf.org/photo_ess/..._moose.htm

skipper
378 Weatherby - The MAGNUM'S MAGNUM
http://www.weatherby.dk
Svar
#11
Citat:quote:

Originally posted by skipper

pas lige på, der er copyright på disse billeder

i kan læse hele artiklen her

http://www.isleroyalewolf.org/photo_ess/..._moose.htm

skipper
378 Weatherby - The MAGNUM'S MAGNUM
http://www.weatherby.dk



Isle Royal is part of Michigans upper Penninsula...a large island off the northwest coast of the UP of Mich....Eric
Soldt all my guns...I'm entering priesthood..:-))
Svar
#12
Mit forste aar som skovfoged i Canada var i White River district, et omraade paa ca 10.000 sq miles paa nordsiden af Lake superior i Ontario Canada
Hogmeister
Hogmeister
Svar
#13
Hej hogmeister

Hvor eller opholdssted er jeres hjemm i Canada nu [?]..Jeg har hunted
Snow geese i Yorton,Sask. og Caribou i Nordlisk Quebec.
Caribou vi skud hvor fra des Leaf River herd og de er i der vinter fodre sted når vi hunt dem.. Snow geese jagt var gennem Cabelas Canadian waterfowl hunts..fantastisk wing skyding..4 guys..368 Snows og 84 Cans i 5 dag af skyding..jeg min selv skud 19 boxes af 3 inch 12 ga. mags..stålshot..nummer 2s...måske som tid jeg vil gå igen.[:p]

Mvh...Eric

Hunting and Fishing is a dirty business,but someone has to do it.
Soldt all my guns...I'm entering priesthood..:-))
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)