Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Jack Russell, modig eller bare dumdristig :-)
#1
Da vi for et par måneder siden desværre måtte aflive vores gravhund, var vi enige om at vi skulle have en lille hund igen,men ikke en gravhund .
Da flere af jagtkammeraterne har Jack Russell og vi derfor kender lidt til racen, var hele familien enige om at anskaffe en, tilfældigvis havde Batman (Trolderiks hund) lige haft en parring og vi aftalte at vi skulle have en hanhund.
Det blev så Mikkel her.
[Image: BILD0279.jpg]
han spiser meget af tiden
[Image: BILD0246.jpg]
når ikke han sover
[Image: BILD0276.jpg]
eller truer Santo som vejer 20 gange mere

[Image: dralflogoKim1.jpg]
Jeg er ikke fejlfri,men det er så tæt på at det skræmmer mig.
Svar
#2
Citat:quote:

Originally posted by Kima

[Image: BILD0276.jpg]
eller truer Santo som vejer 20 gange mere

[Image: dralflogoKim1.jpg]
Jeg er ikke fejlfri,men det er så tæt på at det skræmmer mig.



Det er Mikkel da ligeglad med. Inde i sit hovede er han da den største af de 2. Du har fået en lille hund med en stor motor og han tror han kan klare ALT
Tillykke med ham!

PS: Luk ham ALDRIG ALDRIG op i din seng, ellers sover du uden hovedpude fremover[:o)]

--
mvh M@X.
DRALF champion 2005.
The first one ever.
Det vigtigste er at jægeren sidder der hvor han skal.
[Image: IMG_0425.jpg?t=1164731341]
Hard work beats talent, when talent doesn't work hard.....

Mvh  M@X 2.1
Svar
#3
Som administrator herinde har jeg ofte truet folk, der er tyve gange tungere end mig og selv er jeg ikke i tvivl om at det er rendyrket dumdristighed (at spise så meget).

[center][Image: gandalf2.jpg][/center]

Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.


Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.
Svar
#4
Citat:quote:

har jeg ofte truet folk, der er tyve gange tungere end mig

Her kunne man jo så komme med en bemærkning om at alle,måske undtagen nyjyden, er tungere end dig[8D]

[Image: dralflogoKim1.jpg]
Jeg er ikke fejlfri,men det er så tæt på at det skræmmer mig.
Svar
#5
Hva øhh Kima - kommer ham "nyjyden" på madpakkeordning eller er der nogen der vil forsøge at lære ham at arbejde[xx(][8)][:o)]

Han kan jo lære at stå tidligt op om morgenen - jow jow.......

--
mvh M@X.
DRALF champion 2005.
The first one ever.
Det vigtigste er at jægeren sidder der hvor han skal.
[Image: IMG_0425.jpg?t=1164731341]
Hard work beats talent, when talent doesn't work hard.....

Mvh  M@X 2.1
Svar
#6
Citat:quote:

kommer ham "nyjyden" på madpakkeordning eller er der nogen der vil forsøge at lære ham at arbejde

Nixen, han kan ligeså godt lære det på den hårde måde[^], men der fulgte vist lidt jord med, så han lærer jo nok at få fødderne plantet dybt i den jydske muld og få jord under neglene[Big Grin]

Citat:quote:

Han kan jo lære at stå tidligt op om morgenen - jow jow...

Det kan vel ikke være sværere end at pottetræne en Yorkshire[B)]

[Image: dralflogoKim1.jpg]
Jeg er ikke fejlfri,men det er så tæt på at det skræmmer mig.
Svar
#7
[Image: BILD0504.jpg]
Nogen gange kan det se sort ud
[Image: BILD0505.jpg]
Men man skal aldrig,aldrig give op
[Image: BILD1052.jpg]
Bagefter er det godt at hvile ud i mors arme.

Mikkel er nu næsten 11 mdr. og for 14 dage siden var han i træningsgrav for første gang,vi havde frygtet at han ville "koble hjernen fra", da han er utrolig hidsig, men det gik ganske fint.
Da han fik fært af ræven fik han "ståpels" og begyndte at knurre, han snusede lidt til hullet, men ville ikke ned, vi forsøgte ikke at presse ham, da han havde snuset lidt rundt åbnede træneren lågen lige foran ræven og Mikkel skulle hen for at kigge, han blev stille og roligt sat ned foran ræven, han småknurrede, men ingen gøen.
Træneren mente at det gik godt, han var forsigtig, men nysgerrig og viste ikke tegn på at være bange, så vi glæder os til at se hvad der sker næste gang, han skulle jo gerne være klar til rævejagten.

[Image: dralflogoKim1.jpg]
Det er muligt at jeg har alle de våben jeg behøver, men jeg har ikke alle de våben jeg ønsker.
Svar
#8
Citat:quote:

Originally posted by Kima

han skulle jo gerne være klar til rævejagten.



Og lær ham endeligt også at drive råvildt...De venter i november/december i min mose [Wink]

Og husk så lige kameraet næste gang han skal hilse på Mikkel i træningsgraven.

