Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Kontakter på New Zealand
#1
Posted - 24/03/2007 : 16:47:33
--------------------------------------------------------------------------------

Hej Forum !

Jeg har nu endelig fået (økonomisk) mulighed for, at realisere min livslange drøm om, at komme til NZ i et år. Forventet afrejse: medio januar 2008.

Min overordenet plan er selvfølgelig, at gå på jagt, men lidt arbejde, bliver nok også nødvendigt Wink

Desværre, har jeg ikke nogle kontakter dernede, og spørger derfor om jeres hjælp. Jeg leder efter alle slags kontakter- jagtguider, helikopterpiloter, gode steder at jage, arbejde... etc. Alt hvad i vil dele ud af !

Ligeledes vil gode råd, af alle slags blive modtaget med stor taknemmelighed.

Og til sidst- hvis der en af jer derude, som mangler en at rejse med, så bare sig til !!!! Det kunne være hyggeligt, at rejse flere sammen Smile

På forhånd tusind tak for jeres hjælp !!!
Svar
#2
Hej hotbarrel

email this guy ... kayjohn@clear.net.nz

Jeg sent him a barrel to a CZ 527 hornet..so maybe he'll remember me.

tell him your needs..maybe he can help.

PM mig for mere info..Eric

Hunting and Fishing is a dirty business,but someone has to do it.
Soldt all my guns...I'm entering priesthood..:-))
Svar
#3
Citat:quote:

Originally posted by hotbarrel

Posted - 24/03/2007 : 16:47:33
--------------------------------------------------------------------------------

Hej Forum !

Jeg har nu endelig fået (økonomisk) mulighed for, at realisere min livslange drøm om, at komme til NZ i et år. Forventet afrejse: medio januar 2008.

Min overordenet plan er selvfølgelig, at gå på jagt, men lidt arbejde, bliver nok også nødvendigt Wink

Desværre, har jeg ikke nogle kontakter dernede, og spørger derfor om jeres hjælp. Jeg leder efter alle slags kontakter- jagtguider, helikopterpiloter, gode steder at jage, arbejde... etc. Alt hvad i vil dele ud af !

Ligeledes vil gode råd, af alle slags blive modtaget med stor taknemmelighed.

Og til sidst- hvis der en af jer derude, som mangler en at rejse med, så bare sig til !!!! Det kunne være hyggeligt, at rejse flere sammen Smile

På forhånd tusind tak for jeres hjælp !!!


Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)