Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Lee dieset
#1
Hej,
jeg vil hører om der er andre der har haft problemer med Lee-dieset, at de ikke er alt for godt poleret indvendigt. Jeg har lige købt et Lee Rifle Deluxe Die set. FullSize-dien laver en fed rids på mine hylstre.

mvh. Johannes
Svar
#2
er det et helt nyt die du har afprøvet?
så har du vel husket at rense udluftningshullet... der sidder gerne en grat eller bearbejdningsspån på indersiden...

Reloaders have more fun...

Et æble om dagen holder Doktoren væk...
hvis du kan ramme mig!

Dr. Strangelove


Wildcatters does have more fun...

Dr. Strangelove
Svar
#3
Der er ikke noget i vejen med udluftningshullet.har lige chechet. Det er heller ikke det samme sted ridset kommer på hylstret. Jeg har set nærmere på det, og det lader til at der sidder en grat/spån derinde. Det kan jeg ikke forstå, hvis det er drejet ud. Jeg har prøvet med en lille kobberbørste, men det lader ikke til at gøre noget ved den.

mvh. Johannes
Svar
#4
Citat:quote:

Originally posted by JTK

Der er ikke noget i vejen med udluftningshullet.har lige chechet. Det er heller ikke det samme sted ridset kommer på hylstret. Jeg har set nærmere på det, og det lader til at der sidder en grat/spån derinde. Det kan jeg ikke forstå, hvis det er drejet ud. Jeg har prøvet med en lille kobberbørste, men det lader ikke til at gøre noget ved den.

mvh. Johannes



Jeg har købt 7 diesæt i div. kalibre fra Lee. Jeg syntes også de er lidt for ru i overfladen, så jeg skal lige ha´dem blæst i micro blæseren..så bliver de ca.0,003-0,007 mm. større, men dejlig glatte indvendig..[8D]

Hellere et skud for meget, end et skud for lidt...
Hilsen BB.

Hellere et skud for meget, end et skud for lidt...om nødvendigt
Svar
#5
hej drenge
jeg har også en del dies fra lee ca 10-12 stk
her kun haft bøvl med et af dem,
det sendte jeg tilbage med et lille brev om hvad
problemet var og så sende de bare et nyt og de betalte
forsendelsen frem og tilbage har også en bekendt
som der havde er lee 1000 der flækkede i kroppen (støbt alu )
maskinen var ca 8 år gammel han tog et billede af maskinen
og sende det til lee ca 14 dage efter var der en pakke fra
usa. det kalder jeg godt skuldret
hilsen hatting

Be aware of the man with only one riffel
man er vel jysk
Mvh. Hatting
Custom Metalsmith
http://www.gunsmith.dk 
http://www.dkbullets.dk
Svar
#6
Jeg sendte et par billeder til LEE. Billeder af hylstrene! Så nu sender de mig en ny Die. Det kalder jeg service. Jeg behøvede ikke engang, at sende dien til dem.

mvh. Johannes
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)