Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Vildt ager nu eller efter den 16-5
#1
Hej

Jeg har ikke fået sået endnu, men har tid her i weekenden tror I der sker noget ved og køre en tur med traktoren og ploven eller er det bedre og vente en uge.
Jeg vil jo gerne have de frø i jorden, meeen en uge fra eller til.

KR
If you pay with penuts.

You only get monkeys
Svar
#2
Hvis du er i tvivl pga.forstyrrelser på terrænet her tæt på D.16 så tror jeg ikke du skal være nervøs.Jeg tror ikke du skræmmer noget væk i længere tid med din traktor.

Hilsen Ulrik
Hilsen Ulrik
Svar
#3
Nej dyrene er vant til lyden af traktorer... gå du bare i gang.
Jeg har boet til leje hos en bonde. Han fortalte sommetider, hvordan rådyrene sad i hegnene og spiste i kanten af marken, når han kom kørende søgte de ind i hegnet. Så snart han var forbi, gik de ud igen næsten lige bag ved traktoren...

.....nu også ejer af en 9,3x62 :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
.....ualmindelig velinformeret i forhold til min alder ... :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
Svar
#4
Jeg har også først idag pløjet mine fodermarker. Det er med at få frøene i jorden så længe der er fugtigt vejr. Dyrene har såmend set maskinerné i marken de sidste halvanden måned!!

Jesper Hansen
Jesper Hansen
Svar
#5
Tak for Hjælpen så går jeg igang idag.

KR
If you pay with penuts.

You only get monkeys
Svar
#6
God arbejdslyst [Smile][Smile][Smile][Smile][Smile]

.....nu også ejer af en 9,3x62 :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
.....ualmindelig velinformeret i forhold til min alder ... :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
Svar
#7
Jeg kunne da lige oplyse at der hvor jeg kørte den 12-5 gik der en buk den 16 rundt imellem de spor jeg havde lavet.
det rørte den ikke at jorden var brun jeg fik den ikke og den er der endnu.

KR
If you pay with penuts.

You only get monkeys
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)