Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Gælder nødretten her ?
#1
Se lige denne video:

http://fjolletobak.com/detail.php?&content=20123

Fredning eller jagtretslige forhold kan da umuligt gælde når man skal beskytte sig selv eller sin hund, så det er vel bare frem med bøssen eller hvad [Big Grin]

Hilsen
Kenneth
-----------------------------------------------------------
Jeg vil bekæmpe din mening, men dø for din ret til at have den
Svar
#2
Citat:quote:

Originally posted by Kenneth

Se lige denne video:

http://fjolletobak.com/detail.php?&content=20123

Fredning eller jagtretslige forhold kan da umuligt gælde når man skal beskytte sig selv eller sin hund, så det er vel bare frem med bøssen eller hvad [Big Grin]

Hilsen
Kenneth



Hvad skal man med en bøsse[?] det er da en elendig hund der ikke kan forsvare sig selv[Wink][B)]

[Image: dralflogoKim1.jpg]
Det er muligt at jeg har alle de våben jeg behøver, men jeg har ikke alle de våben jeg ønsker.
Svar
#3
Han kunne jo også bare klemme lidt hårdere om halsen på fuglen.... han har jo fat i den flere gange.....

.....nu også ejer af en 9,3x62 :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
.....ualmindelig velinformeret i forhold til min alder ... :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
Svar
#4
Ligner mig meget en canadagås? Er dog ikke ekspert i den slags fugle men kunne det ikke tænkes at den havde rede i nærheden og var lidt negativ over forstyrelsen?

Mvh
Christensen

Naturnærskovdrift? Der var en grund til Dalgas ikke plantede bøg på heden!
Mvh
Christensen
Svar
#5
Jo, er ret sikker på det er en Canadagås - men derfor behøver den da ikke opføre sig som en sur kælling [Big Grin]

Ja, hunden er ikke meget bevendt - håber ikke den agerer jagt/vagthund til hverdag [Smile]

/Kenneth
-----------------------------------------------------------
Jeg vil bekæmpe din mening, men dø for din ret til at have den
Svar
#6
Sød hund !! Køb dog en Ruhåret Hønsehund eller en større og hurtigere påhængsmotor.

Hilsen Trolle
Svar
#7
Ja, Trolle har ret, en ruhåret hønsehund kan likvidere alt, den leverer både gammelråer og lam til paraden, ovenikøbet uden at der behøves at være løsnet et eneste skud, og det er vel det der er meningen med jagt, bare ned af gelænderet med skidtet(vildtet).

Venligst, Masterbuck.
Svar
#8
Små slag Masterbuck .
Det var ikke for at fremhæve/nedgøre nogen speciel race!!!

Hilsen Trolle.

Ps.Hvilken hund har du ?
Svar
#9
Til Trolle,

Hvorfor nævnte du så lige præcis den race (Ruhåret hønsehund) ?

Venligst, Masterbuck.
Svar
#10
Hej Masterbuck.

Tror du ikke at vi skal flytte denne "Racistiske Race snak " til et andet Forum end : Jagt i Danmark

"Ja, Trolle har ret, en ruhåret hønsehund kan likvidere alt, den leverer både gammelråer og lam til paraden, ovenikøbet uden at der behøves at være løsnet et eneste skud, og det er vel det der er meningen med jagt, bare ned af gelænderet med skidtet(vildtet).

Venligst, Masterbuck. "

Findes der da andre racer ? Dette var en spøg !!

Jeg sender dig lige em PM.

Hilsen Trolle
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)