Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Løs kamphund i Gribskov
#1
Kamphund

Kamphund
Mvh
Sneppen
Svar
#2
[Sad!]SKYD DA DYRET!!!! HVOR SVÆRT KAN DET VÆRE!!

[Sad!]

.....nu OGSÅ ejer af en 243win :-)

Favourite Quote: Vi løser ikke vore problemer ved at tænke på samme måde, som da vi skabte dem.....(Albert Einstein)
.....ualmindelig velinformeret i forhold til min alder ... :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
Svar
#3
Den tre Sss..... shoot..shovel og shutup..nej mere kamphund [Sad!]
Soldt all my guns...I'm entering priesthood..:-))
Svar
#4
Jamen så skyd den dog [}Smile] Den bar da halsbånd med navneskilt. Når først den er skudt burde Ejeren være til at finde da alle hunde i Danmark jo skal være registrerede enten med chip eller tatovering

Hvorfor drive med stående hunde når det kan gøres med Spaniels.

Nu også med 45/70.
Hilsen
Jan.
Nu med Ruhår
Nu også med 45/70.

Nu også med Bowtech Genaral 70#


Hilsen  Jan.
Svar
#5
glem alt bøvlet med id. brug en spade

mvh
Strom
mvh
Strom, naturgænger
Svar
#6
Var det ID's hund???? [}Smile]

[center][Image: gandalf2.jpg][/center]

Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.


Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.
Svar
#7
Citat:quote:

glem alt bøvlet med id. brug en spade


Bingo......

Hilsen Ulrik
Hilsen Ulrik
Svar
#8
SSS - ingen tvivl. OVERHOVEDET !!!!!

Mvh. SRN
Mvh. SRN
Svar
#9
Quote:
Statsskovdistriktet har derfor med henvisning til mark- og vejfredslovens § 14 set sig nødsaget til at offentliggøre en fremlysning, hvoraf det fremgår, at den ovennævnte hund vil blive søgt skudt, hvis den igen træffes strejfende eller jagende i skoven.
Svar
#10
Citat:quote:

Originally posted by STROM

glem alt bøvlet med id. brug en spade


Hvorfor skal jeg nu blandes ind i det?


Amateurs practice till they get it right. Professionals practice till they can't get it wrong.
[Image: Gri5A.jpg]
Svar
#11
Citat:quote:

Originally posted by ID

Citat:quote:

Originally posted by STROM

glem alt bøvlet med id. brug en spade


Hvorfor skal jeg nu blandes ind i det?


Amateurs practice till they get it right. Professionals practice till they can't get it wrong.
[Image: Gri5A.jpg]


Ja. jeg synes også at du skal blandes udenom. Der er åbenbart meget bøvl med dig [Wink].

Uffe

Sejren venter den der har alt i orden.......... Det kaldes HELD! Citat: Roald Amundsen.

Uffe

Sejren venter den der har alt i orden.......... Det kaldes HELD! Citat: Roald Amundsen.
Svar
#12
Citat:quote:

Originally posted by ID

Citat:quote:

Originally posted by STROM

glem alt bøvlet med id. brug en spade


Hvorfor skal jeg nu blandes ind i det?



Det er jo din hund [8D]

.....nu OGSÅ ejer af en 243win :-)

Favourite Quote: Vi løser ikke vore problemer ved at tænke på samme måde, som da vi skabte dem.....(Albert Einstein)
.....ualmindelig velinformeret i forhold til min alder ... :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
Svar
#13
http://vimedhund.tv2.dk/article.php/id-6772533.html

Endelig oplevede en af Vi med Hunds medarbejdere for et par måneder siden at være vidne til, at hendes langhårede gravhund blev bidt ihjel for øjnene af hende. I løbet af få sekunder havde en løs amstaff brækket ryggen på gravhunden. Lige så hurtigt, som den var kommet, lige så hurtigt forsvandt den igen.

Nogle uger efter skød nogle lokale jægere en omstrejfende amstaff, der huserede i en privat skov syd for Sorø. Til jægernes store forbløffelse, var amstaffen forsynet med en slags tandbøjle i metal med sylespidse kunstige tænder!!

Særligt de sidste fire linier fik mig op af stolen...Det er kraft stejleme noget svineri, og enhver køter (og dens ejer) der er forsynet med sådanne anordninger, burde skydes ned på stedet.

