Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
HB medlem går i protest
#1
Watson vil ikke mere

[Image: dralflogoKim1.jpg]
Jeg er ikke fejlfri,men det er så tæt på at det skræmmer mig.
Svar
#2
Sidste mand lukker og slukker..... [xx(]

Det er BESKÆMMENDE at se, hvordan DJ fortsat synes at køre mere og mere uorganiseret, med rod og ballede på de interne linier, der basuneres ud igennem alle andre kanaler end DJs egne. Medlemmerne - og de danske jægere som helhed - synes at have laveste prioritet i den pågående interne stillingskrig. En ting er 100% sikkert - DJ og DOF - skal nok være vakse ved havelågen og udnytte forvirringen og den manglende kompetence fuldt ud.

Man kunne i den grad ønske sig, at såvel HB som formand fik øjnene op for, at jagtens fremtid i Danmark i høj grad hviler på deres evner til at samarbejde og den jagtlige/naturfaglige ekspertise de har at trække på. Kunne de blot tilsidesætte deres personlige stolthed.....

[center][Image: gandalf2.jpg][/center]

Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.


Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.
Svar
#3
HØRT!
Andet er der ikke at sige om det! [Sad!]

.....nu OGSÅ ejer af en 243win :-)

Favourite Quote: Vi løser ikke vore problemer ved at tænke på samme måde, som da vi skabte dem.....(Albert Einstein)
.....ualmindelig velinformeret i forhold til min alder ... :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
Svar
#4
ORJs "sø"forklaring

[Image: dralflogoKim1.jpg]
Jeg er ikke fejlfri,men det er så tæt på at det skræmmer mig.
Svar
#5
Faktuel fejl i nyhed

[Image: dralflogoKim1.jpg]
Jeg er ikke fejlfri,men det er så tæt på at det skræmmer mig.
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)