Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Sponsorship
#1
Det forlyder at Team CSC søger ny sponsor, men kun et relativt nyt byggemarked synes at kunne komme i betragtning, og det på trods af at nævnte firma end ikke har råd til et H i deres eget navn.[}Smile]

Better a slow hit, than a fast miss!
Svar
#2
Citat:quote:

Originally posted by 416Rigby

Det forlyder at Team CSC søger ny sponsor, men kun et relativt nyt byggemarked synes at kunne komme i betragtning, og det på trods af at nævnte firma end ikke har råd til et H i deres eget navn.[}Smile]

Better a slow hit, than a fast miss!



Er det ikke Riis til egen røv, hvis de smider penge i det ... [?][?]

K&B Clax [Wink]
Tidligere nordisk mester i kombineret træskodans
The first dane ever ...
[Image: hunt-an3.gif]

Er mere til Guns end roses ... Cum insantientibus fuere necesse est [Image: 0d035906.jpg]
K&B Claxel Wink




Svar
#3
Er det kemikalie ørnen fra Herning i snakker om?[Big Grin]
Svar
#4
Citat:quote:

Originally posted by Bockshot

Er det kemikalie ørnen fra Herning i snakker om?[Big Grin]



Ja, og nu har de tænkt sig at ændre navn fra Løve Apoteket til Ørne Apoteket. Samtidig er de begyndt at sælge kanyler med navnet: Midtjysk cykelpumpe.[}Smile]

Better a slow hit, than a fast miss!
Svar
#5
Det er fint nok at gøre sig morsom på Bjarnes bekostning eftersom han har dummet sig og indrømmet det. Det var selvfølgelig forkert af ham at tage lortet, men det var nu engang, og er formentlig stadig, a part of the game, hvis man ville have en chance for at gøre sig i toppen af sporten.

Jeg er bare træt af alle de hyklerer, kendte dansker med videre, der nu farer frem i pressen med fordømmelse og forestilt skuffelse.... Det er helt vildt hvor hellige de er at høre på, det er lige til at blive lang i spyttet af.

Enhver med bare den mindste smule logisk tænkning må da have været klar over hvordan tingene foregik og hvis man påstår at man da virkelig gik og troede at Bjarne og alle de andre store ryttere var "rene", så er man dum og naiv...

Det at Bjarne har indrømmet brug af doping ændre ikke en døjt for mit billede af ham og hvad han har præsteret. Jeg hæfter mig ved at han seriøst arbejder henimod at ændre sporten til en renere sport, det er vigtigt for at beskytte unge ryttere mod at indlade sig til at tage sådan noget lort, som de ødelægger deres kroppe med.

LANI

Når man skræller et løg, finder man flere lag....og begynder og tude ;-)
Mvh.LANI



Svar
#6
Citat:quote:

Det er fint nok at gøre sig morsom på Bjarnes bekostning eftersom han har dummet sig og indrømmet det. Det var selvfølgelig forkert af ham at tage lortet, men det var nu engang, og er formentlig stadig, a part of the game, hvis man ville have en chance for at gøre sig i toppen af sporten.

Jeg er bare træt af alle de hyklerer, kendte dansker med videre, der nu farer frem i pressen med fordømmelse og forestilt skuffelse.... Det er helt vildt hvor hellige de er at høre på, det er lige til at blive lang i spyttet af.

Enhver med bare den mindste smule logisk tænkning må da have været klar over hvordan tingene foregik og hvis man påstår at man da virkelig gik og troede at Bjarne og alle de andre store ryttere var "rene", så er man dum og naiv...

Det at Bjarne har indrømmet brug af doping ændre ikke en døjt for mit billede af ham og hvad han har præsteret. Jeg hæfter mig ved at han seriøst arbejder henimod at ændre sporten til en renere sport, det er vigtigt for at beskytte unge ryttere mod at indlade sig til at tage sådan noget lort, som de ødelægger deres kroppe med


Godt sagt[^]
Som en eller anden sagde i TV : Han konkurrerede på lige vilkår med de som besatte de første 138 pladser, selvfølgelig er det noget lort, han skulle måske have indrømmet det dengang, men hans præstation er stadig stor og selvfølgelig skal hans flise ikke fjernes.

[Image: dralflogoKim1.jpg]
Jeg er ikke fejlfri,men det er så tæt på at det skræmmer mig.
Svar
#7
Den nemmeste måde, at komme doping til livs på, er at forlange blod og urinprøve af alle der vil start og så hive de posetive ud som prøverne er testet, men så er der jo ikke nogen der vil komme over mållinien

Mvh
Carsten
Svar
#8
At Bjarne Riis og kollegaernes snyd og efterfølgende årelange løgn bliver affejet med et par vittigheder, er måske nådigt sluppet? Men når en sportsgren er sunket så dybt i kollektiv svindel og løgn, fortjener den jo egentligt ikke at blive taget alvorligt. [Wink]

Better a slow hit, than a fast miss!
Svar
#9
Citat:quote:

Originally posted by Lani

Det er fint nok at gøre sig morsom på Bjarnes bekostning eftersom han har dummet sig og indrømmet det. Det var selvfølgelig forkert af ham at tage lortet, men det var nu engang, og er formentlig stadig, a part of the game, hvis man ville have en chance for at gøre sig i toppen af sporten.

