Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Husqvarna 1900 aftræk
#1
Er der en eller nogle her på VF der ved om man på nogen måde kan forbedre aftrækket på en Husqvarna 1900? Den er jo med direkte aftræk og kan ikke stilles.Kan man sætte et nyt aftræk på sådan en fætter?jeg tænker på evt.Timney eller andet,og hvor købes et sådant, hvis det kan lade sig gøre.
Petoni
Per Tolstrup Nielsen  
Svar
#2
[?]
du har et af de bedste aftræk + den bedste låsegang[Smile]
du kan selv justere aftræksvægten på skruen under bundstykket men hvis der ellers er lidt ujævnheder er det ikke noget problem for en kompetent mand med en fin slibesten der har ligget længe i olie.
( der er nogle der derefter hærder denne plane metalflade for at forebygge slid fremover )

mvh
Strom
mvh
Strom, naturgænger
Svar
#3
Tak for det STROM, var ikke klar over at det kunne stilles,jeg må igag med slibestenen.Du skriver hærder,det kan godt være jeg spørger dumt,hvordan?
petoni
Per Tolstrup Nielsen  
Svar
#4
halløj Petoni
jeg tror ikke du selv kan hærde den.
en skytte på Sjælland- Freddy Larsen - sendte stykket til arsenikhærdning, men mon ikke anden hærdning er lige så godt, spørg evt Haustrups Hærderi

det ville ikke forbavse mig om om en af "maskinarbajerne" her på sitet ved alt om mulighederne for hærdning

mvh
Strom
mvh
Strom, naturgænger
Svar
#5
Hvis man ikke ved hvilket materiale aftrækdelen er lavet af kan en gasbrænder og 1 dl. olie da også gøre det.[^]

Søren, måske en `klytsmai`!!
"Once upon a time in the West"
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)