Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Husqvarna cal. 270 win
#1
Hej!

Jeg har lige købt en Husqvarna cal. 270w, våbenet er ældre men fremstår ganske flot.
Jeg kunne godt tænke mig at vide om nogen ved noget om hvor god en kvalitet et våben som dette er lavet i?
Hvornår er det evt. produceret, og hvordan finder jeg ud af det nøjagtige produktions år?

På forhånd tak

Troels Gundlach
Troels Gundlach
Svar
#2
Husqvarna kvalitet
Jeg kender ikke .270'eren, men kan generelt sige, at mine forskellige Husqvarnaer gennem de mange år har været af god kvalitet, haft en god præcision og været uden funktioneringsfejl. Samtidig kan de fås i forskellige kraftigere kalibre, som ellers ikke i så stor stil udbydes på markedet, eksempelvis 9,3x62, .358NormaMagnum m.fl.

Traditionelle, lidt tunge, ikke så "smarte" som en række af konkurrenterne, men pålidelige.
Svar
#3
Hej

Tak for svaret, mon ikke 270eren er i den samme gode kvalitet, det vil jeg gå ud fra.[Smile]
Troels Gundlach
Svar
#4
jeg har en 1640er i cal.6.5X55 og er meget tilfreds med den, dog er det en god ide at udskifte det originale skæfte da den er for lav til kikkertmontage det var i hverttilfælde et problem for mig, afrækket fik jeg justeret ned til ca.800g og den er nu en af mine ynglingsrifler så tillykke med valgt, du har fået en god rifel.
Det er forresten nemt at skille bundstykket ad for rengøring, du sætter bare et bor i passende størrelse i hullet i bundstykket og tager ladegreb. nu kan bundstykket skilles af.

+GONE2HUNT+


+GONE2HUNT+

King of varmint

Op ad bakke, er trods alt stadig fremad.



NU MED DÆMPER
Svar
#5
skriv lige våben nummeret så skal jeg tjekke prod.år

+GONE2HUNT+


+GONE2HUNT+

King of varmint

Op ad bakke, er trods alt stadig fremad.



NU MED DÆMPER
Svar
#6
Hej Tonny!

Mange tak for hjælpen, det glæder mig at jeg ikke har taget så meget fejl af kvaliten, og da det er mit første riffelkøb er det endnu mere spændende for mig.
Jeg regner med at få riflen hjem inden for 1 uge eller 2, venter lige på at tilladelsen kommer fra politiet. Så indtil vidrere har tror jeg kun det er forretningens stregkodenummer der står på min kvitering, men du får det alligevel da jeg ikke kan se om det alligevel skulle være våbenets nummer: 907009011396425900
På forhånd tak.[Smile]

Mvh Troels
Troels Gundlach
Svar
#7
Jeg tvivler på at de har produceret så mange [Big Grin][Big Grin]Nå men når du får våbenet så send mig en pm så skal jeg checke.

+GONE2HUNT+


+GONE2HUNT+

King of varmint

Op ad bakke, er trods alt stadig fremad.



NU MED DÆMPER
Svar
#8
Hej Tonny!

Tak det skal jeg gøre, med lidt held så får jeg tilladelsen i denne uge!
Troels Gundlach
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)