Mvh.
Lars/Great Dane
lars@reloadersnest.com
Skype : gunsandlead
Great Dane

Svar
#9
Hej

Tillykke med Mikkel, selv om de er små - så tror de selv de er MEGET store. Jeg har en Jagtterrier og hun virker bestemt til at tro hun er verdens stærkeste og største hund. Men dejlige det er de små Terriere og det de kan formå på drivjagt eller rævejagt kan man kun imponeres over.

Mon ikke man kan sige om de 2 racer at de hellere vildø end risikere at tabe ansigt?[Big Grin]
Troels Gundlach
Svar
#10
Idag måtte konen så tage turen til dyrlægen, skulle han "bare" have været aflivet havde jeg kørt, men jeg kunne ikke bære at køre ham til kastraktion, bare tanken om det gør ondt helt ned i .......tæerne[:I].
Han har hele tiden haft et heftigt temperament og tit er det gået ud over Santo som indtil for nylig bare har givet sig, men her på det sidste er han begyndt at tage igen, det har resulteret i et par skrammer på Mikkel og forleden måtte jeg bogstaveligt talt vriste ham ud af Santos gab, han havde fået fat om halsen på Mikkel og var ikke glad for at give slip[B)].
Santo var osse, efter snart 7 år, begyndt at genoptage magtkampen med mig, han har et par gange snerret og vist tænder[xx(] og det vil jeg ikke finde mig i, en hund på hans størrelse skal jo være lydig[^].
Konen talte med dyrlægen som mente at det ville hjælpe, både på Mikkels hidsighed, men osse på Santo, hvis Mikkel blev kastreret, han mente ikke at det ville få jagtmæssig betydning[Big Grin].
Så konen meddelte at hvis ikke det blev gjort, ville hun forlade cirkus, jeg spurgte forsigtigt hvem der skulle have børnene, hun svarede at dem kunne jeg bare beholde, men hun tog Santo med[Sad!].
Så undskyld Mikkel, men at skulle beholde ungerne og samtidig miste min dejlige hund, det kan jeg ikke overskue så tæt på jagtsæsonen

[Image: dralflogoKim1.jpg]
Det er muligt at jeg har alle de våben jeg behøver, men jeg har ikke alle de våben jeg ønsker.
Svar
#11
Så kan der også blive til en (lille) omgang Mountain Oysters

[center][Image: gandalf2.jpg][/center]

Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.


Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.
Svar
#12
Citat:quote:

]Originally posted by Høgh

Så kan der også blive til en (lille) omgang Mountain Oysters


Jeps, dem får Santo som hævn for det flængede øre og de ømme poter[}Smile]

[Image: dralflogoKim1.jpg]
Det er muligt at jeg har alle de våben jeg behøver, men jeg har ikke alle de våben jeg ønsker.
Svar
#13
Citat:quote:

Originally posted by Kima

Citat:quote:

]Originally posted by Høgh

Så kan der også blive til en (lille) omgang Mountain Oysters


Jeps, dem får Santo som hævn for det flængede øre og de ømme poter[}Smile]

[Image: dralflogoKim1.jpg]
Det er muligt at jeg har alle de våben jeg behøver, men jeg har ikke alle de våben jeg ønsker.



Hov stop stands...De der mountain oysters er officiel DWD-foder [:I] Så det er kun til M@X

Mvh.
Lars/Great Dane
Great Dane

Svar
#14
hvad med varm kakao og .......boller.....
Svar
#15
jeg har også en jack russel. han er 7 år. kanon god jagt hund. han fik kappet bollerne da han var et år gammel. det hjalp en hel del, på hans væremåde over for mennesker. men, andre hunde skal stadig bare dø, i hans øjene[}Smile] han tror jo at han er på størrelse med en irsk ulvehund[Big Grin]
Heller 2 i dunken, end dunken i 2'eren
 



Svar
#16
Hvordan Klare Mikkel sig så idag? - altså på jagt
Mvh.
Fair
Svar
#17
Citat:quote:

Originally posted by FAIR

Hvordan Klare Mikkel sig så idag? - altså på jagt



Det går helt godt[^], vi har ikke haft mulighed for gravjagt, men det kommer sidst på måneden[:p].
Han er stadig ikke så vild med vand, men han kan ikke fordrage at føle sig udenfor, derfor svømmer han hellere end opholder sig i prammen på vej ud/ind.
På landjagt driver han godt og suplerer den store hund helt fint.

[Image: dralflogoKim1.jpg][Image: Asgrdlogo.gif]
I don`t shoot innocent animals, only the ones that looks guilty
Svar
#18
Mikkel er blevet glad for vand, men uanset hvor stor Limfjorden er, skal den ikke spille op ved at vælte ham, så bliver han nemlig sur og vil uddele klø[Big Grin]
[Image: 25072010150.jpg]

[Image: dralflogoKim1.jpg][Image: Asgrdlogo.gif]
I don`t shoot innocent animals, only the ones that looks guilty
Svar
#19
he he ....modige og søde lille Mikkel [Big Grin]

Farmor [Smile]

[Image: sulejma.jpg]

Jagt! Ikke bare en hobby, men en livsstil.

Jagt! Ikke bare en hobby, men en livsstil.
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)