Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Husqvarna 1900 Super Lux
#1
Har i flere år søgt efter en god gammel Husqvarna 1900,en af de rigtige, havde en,den solgte jeg til en kammerat,hold da kæft hvor har jeg fortrudt det mange gange[Sad]Men så fandt jeg en hjemmeside på nettet,hvor der var en del under brugte rifler. Jeg fik handlet mig frem til et af vidunderene, en Husqvarna 1900 Super Lux i cal 30-06. Den fandt jeg under brugte rifler, men jeg tror aldrig den har skudt et eneste skud, ingen rembøjler,ingen slidmærker på låsen,heller ingen mærker på skæftet som er af yderst udsøgt skæftetræ, med fine åretegninger men dog enkelte ridser på løb. Nu står den her i skabet,har lige sat en ny Kahles 3-12x56C på den,de klær hinanden. Mener selv det er et fund,i hvert fald meget glad for den, og det er vel det vigtigste,og så skyder den faktisk rigtig fint, 3 skud inden for en tomme, så manden er glad[Smile][Wink]
Per Tolstrup Nielsen  
Svar
#2
Tillykke med den fine riffel.
Men hvorvidt det er et kup er vel afhængig af prisen?

Mvh

knerik
------------------------
Where all think alike, no one thinks very much.
knerik
------------------------
Where all think alike, no one thinks very much.
Svar
#3
når vi snakker om 1900 er alt under en million vel et kup.
gæt hvem der har et par stykker[:I]

mvh
Strom
mvh
Strom, naturgænger
Svar
#4
Den gamle som jeg solgte gav jeg 6000 kr. for, den nye har jeg da godt nok givet noget mere for, men en 1900 i den stand, og med den låsegang, kan vel nok koste nogle tusinde mere,vi taler jo om en (tror jeg)ubrugt Husqvarna 1900 fra 72, altså mere end 30 år gammel
Per Tolstrup Nielsen  
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)