Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
valg af kikkert
#1
hej er på udkig efter en God Håndkikkert
faldt over denne WORTEX-SIDEWINDER til 1943,-
på nettet lyder det som et godt tilbud,
nogen som kender denne,

m.v.h toka
ps skal bruges til jagt
Svar
#2
Jeg kender ikke Vortex et godt, men du kan få den for under $200 i USA.

Her link: http://www.binoculars.com/series/vortex-sidewinder-binoculars-6375.html

Jeg ville personligt nok vælge en mere kendt kikkert (men det er måske bare mig der ikke aner hvad jeg taler om mht Vortex), så som
en Bushnell eller en Leupold.

Hawke laver også nogle ganske udemærkede kikkerter (til prisen).
Dem kan du finde i de fleste jagtbutikker til 1.500 - 2.000 kr.
Mvh. Rex / Guns & Powder
Svar
#3
hej rex

1200-1300+ told og moms Hmm moms ca 500+told og forsendelse
tror nok besparalsen er lille.

er der også 30 års garanti på leupold - bushnell??
hvilke kikkerter sælger du??

har lige læst dine tidliger indlæg du sælger kun leupold??-bushnell??-eller BSA??

hvilket gør dit indlæg lidt pinligt for dig ikkesant??
hilsen toka
Svar
#4
toka....

Nu hakker du på Rex som blot prøver at hjælpe dig, og tidligere har du gjort tilsvarende med andre medlemmer - Samt sendt en privatbesked med et lidet flatterende indhold...Alt dette på nogle få dage i din tid som medlem.

Enten stikker du piben ind, eller også er det ud.
Svar
#5
hej alle
har lige bestilt en wortex-sidewinder.
kunne dessvære ikke bruge jeres råd til noget somhelst.
syntes bare at rex fremhæver de kikkerter som han selv sælger.
Hvad ville mene om mig, hvis jeg solgte kik og kun fremhæver dem frem for andre mærker.
ville i så ikke stlle (???)

tak for jeres gode råd
hilsen toka
Svar
#6
Rex anbefalede dig:

1. At spare nogle penge på at importere din kikkert direkte fra U.S.A. (momsen er ikke som du antager på over 40% [:o)])

2. At finde en anden billig kikkert - han nævnte specifikt Hawke - hos en hvilken som helst forhandler.

Hvis Rex havde videregivet dig sit råd for at sælge dig noget, så er jeg sikker på, at Rex ville have været kvik nok til at fortælle dig, at du skulle købe det af ham. Men det gjorde han ikke. Han gav dig et reelt råd for at være flink - hvilket jeg i øvrigt altid oplever ham som - og får nu intet andet end en beskidt tilbagemelding. Du trænger til en tænkepause!

[center][Image: gandalf2.jpg][/center]

Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.


Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.
Svar
#7
hej har fulgt D.V.S Indlæg
Forstår ikke jeres måde at tage imod nye medlemmer på.
Jeres måde at profilere hvisse kikkerter-sigte mærker på
er kun tilfordel for hvisse medlemmer .
såsom REX
DETTE forum ER som toka skrev lidt INDESPIST OG (IKKE OBJEKTIV)
TIL HØGH HVILKE FORDELE KAN REX TILBYDE DIG ??MÅSKE LIDT RABAT??
MVH PANDA
Svar
#8
så blev tokas indlæg slettet
HAN SKREV BARE AT HANS GODE ERFARINGER OM WELTER
DETTE ER VIST FORBUDT PÅ DETTE FORUM??
Svar
#9
Citat:quote:

Originally posted by panda

hej har fulgt D.V.S Indlæg
Forstår ikke jeres måde at tage imod nye medlemmer på.
Jeres måde at profilere hvisse kikkerter-sigte mærker på
er kun tilfordel for hvisse medlemmer .
såsom REX
DETTE forum ER som toka skrev lidt INDESPIST OG (IKKE OBJEKTIV)
TIL HØGH HVILKE FORDELE KAN REX TILBYDE DIG ??MÅSKE LIDT RABAT??
MVH PANDA



Ja beklager meget hvis det betragtes som egen vinding.
Men de tre mærker jeg nævnte er mærker de fleste danske jagtbutikker sælger. Derfor blev de nævnt.
Havde jeg interesse i at sælge til "toka" habde jeg nok skrevet noget der rimer på: Købe en Leupold, Bushnell eller Hawke... dem kan du købe billigt hos mig.
MEN jeg skrev derimod at du bla. kunne finde Hawke i de fleste jagtforretninger.
Og NEJ jeg får ikke procenter af Hawke, Leupold, Bushnell m.m. for at anbefale dem.
Derimod så de fleste producenter mig hen vor pebret gror, eftersom jeg parralel importerer deres produkter.
"Panda" hvad mener du med "til fordel for hvisse medlemmer" ??
Hvis du kendte lidt til de forskellige medlemmers arbejde, ville du vide at "Høgh" selv kan få kikkerter til gode priser, eftersom han handler med de fleste jagtbutikker i Sverige, samt en hel del i Danmark.
Mvh. Rex / Guns & Powder
Svar
#10
hej rex jeg er toka
har hørt en del om dig dine leupold de er jo også lavet i japan
ikke. Har læst alle dine indlæg.
mvh toka
ps men de koster bare mere en andre mærker.
Svar
#11
TIL HØGH HVORFOR SKULLE JEG IKKE STØTTE EN DANSK IMPOTØR??
FREM FOR AT LIGGE MINE DKK I UDLANDET?????
NÅR PRISFORSKELLEN KUN 100kroner??.
SÅ KAN JEG JO OSSE HENVENDE MIG TIL KIKKERTGROSSISTEN I TILFÆLDE AF PROBLEMER MED KIKKERTEN
HILSEN TOKA
Svar
#12
Citat:quote:

