Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Due Jagt.
#1
Hvornår er det nu lige den starter[?]
Er det den 1-9 eller 1-10.Syntes ikke at kunne
Finde noget om det[^][:o)]

Mvh Moesgaard.
Svar
#2
1. oktober[Sad!]

17 HMR, 30.06, 416 Rigby
Svar
#3
er det blevet en kendsgerning at det er rykket til den 1/10?
Hvordan vil de danske jægere blive informeret om det?

Tag chancen, vind bamsen!
:-)
Tag chancen, vind bamsen!
:-)
Svar
#4
Det har været en kendsgerning fra det første rygte.... der var nemlig ingen debat om sagen.

Her starter den, den 1. september - undtagen på dyrkede marker.

[center][Image: gandalf2.jpg][/center]

Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.


Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.
Svar
#5
Har diskuteret det med en kollega,
det kunne være godt vis jeg kan finde noget
om det.Han tror nemlig det stadig er den 1-9.[xx(]

Men hvor står der noget om det[?]

Mvh Moesgaard.
Svar
#6
Citat:quote:

Originally posted by Moesgaard

Har diskuteret det med en kollega,
det kunne være godt vis jeg kan finde noget
om det.Han tror nemlig det stadig er den 1-9.[xx(]

Men hvor står der noget om det[?]

Mvh Moesgaard.


På tv2 tekst tv side 638 gør der i hvert fald.
Svar
#7
Jeg gik ind og søgte på retsinfo, som jeg mener indeholder gældende lovgovning, og der står stadig 1/9 [:0].
http://147.29.40.91/_SHOWF_B357119806/17...001&000002

Sakset fra retsinfo:

Retsinformation er statens juridiske online informationssystem, som giver Dem adgang til love, bekendtgørelser og cirkulærer m.v. og til Folketingets dokumenter. Alle dokumenterne er indlagt i Retsinformations databaser.

Retsinformation er det eneste juridiske informationssystem, hvor der ikke er nogen, som på forhånd har udvalgt de dokumenter, De har adgang til. Et af formålene med Retsinformation er nemlig at sikre, at der findes et system, hvor borgere, virksomheder og offentlige myndigheder kan få adgang til alle normerende retsforskrifter.

Retsinformation er online og opdateres mindst en gang i døgnet med de dokumenter, Folketinget og ministerierne har indlagt eller ajourført siden sidste opdatering af databaserne.

Det er Folketinget og ministerierne selv, der indlægger og ajourfører egne dokumenter i Retsinformations databaser.

Uffe

Sejren venter den der har alt i orden.......... Det kaldes HELD! Citat: Roald Amundsen.

Uffe

Sejren venter den der har alt i orden.......... Det kaldes HELD! Citat: Roald Amundsen.
Svar
#8
I kan jo kigge i folderen "Vildtinformation" som blev tilsendt sammen med jagttegnet. Der står det højt og larmende. Hvis folderen allerede er smidt ud, kan den downloades fra Skov og Naturstyrelsens hjemmeside.

mvh
Anders
Hjemmeladeren

Det er en sej død at blive trådt ihjel af gæs
Svar
#9
Citat:quote:

Originally posted by hjemmeladeren

I kan jo kigge i folderen "Vildtinformation" som blev tilsendt sammen med jagttegnet. Der står det højt og larmende. Hvis folderen allerede er smidt ud, kan den downloades fra Skov og Naturstyrelsens hjemmeside.

mvh
Anders



I den står der at det får virkning fra i år, men den præcise dato for ikrafttrædning er endnu ikke kendt.
Hvis der d. 1/9 stadig står 1/9 på retsinfo, så skal jeg på duejagt [}Smile].

Uffe

Sejren venter den der har alt i orden.......... Det kaldes HELD! Citat: Roald Amundsen.

Uffe

Sejren venter den der har alt i orden.......... Det kaldes HELD! Citat: Roald Amundsen.
Svar
#10
Jeg snakkede lige med Niels Henrik Simonsen fra Danmarks Jægerforbund i anden anledning, og nævnte duejagten. Det der står på retsinfo gælder. Aftalen er ikke underskrevet endnu, men det bliver den inden d. 1/9 [V], og så kommer det på retsinfo.

Uffe

Sejren venter den der har alt i orden.......... Det kaldes HELD! Citat: Roald Amundsen.

Uffe

Sejren venter den der har alt i orden.......... Det kaldes HELD! Citat: Roald Amundsen.
Svar
#11
Tak for svarne[Smile]
så må vi jo se om de når det[^]

Mvh Moesgaard.
Svar
#12
Så er det sket. Connie har sat sin fedtede underskrift på loven [V].

Uffe

Sejren venter den der har alt i orden.......... Det kaldes HELD! Citat: Roald Amundsen.

Uffe

Sejren venter den der har alt i orden.......... Det kaldes HELD! Citat: Roald Amundsen.
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)