Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Bushnell Elite
#1
Hejsa!

Jeg har læst rundt omkring på nettet vdr. Bushnell Elite 4200 3-9x40.... Man skulle få rigtig meget for pengene med denne kikkert...

Jeg ville lige høre om der var nogen af jer der havde erfaring med kikkerten...Eller for den sags skyld en anden Bushnell Elite 4200....Rex måske?

Tak for hjælpen!

ps. Kikkerten skal ikke bruges i en norsk skov, kl. 3 om natten, på en overskyet nat, i januar-måned (digt selv videre)....på jagt efter solsorte....[Smile]
"You learn something new and depressing every day"
Svar
#2
I en test i vapentidningen i nr4/2006 får Bushnell legend 3-9X50 bedømmelsen bedst i test[:0].Så de kan da lave optik hvis det ikke er til den der måneløse nat i en polsk granskov med en stor keiler under tårnet.[Big Grin][Wink]

+GONE2HUNT+


+GONE2HUNT+

King of varmint

Op ad bakke, er trods alt stadig fremad.



NU MED DÆMPER
Svar
#3
Min far har en på hans riffel, og vi havde den med til sverige for at par år siden, jeg syntes den er rigtig lystærk og lækker at se igennem, så kun ros her fra Smile
Svar
#4
Hej modo

Jeg har en bushnell elite 4200 2,5 -10*40 og den er ganske udemærket til dansk jagt

Hilsen H.S.Jensen
Svar
#5
Hey!

Tak for jeres input...
Ligesom på de amerikanske hjemmesider, var der ikke nogen der havde noget dårligt om dem [Smile]
"You learn something new and depressing every day"
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)