Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Beretta s55
#1
Er gået hen og blevet lidt lun på overstående Beretta, og ville gerne vide om det er noget jeg skal arbejde videre med?
http://huntershouse.dk/images/Hagl_over-under/137.jpg
Prisen ligger omkring de 5000. Denne her er boret full/full, men det er der jo mulighed for at ændre på.
Leif
Leif

Mauser 98 8x57 JS
Svar
#2
Nu kender jeg ikke alle dataene på den pågældende haglbøsse, meeeen ...

Det er jo en gammel sag, så jeg vil mene du er bedre tjent med noget andet til den pris ...

K&B Clax [Wink]
Tidligere nordisk mester i kombineret træskodans
The first dane ever ...
[Image: hunt-an3.gif]

Er mere til Guns end roses ... Cum insantientibus fuere necesse est [Image: 0d035906.jpg]
K&B Claxel Wink




Svar
#3
Du skal også være opmærksom på at det kan være svært at skaffe reservedele til så gammelt et våben. Mig bekendt laver Beretta ikke længere delene, og det kan betyde at det ikke kan betale sig at reparere selv sliddele.

Uffe

Sejren venter den der har alt i orden.......... Det kaldes HELD! Citat: Roald Amundsen.

Uffe

Sejren venter den der har alt i orden.......... Det kaldes HELD! Citat: Roald Amundsen.
Svar
#4
Tak for svarene, jeg tror jeg sparer sammen lidt længere og køber mig en Silver Pigeon S de kan fåes for omkring 10000 med 1/2 og 1/4 trangboring

Leif
Leif

Mauser 98 8x57 JS
Svar
#5
Citat:quote:

Originally posted by Luffe

Tak for svarene, jeg tror jeg sparer sammen lidt længere og køber mig en Silver Pigeon S de kan fåes for omkring 10000 med 1/2 og 1/4 trangboring

Leif


Godt valg!
Du kan også med fordel vælge at kigge andre steder end i Hunters House. Og husk når du kigge (især i Jylland) at de har lagt lidt oveni til at handle med [Wink].

Uffe

Sejren venter den der har alt i orden.......... Det kaldes HELD! Citat: Roald Amundsen.

Uffe

Sejren venter den der har alt i orden.......... Det kaldes HELD! Citat: Roald Amundsen.
Svar
#6
Beretta Silver Pigeon S er et glimragende valg, købte selv en for 13 måneder siden for 10kg ved huntersuniverse i Næstved, dog med chokes hvilket jeg anbefaler, da der kan ændres væsentligt på skudbilledet med chokes.
Jeg bruger selv trulock improved modified ported & modified ported, hvilken hjælper på skudbilledet på 35m selv med købepatroner.

eks. 12-76 i 4 hagl med 500m/s den kan fuglene slet ikke stå for med et "fantastisk" skudbilled på 35m.

Just
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)