Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
DNs forslag får støtte fra politikere
#1
DNs forslag om at begrænse jagten hilses velkommen af politikere.
Ved at begrænse og på sigt Afskaffe jagt, fjerner vi jo behovet for at Private ejer våben, det er jo en klar foRdel, da det gør det nemmere for politIet at bevise at en bevæbnet borger har kriminelle hensigter, samtidig kan vi jo være sikre på at en borger med kniv ikke bærer den i forbindelse med fritidsbeskæftigelse, men udeLukkende med henblik på kriminalitet, Siger en repræsentant fra et af partierne.
KoNgehuset støtter også forslaget, men tilføjer at jagtforbuddet jo selvfølgelig ikke rammer adelen.
Vi har behov for at kunne invitere repræsentanter fra andre lande på jAgt og da et jagtforbud for almuen vil resultere i at bestanden vil stige, har vi planer om at oprette et jagtbureau som sælger eksklusiv jagt til udenlandske rigmænd, således at kongehuset på sigt kan blive selvforsørgende,navnet på bureauet chasse royale er udtænkt af HKH prins Henri, udtaleR en talsmand.

[Image: dralflogoKim1.jpg]
Jeg er ikke fejlfri,men det er så tæt på at det skræmmer mig.
Svar
#2
Hvilket nyt er der i det?[8D]

Mvh

knerik
------------------------
Where all think alike, no one thinks very much.
knerik
------------------------
Where all think alike, no one thinks very much.
Svar
#3
Øhhh er det ikke 1/4 idag[Big Grin][Big Grin]jeg håber det er en joke[xx(]

mvh H.C
-------------
Hva Ka,Baikal Ka.
mvh H.C
-------------
Hva Ka,Baikal Ka.
Svar
#4
Blodtrykket var på vej op i det røde felt - lige indtil kongehuset blev nævnt - så falkdt tiøren [Big Grin]
Jeg har her til morgen taget røven på min svoger ved at ringe til ham og spørge om han ikke kunne hjælpe da der var besøg fra kommunen.Kommunen stod med en underskrevet klage fra den grundejerforening han er medlem af.Klagen drejer sig om støj fra vores område - om det var noget han kendte til ?
Ikke en skid ! Kan du ikke lige dytte i hornet på bilen så kommunemanden kan måle lidt på dytteriet !
Den var han helt med på - de skide skrankepaver skal ikke tryne menig mand - så han for ud i underhylere og morgenhår og dyttede det bedste han havde lært - det kunne vi ikke høre prøv lige igen [}Smile][Big Grin][8D][}Smile]
Han bor i et villakvarter - så dyteriet er sikkert blevet taget godt imod søndag morgen kl 8[8D]
Svar
#5
Citat:quote:

Originally posted by kima

DNs forslag om at begrænse jagten hilses velkommen af politikere.
Ved at begrænse og på sigt Afskaffe jagt, fjerner vi jo behovet for at Private ejer våben, det er jo en klar foRdel, da det gør det nemmere for politIet at bevise at en bevæbnet borger har kriminelle hensigter, samtidig kan vi jo være sikre på at en borger med kniv ikke bærer den i forbindelse med fritidsbeskæftigelse, men udeLukkende med henblik på kriminalitet, Siger en repræsentant fra et af partierne.
KoNgehuset støtter også forslaget, men tilføjer at jagtforbuddet jo selvfølgelig ikke rammer adelen.
Vi har behov for at kunne invitere repræsentanter fra andre lande på jAgt og da et jagtforbud for almuen vil resultere i at bestanden vil stige, har vi planer om at oprette et jagtbureau som sælger eksklusiv jagt til udenlandske rigmænd, således at kongehuset på sigt kan blive selvforsørgende,navnet på bureauet chasse royale er udtænkt af HKH prins Henri, udtaleR en talsmand.

[Image: dralflogoKim1.jpg]
Jeg er ikke fejlfri,men det er så tæt på at det skræmmer mig.



Very Clever [Wink]


Amateurs practice till they get it right. Professionals practice till they can't get it wrong.
[Image: Gri5A.jpg]
Svar
#6
ID, du er skarp og så på en søndag morgen[Big Grin]

[Image: dralflogoKim1.jpg]
Jeg er ikke fejlfri,men det er så tæt på at det skræmmer mig.
Svar
#7
Citat:quote:

Den var han helt med på - de skide skrankepaver skal ikke tryne menig mand - så han for ud i underhylere og morgenhår og dyttede det bedste han havde lært - det kunne vi ikke høre prøv lige igen
Han bor i et villakvarter - så dyteriet er sikkert blevet taget godt imod søndag morgen kl 8

Just, du er sgu ond[Big Grin]

[Image: dralflogoKim1.jpg]
Jeg er ikke fejlfri,men det er så tæt på at det skræmmer mig.
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)