Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Sverige : Elg stenet til døde
#1
Heldigt "skud"
Og så er der nogen der mener at 6,5x55 ikke er stor nok[:o)]
[Image: dralflogoKim1.jpg]
Jeg er ikke fejlfri,men det er så tæt på at det skræmmer mig.
Svar
#2
Hold da helt kæ**!!!!
Jeg ville sg* gerne have set ham i ægget, da dyret faldt om....
[8D][8D][8D] [Big Grin][Big Grin][Big Grin][Big Grin]

.....nu også ejer af en 9,3x62 :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
.....ualmindelig velinformeret i forhold til min alder ... :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
Svar
#3
Citat:quote:

Hold da helt kæ**!!!!
Jeg ville sg* gerne have set ham i ægget, da dyret faldt om.

Ja, han er nok blevet noget overrasket[Big Grin], gad vide hvad stenen vejede, han må have en ret heftig muskulatur[8D]

[Image: dralflogoKim1.jpg]
Jeg er ikke fejlfri,men det er så tæt på at det skræmmer mig.
Svar
#4
Var det ikke inspiration fra en lignende hændelse der gav ideen til kaliber 9,3x57?

[center][Image: gandalf2.jpg][/center]

Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.


Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.
Svar
#5
Hov hov hov hov.

9,3 X 57 var skam berømt som en meget fladtskydende og moderne riffel da den kom frem. Den er siden blevet overhalet af belted magnums ( og en meget vellykket på 62 m.m. indrømmet), men lige nu springer katten den modsatte vej, så mon ikke den får en rennæssance nu?

Vi skal bare omdøbe den til 9,3 WSM eller 9,3 SAUM, så sælger den som varmt brød igen[Big Grin].

Jeg har da forresten et meget fint eksemplar fra Husqvarna til salg hvis du kunne tænke dig at eksperimentere med heftig hjemmeladning. Det er den udgave med den stærke m98 lås fra FN, og det slanke elegante skæfte. Kan egentlig meget godt lide riflen, men jeg skal bruge pladsen på væggen til noget andet.

[Image: Helfigur.jpg]

Venlig hilsen Lasse
...komfort kan ikke overdrives.
Hilsen Lasse

... Buy the best and cry once.
Svar
#6
Nej tak - jeg har selv lidt over 100 af slagsen i det pågældende kaliber...[Smile]

[center][Image: gandalf2.jpg][/center]

Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.


Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.
Svar
#7
Uuups, så var det ikke lige dig jeg skulle forsøge at prakke den på. Nå, det er en fin riffel, så den ryger nok på Lauritz.com.

Venlig hilsen Lasse
...komfort kan ikke overdrives.
Hilsen Lasse

... Buy the best and cry once.
Svar
#8
Du kunne jo også rive den op til 9,3*62 [Smile]

.....nu også ejer af en 9,3x62 :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
.....ualmindelig velinformeret i forhold til min alder ... :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
Svar
#9
Rigtigt. Det var nok det rigtige at gøre med den riffel.

Men jeg kender efterhånden mig selv, og jeg ved, at når jeg står og skal ud af døren og på jagt, så er det altid Scout´en der kommer med. Så jeg har en anden plan....

Venlig hilsen Lasse
...komfort kan ikke overdrives.
Hilsen Lasse

... Buy the best and cry once.
Svar
#10
Citat:quote:

Originally posted by LasseScout

Rigtigt. Det var nok det rigtige at gøre med den riffel.

Men jeg kender efterhånden mig selv, og jeg ved, at når jeg står og skal ud af døren og på jagt, så er det altid Scout´en der kommer med. Så jeg har en anden plan....

Venlig hilsen Lasse
...komfort kan ikke overdrives.



Hatting kan i hvert klare oprivningen...

.....nu også ejer af en 9,3x62 :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
.....ualmindelig velinformeret i forhold til min alder ... :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)