Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ny skyder - Ulrika 2 eller Browning 525 Sport?
#1
Hej alle,

det ser ud til at jeg har fået gennemtrumfet på budgetmødet at jeg skal have mig en ny skyder.

Jeg har set lidt på en Beratta Ulrika 2, som koster omkring de 12k ... Er sådan en fætter pengene værd? Findes der noget tilsvarande, som kan anbefales eller er det bare at gå ud og købe denne jeg har kig på?

Grunden til at det et en ½automat og ikke en alm. over/under, er at jeg synes en halvautomat "ligger" rigtig godt, men der er naturligvis også ulemper ved den såsom patron udkast, fælles jagter etc.

Alternativ er en Browning 525 Sport, som jeg også synes er lækker, som også ligger i samme prisklasse.

Lad mig gerne høre fra jer, hvis i kan hjælpe med lidt rådgivning.

Jeg skal IKKE bruge den til havjagt, der har jeg en Baikal MP153, og på alm. landjagt har jeg til datop brugt min Browning 425 sport, men den har efterhånden skudt en del skud og har været udsat for lidt hård behandling..

Mvh
Lasse
Svar
#2
Jeg synes du skal vælge 525'eren som afløser.[:p][:p]

(Måske fordi jeg selv har en 20'er i jagtmodel)

Urikaen er en god og stærk skyder, men den er som du selv skriver, ikke velset på fællesjagter.[xx(]

Får du behov for en ½auto på land, så kan du blot tage "balkankaj" med [:I]

K&B Clax [Wink]
Tidligere nordisk mester i kombineret træskodans
The first dane ever ...
[Image: hunt-an3.gif]

Er mere til Guns end roses ... Cum insantientibus fuere necesse est [Image: 0d035906.jpg]
K&B Claxel Wink




Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)