Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Hogzilla - 300 kg pølse
#1
http://www.breitbart.com/article.php?id=...mage=large
Svar
#2
Citat:quote:

He said he shot the huge animal eight times with a .50- caliber revolver and chased it for three hours through hilly woods before finishing it off with a point-blank shot.



[:0][:0][:0][B)]

Takleberry

People demand freedom of speech as a compensation for the freedom of thought which they seldom use
Svar
#3
Hej Takle

How would you like to have several hundred of those " big boys" running through Danmark.
That would add a whole new meaning to
the ord vildsvin. You could have en vildsvin "Jurassic park".[:o)][Big Grin][Big Grin]

Mvh...Eric

Hunting and Fishing is a dirty business,but someone has to do it.
Soldt all my guns...I'm entering priesthood..:-))
Svar
#4
Hej Eric A
Bare kom med dem [:p]

Hilsen 577 NE

Nu med 416 Taylor
Once you've been amongst them, there is no such thing as too much gun.
Svar
#5
Citat:quote:

Originally posted by Eric A

Hej Takle

How would you like to have several hundred of those " big boys" running through Danmark.
Mvh...Eric

Hunting and Fishing is a dirty business,but someone has to do it.



GREAT [Big Grin] And I would go buy me a bigger gun [Big Grin][Big Grin][8D] A .223 rem might be on the light side [Wink]

Takleberry

People demand freedom of speech as a compensation for the freedom of thought which they seldom use
Svar
#6
En sej lille knægt - hans farmand er tydeligvis stolt som en pave! Men hele historien lugter lidt.... (jeg ER en sur gammel mand![}Smile])

[}Smile][}Smile] Hvorfor lader man grisen leve anskudt i tre timer, fordi man absolut vil aflive den med revolver? Enten har våbnet været helt utilstrækkeligt, eller også har skydningen ikke været god nok. Otte skud er ikke nødvendigt på noget levende væsen!

[}Smile][}Smile] "Private hunting preserve" - det lugter lidt af hegn og foder, hvilket foderstanden på dyret også antyder. Mindst 1/3 af kropsvægten er jo fedt! Der står at området er på 2500 acres, det svarer til godt 1000 ha - skal vi tro på at den, der har fodret denne gris, ikke vidste både at den var der - og nogenlunde, hvor den kunne findes?

[}Smile][}Smile] Dyret på billedet er IKKE et rigtigt vildsvin, men et forvildet tamsvin. Det ses på kropsformen og pelsen. Disse kan være kradsbørstige, gnavne og ondskabsfulde nok, men de er ikke fra naturen udstyret med helt den samme fysik og det samme temperament til at sætte sig til modværge som et fuldblods vildsvin (sus scrofa - "russian wild boar"). Til gengæld har de potentiale til større vægt, da de er meget længere i kroppen.

[}Smile][}Smile] Hvis man "tilfældigvis" har lejlighed til at nedlægge et rekordstort dyr, hvorfor sørger man da ikke for at få dyret vejet i overværelse af upartiske vidner inden man slagter det? Man kunne køre til nærmeste dyrlæge, slagter eller grovvareforretning, låne vægten og ringe efter et par journalister fra den lokale ugeavis....

[}Smile][}Smile] Findes der andre billeder af dyret end det viste trofæfoto? På dette sidder skytten nogle meter bag dyret - et gammelt trick til at få trofæet til at syne meget større end det er. Det havde været mere interesant, hvis skytten sad sammen med grisen, så man fik et regulært størelsesforhold.

[center][Image: gandalf2.jpg][/center]

Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.


Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.
Svar
#7
Citat:quote:

Originally posted by Høgh

En sej lille knægt - hans farmand er tydeligvis stolt som en pave! Men hele historien lugter lidt.... (jeg ER en sur gammel mand![}Smile])

[}Smile][}Smile] Hvorfor lader man grisen leve anskudt i tre timer, fordi man absolut vil aflive den med revolver? Enten har våbnet været helt utilstrækkeligt, eller også har skydningen ikke været god nok. Otte skud er ikke nødvendigt på noget levende væsen!


Hvis du er en sur gammel mand, så vil jeg have det helt fint med også at være det [Wink]

Det er helt hen i skoven, den måde "jagten" er foregået på [xx(] At nogen kommer i den syvne himmel over at "jage" et eller andet opdrættet dyr, (hvis det forholder sig sådan) så for min skyld ingen alarm - det er bare ikke noget for mig. Men at levere så ringe skydning kan i min verden kun betyde 1 af 2: For dårlige evner som skytte ( Problemet kan løses ved at opdatere ham bag våbenet) 2: Forkert grej - hvilket igen lander på ham bag våbenet.

Forvildet tamgris eller ej, så er grissebassen nu alligevel lidt for stor til at jeg vil lege "ride-ranke" på den [Big Grin]

Bortset fra det, er "wild boars" så ikke oprindeligt undslupne tamgrise, som har "udviklet" sig til "vilde svin" [?]