Originally posted by panda

hej rex jeg er toka
har hørt en del om dig dine leupold de er jo også lavet i japan
ikke. Har læst alle dine indlæg.
mvh toka
ps men de koster bare mere en andre mærker.



Ja de koster mere. Men kvaliteten er en del bedre.

Der er nok også en årsag til at bla. den amerikanske hær bruger mærker som: S & B og Leupold .... men ikke Welter og Vortex.

Og så må jeg hellere lige tilføje at jeg sælger adskellige flere mærker en Leupold, Bushnell, Hawke & BSA.
Bla.: Swarovski, Zeiss, S & B, Weaver, Redfield, Simmons, Tasco, EOtech, Barska, Horizon [Big Grin]

Jeg nævnte derimod kun tre mærker, jeg ved du vil kunne finde i næsten alle jagtforetninger.

Sjovt nok så er de to mærker der spørges på fra en og samme distributør i Danmark, nemlig Astro.

http://www.2astro.dk/Vortex/6006.htm
http://www.2astro.dk/Riffelsigte/Welter_riffelsigte.htm

Kikkertgrossisten , der blev nævnt forhandler sjovt nok også samtlige produkter Astro tilbyder .... de kommer også fra Ålborg ligesom Astro....

Men ok ... tillykke med din Vortex, håber du bliver glad for den.
Mvh. Rex / Guns & Powder
Svar
#13
Citat:quote:

Originally posted by panda

hej rex jeg er toka
har hørt en del om dig dine leupold de er jo også lavet i japan
ikke. Har læst alle dine indlæg.
mvh toka
ps men de koster bare mere en andre mærker.



Hov glemte at spørge om hvorfor du bruger to profiler "toka" og "panda".
Alle kender hinanden herinde og behøver ikke at skjule vores identitet.
Hvem er du selv ?

Og jeg er da meget beæret over at du har læst alle mine indlæg [8D]

Måske jeg skulle starte en kikkertklumme [Smile]
Mvh. Rex / Guns & Powder
Svar
#14
Toka/Panda eller hvad du nu vil kalde dig. Din opførsel herinde er ikke acceptabel. Du er ikke velkommen - hverken under det ene eller det andet brugernavn - dette fordi du ganske enkelt ikke indordner dig under de forholdsvis enkle regler vi har - bl.a. at holde tråden (din Welther kikkert har intet med parallakse at gøre) og at holde en sober tone i forhold til forumets øvrige brugere. Find et andet sted at boltre dig !

[center][Image: gandalf2.jpg][/center]

Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.


Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.
Svar
#15
HVAD ER DET MED HØGH KAN DU IKKE LI ORDET WELTER
ER DU I LOMMEN PÅ ANDRE???
Svar
#16
Jeg har ikke det ringeste imod Welter - men jeg kan ikke sige jeg bryder mig særligt om din facon. Farvel til Panda!

[center][Image: gandalf2.jpg][/center]

Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.


Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.
Svar
#17
Citat:quote:

Originally posted by panda

HVAD ER DET MED HØGH KAN DU IKKE LI ORDET WELTER
ER DU I LOMMEN PÅ ANDRE???



Der er ingen herinde der er "i lommen på andre".
Derimod er det sket flere gange at tvivlsomme profiler har prøvet at profilere Welter herinde.
Disse profiler har aldrig villet give sig til kende....
Mvh. Rex / Guns & Powder
Svar
#18
En helt igennem idiotisk tråd!

Det er mindst tredje gang, at den samme person opretter en ny profil med det ene formål at plante reklame for diverse nye kikkertmærker. Man får helt ondt af de kikkertmærker, der berøres - de kommer næppe til at opleve nogen form for positiv effekt af den type opbakning.

Man kunne fristes til at tro, at manden arbejder for nogen af de kikkertfabrikanter han IKKE nævner.... [Big Grin]

[center][Image: gandalf2.jpg][/center]

Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.


Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.
Svar
#19
"Stavekontrollen" + problemer med Caps Lock kunne tyde på at Panda/Toka m.fl. har forbindelse til Jagti*****lageret [8D][:o)]

[Image: topp_vinter.gif]
Svar
#20
Toka/Panda eller what the fu.. du ellers kalder dig. Prøv lige at opføre dig voksent og udvis lidt alm. pli.

Mvh

Takleberry

People demand freedom of speech as a compensation for the freedom of thought which they seldom use
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)