Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Bruger nummer 1000
#1
Her til morgen rundede vi bruger nummer 1000.

(Havde vi kørt en mere tolerant linie og ikke slettet alle systemkrittikere, afvigere, mentalt udfordrede m.fl. så havde vi været oppe på 1008!!!)

[center][Image: gandalf2.jpg][/center]

Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.


Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.
Svar
#2
TILLYKKE[Big Grin]

Citat:quote:

Havde vi kørt en mere tolerant linie og ikke slettet alle systemkrittikere, afvigere, mentalt udfordrede m.fl. så havde vi været oppe på 1008


Hmmm, er der ikke ca 1000 tilbage[:o)][Big Grin]

[Image: dralflogoKim1.jpg]
Jeg er ikke fejlfri,men det er så tæt på at det skræmmer mig.
Svar
#3
Skåååål

Det var lige det rigtigt tidspunkt min valnøddesnaps blev færdig så[Wink]

Hellere død end rød
Svar
#4
Super!
Jeg havde rent faktisk også oplevelsen af at blive genkendt som riffelautist på lerduebanen i går, da jeg iført min dralfkasket tog til amtsskydning. ..... og så endda af en skytte, der ikke er med på vtf/DRALF.... men genkende vort DRALF-logoet - det ku´ han ;-)

Ringene breder sig i vandet... [Big Grin]

Hvordan står det egentlig til med DRALF?

.....nu OGSÅ ejer af en 243win :-)

Favourite Quote: Vi løser ikke vore problemer ved at tænke på samme måde, som da vi skabte dem.....(Albert Einstein)
.....ualmindelig velinformeret i forhold til min alder ... :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)