Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Bushnell Elite 4200 2,5x10x50 m/lys og 30mm
#1
Har nu anvendt den i to jagtsæsoner den fungere upåklaglig også i øs pissende regnvejr har sat i tyskland på drivjagt hvor det væltede ned i 4 stive timer og havde altid en klar kikkert (Rainguard) og var klar til skud mens de "Andre" sad og efter polerede deres kikkerte.
En anden fordel er den røde prik ikke fylder meget når du har vildtet/byttet i kikkerten ca 6-8 mm hvilket giver mulighed for svære skud eller fin skydning.Alt i alt en rigtig god kikkert som fuldt ud kan konkurre med de dyre og ikke slanker din tegnebog unødvendig.

MVH. sniper2

"No Mersy"[Big Grin]
Svar
#2
Det er en hamrende god kikkert.
Jeg har solgt rigtig mange af dem.
Eneste ulempe er det utroligt brede sigte #4.
Det har "skræmt" en del købere til at vælge en anden kikkert.
Mvh. Rex / Guns & Powder
Svar
#3
Hej Rex
Har haft kikkert med finere sigte middel i mange år en stor fordel ved meget lange skud men alderen har gjort sit indtog idag bruger jeg briller, dog ikke under jagt så dette sigte er super for mig og har kun ros tilovers for denne kikkert,har skudt svin kronvildt råvildt,i år en buk på 113 m forfra på halsen det eneste der var synligt (trods alderen så ryster hånden ikke) der hvor prikken er "der sidder kuglen" Hver gang.

MVH. Sniper2

"No Mersy"
Svar
#4
Hej

Har lige købt den samme kikkert. Kan varmt anbefalde den, trods de brede sigte midler. Faktisk passer de mig bedre, end de smalle.

vh/ KeldM
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)