Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
hjælp, montage
#1
Jeg skal have ny kikkert, jeg skifter fra leupold til Zeiss og skal derfor også have ny montage en kammerat overtager Leupolden og skal derfor have ny montage. jeg forestiller mig at han kan bruge de gamle ringe, og bare skal have nye baser. og så kommer spørgsmålet.........

hvad er det for en montage jeg har ? jeg troede at det var en B-square men jeg syntes ikke den ligner.

er der nogen der kan hjælpe

[Image: P1010427.jpg]

[Image: P1010426.jpg]
[Image: P1010421.jpg]

Kun døde fisk flyder med strømmen !
Kun døde fisk flyder med strømmen !
Svar
#2
Hej Lauge

Jeg behøve mere info..lige hvad størrelse er den ny kikkert..front ojective og hvad størrelse er den ny scope tube...1 inch eller 30mm
for de Zeiss kikkert[?] og også på hvad riffel[?]..Jeg kan ikke se model eller mærke fra de billeder.

If your doing a high dollar/kroner scope why not spend enough money
to get new bases og mounts..let your buddy have the old rings and bases with the Leupold 3.5 x 10 x 40. Chances are that the new Zeiss will have a larger front objective bell og you'll need different height rings...I'd look around for good set of Leupold bases og rings for that new Zeiss kikkert. Burris also makes som very fine bases og rings.[Wink][Smile]

Mvh..Eric
Soldt all my guns...I'm entering priesthood..:-))
Svar
#3
The rifle is a SIG SHR 970. I think I go for a pair of leupold QR mounts. The shop who is selling the scope is making a good price on the mounts. So I will buy the hole lot from them. But thanks a lot, for offering your help Eric.

The next question is. Will the SHR mount fit a Carl Gustav 1900, well time will tell

Lauge

Kun døde fisk flyder med strømmen !
Kun døde fisk flyder med strømmen !
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)