Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Sydafrika - DIB
#1
Hej allesammen !

Et par lyse hoveder [Wink][8)], har hurtig fået mig kædet sammen med Andrew Renton, Kei River Hunting Safaris, Eastern Cape, South Africa.

Forklaring følger.:

Da jeg begyndte at se mig om, efter en jagtrejsearr. til SA, fandt jeg hurtigt, at enten var flypriserne, papirarbejdet, TROFÆAFGIFTERNE osv osv osv...for dyre hos de etablerede firmaer og klubber !!. Og når så prisen på det ene emne passede, ja så var prisen på noget andet for dyrt..( gynge og karrusel princippet)[Sad!][V]

Så jeg satte mig for, at arr. min egen rejse.
Dette har jeg med succes, gjort før ..bl.a Tyskland, Polen og Norge.

Retfærdigvis skal nævnes, at jeg i forvejen havde en fortid i charter
rejsebranchen, specielt for gæster med handicaps ( ikke golf rejser [Wink])

Da jeg gennem længere tid, havde kontakt til div. outfittere i SA -
faldt det endelige valg på Andrew, havde fået hans firmanavn af en enkelt dansker. Efter 7 mdr. ugentlig kontakt, spurgte han mig, om jeg kunne tænke mig, at repræsentere ham i DK !!?. I starten takkede jeg nej til tilbuddet, men som tiden gik, blev jeg dog mere interesseret - HVIS, ellers det kunne forgå efter mine principper og retningslinier.[Big Grin]

( F.eks: Jægeren køber selv sin flybillet, på net, kontor eller telefonisk... F.eks Hamborg- Jo`burg tur/retur 5111 kr el. Billund-Jo`burg 6100 kr. - samt hvilke udbydere og hvor. Hvor jægeren så køber sin billet og hvem han vil flyve ned med og hvorfra, er op til den enkelte selv - han gør det, der passer pengepungen og geografien !!)

Andrew har sat nogle rigtig gode pakketilbud sammen, som ikke findes deslige hos nogen jagtrejseudbyder ![8][Smile]
Buejagt er også muligt.

I pakketilbudene er inkluderet.: Indrigsfly i SA, Trofæafgifter, Ophold med alt incl (også vin og spiritus) ship og dip, al kørsel i reviere, samt lufthavn tur/retur, daglig vaskeservice, hunting 1:1.

Man ordner selv sine våbenpapiere ind og ud, samt fremsendelse af disse + tilladelser. Eller man kan vælge, at lade mig ordne det for et mindre beløb..[xx(]

Våben kan lejes. Der er mulighed for udflugter til et reservat (koster), samt East London by (gratis). Heste trails langs kysten fra 1 til 21 dage (koster)... og golf[Wink]

Hvis man er interesseret i, at få posteren tilsendt, som fil, så send mig en mail på .: vivove@email.dk

Dette er skrevet efter forspørgsel/henvendelse hos Høgh.

Spørgsmål....Skyd !

Hilsen DIB

"Uanset hvad jeg foretager mig..ville jeg hellere have været afsted med riffel eller fluestang "

"Uanset hvad jeg foretager mig..ville jeg hellere sidde i min Anas Acuta eller være afsted med min riffel"
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)