Jeg er bare træt af alle de hyklerer, kendte dansker med videre, der nu farer frem i pressen med fordømmelse og forestilt skuffelse.... Det er helt vildt hvor hellige de er at høre på, det er lige til at blive lang i spyttet af.

Det er fandeme hørt
Enhver med bare den mindste smule logisk tænkning må da have været klar over hvordan tingene foregik og hvis man påstår at man da virkelig gik og troede at Bjarne og alle de andre store ryttere var "rene", så er man dum og naiv...

Det at Bjarne har indrømmet brug af doping ændre ikke en døjt for mit billede af ham og hvad han har præsteret. Jeg hæfter mig ved at han seriøst arbejder henimod at ændre sporten til en renere sport, det er vigtigt for at beskytte unge ryttere mod at indlade sig til at tage sådan noget lort, som de ødelægger deres kroppe med.

LANI

Når man skræller et løg, finder man flere lag....og begynder og tude ;-)



Penge er ikke noget værd før de bliver brugt!!
Svar
#10
Citat:quote:

Originally posted by Lani

Det er fint nok at gøre sig morsom på Bjarnes bekostning eftersom han har dummet sig og indrømmet det. Det var selvfølgelig forkert af ham at tage lortet, men det var nu engang, og er formentlig stadig, a part of the game, hvis man ville have en chance for at gøre sig i toppen af sporten.

Jeg er bare træt af alle de hyklerer, kendte dansker med videre, der nu farer frem i pressen med fordømmelse og forestilt skuffelse.... Det er helt vildt hvor hellige de er at høre på, det er lige til at blive lang i spyttet af.

Enhver med bare den mindste smule logisk tænkning må da have været klar over hvordan tingene foregik og hvis man påstår at man da virkelig gik og troede at Bjarne og alle de andre store ryttere var "rene", så er man dum og naiv...

Det at Bjarne har indrømmet brug af doping ændre ikke en døjt for mit billede af ham og hvad han har præsteret. Jeg hæfter mig ved at han seriøst arbejder henimod at ændre sporten til en renere sport, det er vigtigt for at beskytte unge ryttere mod at indlade sig til at tage sådan noget lort, som de ødelægger deres kroppe med.

LANI

Når man skræller et løg, finder man flere lag....og begynder og tude ;-)

Jeg prøver lige igen

Det er fandeme hørt!!!!!



Penge er ikke noget værd før de bliver brugt!!
Svar
#11
Sportsfolk, der er blevet afsløret er tidligere blevet vanærede og frataget deres titler, fordi doping er snyd. Nogle af de hårdeste kritikere har altid været sportsfolkene selv og jeg mindes ikke, at nogen har givet udtryk overfor modvilje til at overtage en førsteplads, der pludselig blev ledig efter en dopingskandale. At B. Riis og andre, nu kommer krybende efter at have overstået deres aktive karriere og smagt sejrens sødme, mens andre, der var lige så lidt sportsfolk som dem selv, er blevet udskældte, hånede og straffede, blot fordi de var så uheldige at blive opdagede, sætter vel ikke de sportslige resultater, som dopede sportsfolk har opnået i et bedre lys?
At en "synder" går til bekendelse er et godt og vigtigt skridt til at få renset luften, men en del af udrensningen må nødvendigvis også bestå i at slå en tyk streg over ethvert resultat, der er opnået i dopet tilstand. Samtlige trøjer, pokaler og medaljer burde tilbageleveres, hvis sagen virkelig angres og hvis man ønsker at sende et reelt signal om, at doping ikke er acceptabelt. Alternativt må man i retfærdighedens navn give oprejsning til alle de, der er dømte for doping og anerkende deres resultater. Således er Ben Johnson atter verdensrtekordindehaver på 100 m. sprint.

[xx(]

[center][Image: gandalf2.jpg][/center]

Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.


Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.
Svar
#12
Vi kan hurtigt blive enige om at det er noget lort når man doper sig, også uagtet at "alle de andre" også gør det.
Det at han vandt Touren vil stadigvæk i mine øjne være en kæmpe præstation,

Men man må regne med at der vil komme lidt jokes op hist og pist om det, sådan er vores humor i danmark.

Dem jeg har mest ondt i røven af, er sku Jesper skibby og Brian Holm som heeeeeeelt tilfældigt bringer doping snakken og egne indrømmelser frem nu hvor de pludselig begge er blevet hellige og har skrevet en bog hvori de bekender deres syndere!!!!! de to hyklere skulle sku ha noget hårdt jaget op et vist sted....fuck hvor er de latterlige...de havde ALDRIG bekendt deres syndere hvis ikke de tilfældigvis havde skrevet en bog som de kunne tjene penge på...HYKLERE siger jeg bare om de 2....[xx(][Sad!][xx(]
Svar
#13
Du øhh Høgh?

