Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Jagtfilm og julesysler
#1
Nå drenge...Så har julefreden sænket sig i de små hjem, og skulle der være en enkelt eller to der har brug for at hvile ørene efter alt famillie tam-tammen (staves det sådan [:I])Så er nedenstående link et udemærket alternativ til juleræset. Glædelig jul og et godt nytår til alle [Smile]

http://www.fionasforum.com/Fiona/posts/0...8076.shtml

Mvh.

Lars/Great Dane
lars@reloadersnest.com
Great Dane

Svar
#2
Og her er hvad jeg lavede i går morges, det var snestorm og alligevel et fantastisk vejr. Jeg så denne bambi og en anden komme løbende mod mig fra en 40 meters afstand, og så ventede jeg stille og roligt til den var fri - hvilket vil sige 6-9 meters afstand. Kuglen var en 400 grs. Speer, og ind og udgangshul er stort set samme størrelse. På vej ud klippede kuglen et ribben eller to, men skaderne er minimale, og udgangshullet ses ved håndgrebsbøjlen på riflen. Dyret lå på stedet og gav lige et enkelt spjæt eller to....Det er da optimalt[Smile] og mit første 'confirmed kill' med Marlinen

[Image: Jagt-rdyr003-copy.jpg]

Mvh.

Lars/Great Dane
lars@reloadersnest.com
Great Dane

Svar
#3
Tillykke med det.
Bare det var mig, men jeg må ikke gå på jagt d.24(for konen)
Håber på revanche imorgen når Speedy og jeg suser en tur til fjorden,om ikke andet får JEG nok noget punch[:p], jeg har nemlig en fornemmelse i mine ældre knogler af at det bliver rigtig dejlig koldt og så er der ikke noget som varme på flaske,det bliver ihvertfald sjovere at fryse og Speedy skal køre[}Smile]
mvh

Kim

Arbejde er godt,for den som ikke har jagt nok.
Svar
#4
Tillykke med Dyret GD

Jeg var også på Jagt den 24 om formiddagen, det er helt rart at være fri for konens strees med pakker, Julepynt og alt det negative der nu engang følger med Julen. Jeg og min jagtkammerat valgte at tilbringe den 1/2 dag i marken, dog uden at skyde noget. Vi fik dog en lille tår, og de sidste ugers begivenheder vendt.
Nu skal det bare blive mandag, så er hele dagen sat af til Jagt.

Fortsat god Jul

Claus the Dane

Vi ses tilDRALF12 marts på Langeland 2005.
Svar
#5
Jeg har lige skudt en dyrekølle i selskab med en magnumflaske rødvin med mine naboer. Det er helt rart at slippe for julemad inden vi skal på den igen imorgen.

God Jul

Mvh.

mphansen

[Image: t75.gif]
Mvh.

mp
Svar
#6
ja, tillykke med dyret...
jeg kan ikke lade være med at tænke på om sådan en rådyrsteg smager lisså godt som en elgsteg... [Big Grin]

Reloaders have more fun...

Et æble om dagen holder Doktoren væk...
hvis du kan ramme mig!

Dr. Strangelove


Wildcatters does have more fun...

Dr. Strangelove
Svar
#7
Er det en returbuk bagerst i billedet[?]

God Jul

Mvh.

mphansen

[Image: t75.gif]
Mvh.

mp
Svar
#8
Lidt mere julesjov fra 'returbukken'

Tænkte lige om ikke det var en god ide at smide frakken fra dyret på marken, og så få lidt 'dyttelytsjov' ? Mon der er en frisk Dr.. til stede [Wink]

Mvh.

Lars/Great Dane
lars@reloadersnest.com
Great Dane

Svar
#9
jeg er tændt! [Big Grin]

(og ikke til at slukke)

og så går skindet jo til et godt formål...

Reloaders have more fun...

Et æble om dagen holder Doktoren væk...
hvis du kan ramme mig!

Dr. Strangelove


Wildcatters does have more fun...

Dr. Strangelove
Svar
#10
Julesysler fra det svenske..(Det dumme svi...)

[Image: grissebasse22.JPG]

Mvh.

Lars/Great Dane
lars@reloadersnest.com
Great Dane

Svar
#11
Fra højre mod venstre: Maximilian (søn), Katharina (datter), Ham selv (ham selv), Galtesbane (Sako 75 - ex-Egan), Miss Piggy Überlaüfer (det tungeste svin i selskabet - 96 kg).
Billedet taget den 26. december kl. 21:08 her på den skånske gård jeg fik plaget mig til i året der gik [Big Grin]
Glædelig jul og godt nytår herfra. (Fedt med et praleforum [8D])

Assumption is the mother of all ****ups...


Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.
Svar
#12
Hej
Citat:quote:

Julesysler fra det svenske..(Det dumme svi...)

Tillykke,det var rart med en forklaring på hvem der er/var hvem,de er jo noget behårede begge to.
mvh

Kim

Arbejde er godt,for den som ikke har jagt nok.
Svar
#13
Citat:quote:

Originally posted by kima

...de er jo noget behårede begge to.



TAK - måske er det fordi billedet er taget forfra [Big Grin]

Assumption is the mother of all ****ups...


Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.
Svar
#14
Jeg skød en rå og et lam denne formiddag kl. 9:45. Kaliber: 6,5*55. Kugle: Sierra Soft Point Boattail 140 grains. Krudt: MRP 48 grains. COL 77 mm.

Begge to tog en spurt på 20m. Den ene havde et hjerte, der efter skudet lignede en karklud på 15 cm.

Jeg har desværre ikke lært det der med billederne, så det må I tænke jer til

mvh. Johannes

[Image: jtk-copy.jpg]

Så er det godt at moderatoren kan hjælpe [Smile]
Svar
#15
god jul og godt nytår
jeg var også på jagt i går(huspumaen malede køkken)
det var ikke så ringe fik en rå med min 222 afstand ca 100m
den vejede 17 kg brækket.
så vi skal have dyrekølle på grillen til nytår[Big Grin]
hilsen hatting

ps; tilykke med SVINET Hr.Høgh

Be aware of the man with only one riffel
man er vel jysk
Mvh. Hatting
Custom Metalsmith
http://www.gunsmith.dk 
http://www.dkbullets.dk
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)