People demand freedom of speech as a compensation for the freedom of thought which they seldom use
Svar
#8
Citat:quote:

Originally posted by Eric A

Hej Takle

How would you like to have several hundred of those " big boys" running through Danmark.
That would add a whole new meaning to
the ord vildsvin. You could have en vildsvin "Jurassic park".[:o)][Big Grin][Big Grin]

Mvh...Eric

Hunting and Fishing is a dirty business,but someone has to do it.



A part of Denmark HAS several hundred BIG animals runnings around, They weight in at 1000pds+(Males at 1500pds+) and have LONG claws, sharp teeth and white fur.

Glædelig Jagt fra Grønland

Jesper Rex
E-mail: jrex@ofir.dk
Glædelig Jagt fra Grønland

Jesper Rex
If you can't do it with a 30-06, it likely can't be done...(Men det ER nu kedeligt kun med en gøb....(skriver manden med 9+))
Svar
#9
Bortset fra det, er "wild boars" så ikke oprindeligt undslupne tamgrise, som har "udviklet" sig til "vilde svin"

nej det er vel snarere omvendt: man har taget et oprindeligt vildsvin og lavet den til det vi kender som en tamgris

mvh
Strom
mvh
Strom, naturgænger
Svar
#10
Idag nåede historien så osse til hExtrabladet med billede og det hele[xx(]

--
mvh M@X.
DRALF champion 2005.
The first one ever.
Shooting is funny - hitting is money
[Image: IMG_0425.jpg?t=1164731341]
Hard work beats talent, when talent doesn't work hard.....

Mvh  M@X 2.1
Svar
#11
Citat:quote:

Originally posted by M@X

Idag nåede historien så osse til Extrabladet med billede og det hele[xx(]


Ja så er det jo officielt blåstemplet som en plat løgnehistorie [Big Grin][}Smile]

[center][Image: gandalf2.jpg][/center]

Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.


Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.
Svar
#12
http://www.cnn.com/2007/US/06/02/monster...index.html
mvh Sune
Svar
#13
[xx(]

Aaadd!

[center][Image: gandalf2.jpg][/center]

Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.


Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.
Svar
#14
http://www.monsterpig.com/

mvh Sune
Svar
#15
http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/a...304906.ece

mvh H.C
-------------
Hva Ka,Baikal Ka.
mvh H.C
-------------
Hva Ka,Baikal Ka.
Svar
#16
Den stolte far:

"I know many of you real hunters and animal rights activist have chastised Jamison and I for this hunting trip from the very beginning trying to make it sound like it was something short of a true hunting experience..."

Det er da også helt urimeligt at anfægte nedskydningen af et voldsomt overvægtigt tamsvin i et hegn på 80 ha. - hvor den har opholdt sig i 4 dage - med 8 revolverskud! Selvfølgelig er det rigtig jagt!!!

Han har jort sin søn en stor tjeneste - verdensberømmelse over en nat - og nu i overskrifterne igen! Flot PR arbejde!

P.S. Fred havde fortjent det, han var dum og grim og lugtede af tis - og så var han flere gange gået igennem hegnet hjemme hos bondemanden...

[center][Image: gandalf2.jpg][/center]

Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.


Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.
Svar
#17
Citat:quote:

Originally posted by Høgh

P.S. Fred havde fortjent det, han var dum og grim og lugtede af tis - og så var han flere gange gået igennem hegnet hjemme hos bondemanden...



AHA! Betyder det at jeg roligt kan skyde min genbo på 89 - desuden har han rådne tænder...[:o)][Wink]

--
mvh M@X.
DRALF champion 2005.
The first one ever.
Shooting is funny - hitting is money
[Image: IMG_0425.jpg?t=1164731341]
Hard work beats talent, when talent doesn't work hard.....

Mvh  M@X 2.1
Svar
#18
Citat:quote:

Originally posted by M@X

AHA! Betyder det at jeg roligt kan skyde min genbo på 89 - desuden har han rådne tænder...[:o)][Wink]



Ja da, skyd det gamle svin [:I]

Mvh.
Lars/Great Dane
lars@reloadersnest.com
Skype : gunsandlead

Hvad Ignorant ikke læser på VTF - Kan han ikke få ondt i røven af [Smile]

Nu med Parker hale bil...[8D]
Great Dane

Svar
#19
Citat:quote:

Originally posted by Great Dane

Citat:quote:

Originally posted by M@X

[green]AHA! Betyder det at jeg roligt kan skyde min genbo på 89 - desuden har han rådne tænder...[:o)][Wink][/green



Ja da, skyd det gamle svin [:I]

Mvh.
Lars/Great Dane
lars@reloadersnest.com
Skype : gunsandlead

Hvad Ignorant ikke læser på VTF - Kan han ikke få ondt i røven af [Smile]

Nu med Parker hale bil...[8D]

Oh, shit; skal jeg nu til at sove under sengen igen?
Genboen[:I]



Better a slow hit, than a fast miss!
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)