Hvis Bjarne skal have frataget 1.ste pladsen, hvad så med de næste på listen? Hvilken garanti har vi for at de var rene.

Nej, lad os få lægen med op på skamlen. Han har jo lige så stor andel i sejren som ham der sad på cyklen.

Og lad os så komme videre..........

--
mvh M@X.
DRALF champion 2005.
The first one ever.
Shooting is funny - hitting is money
[Image: IMG_0425.jpg?t=1164731341]
Hard work beats talent, when talent doesn't work hard.....

Mvh  M@X 2.1
Svar
#14
Citat:quote:

Originally posted by M@X

Du øhh Høgh?

Hvis Bjarne skal have frataget 1.ste pladsen, hvad så med de næste på listen? Hvilken garanti har vi for at de var rene.



Vi kan vel bare konstatere, at Bjarne Riis har tilstået, at han ikke vandt på ærlig vis og så må vi sluge den nationale stolthed og erkende, at Danmark aldrig har haft en vinder af TDF. Lige så lidt som Ben Johnson har verdensrekorden i 100 meter eller som en nyligt nedlagt ungarnsk hegnshjort opdrættet i Østrig anerkendes som den oficielle verdensrekord for kronvildt.
Jeg er rygende ligeglad med cykelsport - eller rettere al sport [Big Grin], bevægelse og andre former for fysisk aktivitet - og føler blot min ligegyldighed bekræftet af alle afsløringer og tilståelser, der lægges for dagen. Men helt generelt kan man ikke inden for nogen diciplin anerkende et resultat, der hviler på en løgn. Du bliver heller ikke den nye Bell eller Hunter blot fordi du køber en samling elefanttrofæer og lader som om du selv har skudt dem...

[center][Image: gandalf2.jpg][/center]

Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.


Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.
Svar
#15
Høgh!

Skal vi så bare insinuere at der er ikke nogen vindere på de første 40 - 50 pladser.

Nej frigiv lortet og lad dem konkurere på lige vilkår. Til gengæld skaj de ikke have del i sygesikringen og gratis hospitalsophold samt pension. De har jo tjent (mange)penge ved snyd.

PS: Jeg ser kun sport der er drevet af forbrændingsmotorer[^][:p]

--
mvh M@X.
DRALF champion 2005.
The first one ever.
Shooting is funny - hitting is money
[Image: IMG_0425.jpg?t=1164731341]
Hard work beats talent, when talent doesn't work hard.....

Mvh  M@X 2.1
Svar
#16
Citat:quote:

Originally posted by Høgh
Lige så lidt som Ben Johnson har verdensrekorden i 100 meter eller som en nyligt nedlagt ungarnsk hegnshjort opdrættet i Østrig anerkendes som den oficielle verdensrekord for kronvildt. .



Du Høgh.

Hvad er egentligt forskellen på den ungarske/østrigske hegnshjort contra Prins Henriks "verdens-rekord" fra dyrehaven?

Den er vel lig nul da ingen af dem nogensinde har sat deres fod på den frie vildbane, i mine øjne er ingen af dem værdige som nogen form for verdens rekord!

Ved godt det er uden for tråden dette, men det slog mig bare da jeg læste dit indlæg[Smile]
Svar
#17
http://www.bschristiansen.dk/idd102.asp
Mvh. Rex / Guns & Powder
Svar
#18
Jeg er begyndt at tage stoffet "Samsonite" der virker under skydning ...

Håber det ikke kan spores, mon det opdages ...

[Image: samsonite.jpg]

K&B Clax [Wink]
Tidligere nordisk mester i kombineret træskodans
The first dane ever ...
[Image: hunt-an3.gif]

Er mere til Guns end roses ... Cum insantientibus fuere necesse est [Image: 0d035906.jpg]
K&B Claxel Wink




Svar
#19
hov, hvem er det der har været på fotosafari og pürshet sig ind på en faleret tidligere danmarksmester i jagtfelt ?

Det ligner et bagholdsangreb.....

Nogen burde gøre noget....

LANI

Når man skræller et løg, finder man flere lag....og begynder og tude ;-)
Mvh.LANI



Svar
#20
Citat:quote:

Originally posted by Lani

hov, hvem er det der har været på fotosafari og pürshet sig ind på en faleret tidligere danmarksmester i jagtfelt ?

Det er det ikke ...[Wink]

Det ligner et bagholdsangreb.....

Det er det heller ikke ...[Wink]

Nogen burde gøre noget....

Nej tage noget ...

LANI

Når man skræller et løg, finder man flere lag....og begynder og tude ;-)



K&B Clax [Wink]
Tidligere nordisk mester i kombineret træskodans
The first dane ever ...
[Image: hunt-an3.gif]

Er mere til Guns end roses ... Cum insantientibus fuere necesse est [Image: 0d035906.jpg]
K&B Claxel Wink




Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)