Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Politiet reklamerer med pistoler
#1
http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-7...ml?forside
Svar
#2
Jeg tvivler stærkt på at korpsets brugere af dette site i sin tid lod sig lokke af en tjenestepistol.

Men det er da en kampagne med de forkerte signaler efter min mening.

VH Søren

Livet er for kort til tynde piber
Ifølge rygtet certificeret VIP kunde i Harlev
Svar
#3
Tja et eller andet skal de jo lokke med [}Smile]

Tanker hos Rigspolitiets Personaleafd:
Vi skal bruge noget at lokke de unge med - hvad har vi ???

Høj løn: Nej.
Meget frihed: Nej
Fede personalegoder: Nej uha da [:0] (Fy - slem tanke)
Rabat på en hotdog: NEJ (Fy - endnu slemmere tanke)
Blå blink og udrykning: Nåeh nej - det må man heller ikke mere
Hmmmmmm
EN PISTOL [:o)]: YES ( De bliver godt nok tiltalt for drab, vold med døden til følge osv hvis de bruger den MEN DET VED DE IKKE OG VI SIGER IKKE NOGET

[xx(][Sad][xx(][Sad][}Smile]

Jeg synes det er skammeligt at man forsøger at hverve unge mennesker på det grundlag.

Citat:quote:

"Indlevelse, omsorg, tjeneste­pistol".


Sådan et slogan er dog noget af det værste pladder, jeg har hørt...
Ikke for at fornærme nogen, men "Indlevelse og omsorg" ville passe bedre til en institution for adfærdsvanskelige eller tvangsfjernede børn. Og skulle der være nogen som overvejer at søge ind til politiet - alene for at få en tjenestepistol - så skulle de sørge for at få samtlige sikringsgrupper på øverste etage slået til først og så ellers straks slå den tanke laaaaaaaangt ud af hovedet....

Men igen..... hvad kan man forvente når det er en jurist som skal "hitte på" en reklamekampagne [xx(]

Takleberry

People demand freedom of speech as a compensation for the freedom of thought which they seldom use
Svar
#4
Citat:quote:

Originally posted by Takleberry

Tja et eller andet skal de jo lokke med [}Smile]

Citat:quote:

"Indlevelse, omsorg, tjeneste­pistol".



Ja, jeg synes også det lyder som en ommer ...

Men hvad får så egentlig folk til at søge ind i den branche, når du nu ikke nævner noget der er særlig positivt [?]

K&B Clax [Wink]
Tidligere nordisk mester i kombineret træskodans
The first dane ever ...
[Image: hunt-an3.gif]

Er mere til Guns end roses ... Cum insantientibus fuere necesse est [Image: 0d035906.jpg]
K&B Claxel Wink




Svar
#5
Citat:quote:

Originally posted by Claxel

Citat:quote:

Originally posted by Takleberry


Ja, jeg synes også det lyder som en ommer ...

Men hvad får så egentlig folk til at søge ind i den branche, når du nu ikke nævner noget der er særlig positivt [?]

K&B Clax [Wink]
Tidligere nordisk mester i kombineret træskodans
The first dane ever ...
[Image: hunt-an3.gif]

Er mere til Guns end roses ... Cum insantientibus fuere necesse est [Image: 0d035906.jpg]



AARH... hvad er det nu for et spørgsmål [8D] Det er sgu da så længe siden, at det kan jeg da virkelig ikke huske længere [Big Grin][Wink]
Det var vist noget med at det var nemmere at score piger med en uniform[:I][Wink]

Takleberry

People demand freedom of speech as a compensation for the freedom of thought which they seldom use
Svar
#6
Citat:quote:

Originally posted by Takleberry

AARH... hvad er det nu for et spørgsmål [8D] Det er sgu da så længe siden, at det kan jeg da virkelig ikke huske længere [Big Grin][Wink]
Det var vist noget med at det var nemmere at score piger med en uniform[:I][Wink]

Takleberry

People demand freedom of speech as a compensation for the freedom of thought which they seldom use



En pige med en uniform?? Man behøver vel ikke at være i styrken, for at score en pige med en uniform[Wink][:o)][:I]

Så skulle sloganet måske være: "Indyndelse, "omsorg", sovekammer­pistol".

Som en tidligere studiekammerat (af hunkøn), der var kæreste med en betjent udtalte:

Han har altid håndjernene med hjem, men staven ser jeg aldrig ...

Nu gik der vist helt off-topic i den ...

K&B Clax [Wink]
Tidligere nordisk mester i kombineret træskodans
The first dane ever ...
[Image: hunt-an3.gif]

Er mere til Guns end roses ... Cum insantientibus fuere necesse est [Image: 0d035906.jpg]
K&B Claxel Wink




Svar
#7
Citat:quote:

Originally posted by Claxel

Som en tidligere studiekammerat (af hunkøn), der var kæreste med en betjent udtalte:

Han har altid håndjernene med hjem, men staven ser jeg aldrig ...

Han var en klog mand [Wink] Man skal jo sørge for at få sin nattesøvn - og hvad er så nemmere end at lænke hende i køkkenet...

Og hvem gider i øvrigt at have sin stav til at lugte af fisk [Big Grin]
Nu gik der vist helt off-topic i den ...

[Big Grin][Big Grin][8D] måske en smule [:I]

K&B Clax [Wink]
Tidligere nordisk mester i kombineret træskodans
The first dane ever ...
[Image: hunt-an3.gif]

Er mere til Guns end roses ... Cum insantientibus fuere necesse est[/green] [Image: 0d035906.jpg]



Takleberry

People demand freedom of speech as a compensation for the freedom of thought which they seldom use
Svar
#8
Ny udvikling i sagen:

http://politiken.dk/ats/article311737.ece

-------------
-------------
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)