Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
New Zealand jagtens Gudeland
#1
Hej
Var 2,5 måned på jagt på NZ for 15 måneder siden, er begyndt at tænke på at stable en tur på benene, turen er som udgangspunkt på Goverment land & non profit, søger bare nogle der har lyst til vild jagt der trækker søm ud(sidst tabte jeg 8 kg) hvis man ikke gider vandre/klatre er dette ikke turen, primær jagtobjekt bliver vildgeder øhh.... mange af dem :;_=) , vildsvin, gemser & selvfølgelig Thar :mrgreen:
Pris omkring 18-20K incl. fly ex lommepenge & trofæbehandling

Er der nogen der vil med & er klar snart? Confusedhock:

Hvis, så send mig en pm!
Svar
#2
Hej Clausen.

Jeg har selv været 2 gange i NZ. Ca 3 måneder hver gang. Har b.la. jaget dåvildt,kronvildt,thar,gemse,geder,kalkuner,ænder,harer,kaniner,div. gæs og ænder... Alt kostede gratis. Deriblandt 2 guldmedalje gemser samt en guldmedalje 19 ender kronhjort skudt på 4 meters afstand[Big Grin]

Jeg har en del gode steder dernede, samt nogle gode forbindelser. Jeg vil meget gerne afsted igen, men kan ikke helt sige hvornår det måtte blive...

Du kan jo lige skrive, hvis du har brug for lidt hjælp...
Held og lykke med turen
Svar
#3
Jeg har tænkt mig at tage på jagt i 14 dage i New Zeeland med den danske guide Ole Bucka.
Det vil hovedsagelig være jagt på Sika og kronvildt. Jeg mangler en rejsekammerat. Prisen er ca. 16.000 kr. pr. person incl. flybillet og ophold hvis man er to. Jeg ved godt at det er kort tid, men man har jo kun 5 ugers ferie.
Svar
#4
Hej Peter.

Jeg kender Ole Bucka - ham og broderen hjalp mig igang dernede på min første tur. Vi kommer fra samme by herhjemme og når han er hjemme, jager han lidt buk hos mig. Vi var på sikajagt sammen. Dog uden held. Jeg fik dog glimt af en hjort. Hvis du skal følge ham, så vær i god form[:p]
Jeg døjede lidt med jetlag dernede. hele min første uge var næsten ødelagt af det. Et godt råd er at begynde at leve "omvendt" allerede hjemmefra... Især hvis du "kun" har 14 dage..

Jeg kan varmt anbefale Ole. Han ved hvad han laver dernede!

Hvis der ellers er noget hjælper jeg gerne..
Svar
#5
Jeg er startet.jeg har haft natarbejde i 10 år.Men kondien er ikke ok.[:p]Vil du med[?]
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)