Mvh.
Lars/Great Dane
lars@reloadersnest.com
Skype : gunsandlead

Hvad Ignorant ikke læser på VTF - Kan han ikke få ondt i røven af [Smile]

Nu med Parker hale bil...[8D]
Great Dane

Svar
#14
Citat:quote:

Nogle uger efter skød nogle lokale jægere en omstrejfende amstaff, der huserede i en privat skov syd for Sorø. Til jægernes store forbløffelse, var amstaffen forsynet med en slags tandbøjle i metal med sylespidse kunstige tænder!!

Særligt de sidste fire linier fik mig op af stolen...Det er kraft stejleme noget svineri, og enhver køter (og dens ejer) der er forsynet med sådanne anordninger, burde skydes ned på stedet.



Jeg ved ikke helt, hvordan jeg ville reagere, hvis jeg så en løs kamphund på mit revir under bukkejagten....
...det kan jo være svært at se forskel på en rødbrun hund og en rødbrun buk i farten...[B)]

.....nu OGSÅ ejer af en 243win :-)

Favourite Quote: Vi løser ikke vore problemer ved at tænke på samme måde, som da vi skabte dem.....(Albert Einstein)
.....ualmindelig velinformeret i forhold til min alder ... :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
Svar
#15
Jeg tør slet ikke gå på bukkejagt, hvis bukkene begynder at suse rundt med kunstige syleskarpe tænder.

[center][Image: gandalf2.jpg][/center]

Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.


Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.
Svar
#16
Til de herrer ran og ujensen kan jeg da oplyse, at sås sådan en køter på min jagt, ville den blive bortskudt med dem samme - lovlig varslet eller ej!

Jeg har faktisk haft sådan en satan inde i min stue; en varm sommeraften (med åben havedør), for et par år siden, stod er pludselig sådan en 4-5 meter fra mig i stuen - den løb først da jeg tog ladegreb på pistolen................det er 100% sikkert, at jeg havde skudt den, hvis den ikke var løbet!
Den blev optaget af politiet et par dage efter, da den forsat rendte frit rundt i kvarteret - hvad der videre er sket med den, ved jeg ikke.


Amateurs practice till they get it right. Professionals practice till they can't get it wrong.
[Image: Gri5A.jpg]
Svar
#17
Hvis nu man skød et sådant utyske på sin jagt, hvad ville strafudmålingen så være?

.....nu OGSÅ ejer af en 243win :-)

Favourite Quote: Vi løser ikke vore problemer ved at tænke på samme måde, som da vi skabte dem.....(Albert Einstein)
.....ualmindelig velinformeret i forhold til min alder ... :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
Svar
#18
Sved på panden og evt. vabler i hænderne alt efter hvor meget energi du lægger i gravearbejdet [}Smile]

[center][Image: gandalf2.jpg][/center]

Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.


Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.
Svar
#19
ran skrev:
Citat:quote:

Hvis nu man skød et sådant utyske på sin jagt, hvad ville strafudmålingen så være?



Der er forskellige takster afhængig af flere forhold.
Har hunden stamtavle?
Er hunden præmieret?
Hvad koster en tilsvarende hund mv.
Taksterne kan du sikkert få oplyst i DJ. der hvert år må til lommerne i den slags sager.
Derudover kan der vel blive tale om en bøde i værste fald er jagttegnet i fare (specielt ved anskydning)
Hvis jeg kom i den situation vil jeg gøre som flere har rådet til. Derefter et godt dybt hul. Alternativt lægge den ind på jagtnaboens mark, selvfølgelig forudsat, at det er en kedelig ka`l[Big Grin].
Hvis du har bakset rundt med kadaveret vil jeg råde dig til at brænde det tøj du havde på under dåden. I disse DNA tider kan man aldrig vide sig sikker[8D]
De gode råd er selvfølgelig en fuldstændig tænkt situation og fri fantasi, da ingen her i foraet kunne finde på at skyde en hund ulovligt[xx(]
Mvh

knerik
------------------------
Where all think alike, no one thinks very much.
knerik
------------------------
Where all think alike, no one thinks very much.
Svar
#20
Jeg har en bekendt der skød en schäferhund på sin jagt. Han havde observeret et par hunde der jagtede råvildtet på reviret. Den ene jagede rådyrene hen forbi den anden, der lå på lur, der så nedlagde byttet. Min bekendte ilede straks ud for at smide hundene på porten, med det resultat at den ene vendte sig mod ham med blottede tænder og ørerne i meget lav føring. Det skulle den aldrig have gjort. Efter 10 minutter vendte han tilbage med jagtriflen [}Smile]

Han gjorde det at han efterfølgende kontaktede politiet, der optog hændelsen i dagsrapporten og kontaktede hundens ejer med oplysning om hvor hunden befandt sig.
Ingen yderligere foranstaltninger.

JPL
JPL
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)