Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Verifikationsproblem
#1
Hvad gør man når ens BBF ikke har helt paralelle løb?
Jeg har en BBF med påmonteret Docter holografisk sigte. Når riffelløbet er indskudt i.f.t.sigtet på 100 meter, rammer haglløbet ca. 30 cm lavere på 25 meters afstand.
Hvordan kan det løses på bedste og gerne nemmeste måde?
Svar
#2
den nemmeste ( og dyreste ) er at smide den til Vildbjerg til omlodning. Dette er en af NP´s stærke sider.
ps hvorfor er din bbf offtopic ?

mvh
Strom
mvh
Strom, naturgænger
Svar
#3
Det er ikke bare den nemmeste (og dyreste) måde. Det er míg bekendt også den eneste....

Jeg flytter dette emne til "riffelteknik" i aften!

[center][Image: gandalf2.jpg][/center]

Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.


Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.
Svar
#4
Citat:quote:

Originally posted by Høgh

Det er ikke bare den nemmeste (og dyreste) måde. Det er míg bekendt også den eneste....

Jeg flytter dette emne til "riffelteknik" i aften!

[center][Image: gandalf2.jpg][/center]

Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.



Jeg valgte nu at flytte indlægget med det samme, fordi jeg ved at du er optaget i aften (Børne-tv osv [:o)])

Mvh.
Lars/Great Dane
lars@reloadersnest.com
Skype : gunsandlead

Hvad Ignorant ikke læser på VTF - Kan han ikke få ondt i røven af [Smile]

Nu med Parker hale bil...[8D]
Great Dane

Svar
#5
Hvad sker der hvis du indskyde den på 50 m istedet for, jeg mener det er jo der man bruger den mest. Hvis det passer lidt bedre kunne man vel leve med det.

KR
If you pay with penuts.

You only get monkeys
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)