Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ny Webshop
#1
Hej

Inden for de næste uger åbner min nye webshop.
Lad mig høre om der er ting I mener der skal tilføjes.
Kategorinavne, der kunne lyde bedre.
Logo m.m. vil blive ændret inden den går i luften.
Al kritik og gode forslag til forbedringer modtages [Smile]

Her link:
http://400400.buildyourownshop.com/default.asp
Mvh. Rex / Guns & Powder
Svar
#2
Hej REX
Tillykke med den nye shop. Det ser rigtigt godt ud [Big Grin][:p]

Hilsen 577NE

Once you've been amongst them, there is no such thing as too much gun.
Once you've been amongst them, there is no such thing as too much gun.
Svar
#3
Hej Rex

Det ser rigtigt fornuftigt ud. Det er jo en god og gennemprøvet skabelon du har brugt til siden.
Glæder mig til at se den helt udbygget.

Jimmy

17 HMR, 30.06, 416 Rigby
Svar
#4
Ganske fin og overskuelig side
Svar
#5
Hej Rex

Det ser sq. godt ud, den glæder jeg mig til at bruge. Jeg håber du har gjort dig klart, at det er et kæmpe arbejde at holde sådan en side opdateret, og det er jo altid på nettet man leder efter de seneste nyheder.

Kan man købe momsfrit her fra de civiliserede egne hvor man ikke har gennemført den slags overgreb ?

Kan man vælge mellem luftpost og skibstransport hvis man hhv. har travlt eller godt vil have det billigt ?

Jeg har lige købt en lille ting på Lauritz, og de tager rutinemæssigt 500,- kr. for at sende til Grønland. Det kan man jo godt blive lidt knotten over.

Venlig hilsen Lasse
...komfort kan ikke overdrives.
Hilsen Lasse

... Buy the best and cry once.
Svar
#6
Hej Rex
Tillykke med siden!! Den ser fornem ud. Jeg har dog lige et par detaljer.. Når jeg har lagt en bestilling i indkøbskurven og ønsker at bestille mere, så hopper den tilbage til hovedsiden istedet for der hvor man var før bestillingen. Skal man nu bestille 4 -5 forskellige typer ammo.bokse skal man altså hver gang til finde stien til ammobokse hver gang?? og skal man nu også bestille 2- 3 forskellige typer kugler. Så tror jeg, man blir træt af alt det trykken og tasten?? Lige en ting til. Når jeg åbner siden og ser på dit "REX DENMARK" i gult har jeg lidt svært ved at læse denne gule skrift på min skærm?? Måske en anden farve??
Just my five cents. Glæder mig til at kunne benytte den..
Lige en ting til!! Jeg tror du ville blive populær hvis du startede din nye side op med en åbningsrabat på en 25% penge[Big Grin]

Jesper Hansen
Jesper Hansen
Svar
#7
Hej Rex det ser kanont godt ud og jeg glæder mig også til at benytte siden.

mvh
Sneppen
Mvh
Sneppen
Svar
#8
Hmmm, jeg kommer nu til at savne hende den barmfagre på din gamle hjemmeside, eller kan der blive lidt plads til hende?? Spøg til side, flot Rex.
Petoni

Man kan miste meget, men mister man sin selvrespekt
er der ikke meget tilbage, at miste.
Per Tolstrup Nielsen  
Svar
#9
Nå Rex, det var da godt at Du fik et fint hint til hvor Du kunne lave Din side (efteraber)!!!!!!

Bigfoot http://www.jagtmarked.dk

"Du lever kun én gang, men gør Du det godt, er det også OK !"
Bigfoot                      http://www.jagtmarked.dk

"Du lever kun én gang, men gør Du det godt, er det også OK !"
Svar
#10
Rex,

Der er lige 2 ting:

REX DANMARK, er navnet ikke optaget af nogen på en dyr København K adresse?
WEPSHOP, betyder det at man ikke mere kan ringe og ødelægge din fine tidsplan (eller dag, for den sag skyld)?

Held og lykke!

Mvh Thorlak

Correct first shot placement, the rest is bullshit!
Correct first shot placement, the rest is bullshit!
Svar
#11
Citat:quote:

Originally posted by bigfoot

Nå Rex, det var da godt at Du fik et fint hint til hvor Du kunne lave Din side (efteraber)!!!!!!

Bigfoot http://www.jagtmarked.dk

"Du lever kun én gang, men gør Du det godt, er det også OK !"



Jeg kan forsikre at det er ikke en "Efteraber"

Webshoppen er fra Scannet og den kan ikke ændres meget.
Jeg ringede da jeg skulle igang med min webshop, men kunne ikke huske navnet på udbyderen.

Data til shoppen har ligget parat siden februar, jeg har bare ikke haft tid til at lanchere den før nu (eller nærmere snart).
(man skaffer ikke bare vægt på til nu omkring 3.000 produkter på få uger).
Mvh. Rex / Guns & Powder
Svar
#12
Citat:quote:

Originally posted by THORLAK

Rex,

Der er lige 2 ting:

REX DANMARK, er navnet ikke optaget af nogen på en dyr København K adresse?
WEPSHOP, betyder det at man ikke mere kan ringe og ødelægge din fine tidsplan (eller dag, for den sag skyld)?

Held og lykke!

Næææh du Rex er latin og betyder konge.

Da jeg er døbt Rex, så må jeg gerne kalde det Rex Danmark (efter hvad jeg ved).

Man kan stadig ringe lide så tosset man vil [Big Grin]

Mvh Thorlak

Correct first shot placement, the rest is bullshit!


Mvh. Rex / Guns & Powder
Svar
#13
quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Originally posted by bigfoot

Nå Rex, det var da godt at Du fik et fint hint til hvor Du kunne lave Din side (efteraber)!!!!!!

Bigfoot http://www.jagtmarked.dk

"Du lever kun én gang, men gør Du det godt, er det også OK !"

--------------------------------------------------------------------------------

Jeg kan forsikre at det er ikke en "Efteraber"

Webshoppen er fra Scannet og den kan ikke ændres meget.
Jeg ringede da jeg skulle igang med min webshop, men kunne ikke huske navnet på udbyderen.

Data til shoppen har ligget parat siden februar, jeg har bare ikke haft tid til at lanchere den før nu (eller nærmere snart).
(man skaffer ikke bare vægt på til nu omkring 3.000 produkter på få uger).

Rex, det var en joke og Du ved jo selv hvorfor. Tag det cool...

Bigfoot http://www.jagtmarked.dk

"Du lever kun én gang, men gør Du det godt, er det også OK !"
Bigfoot                      http://www.jagtmarked.dk

"Du lever kun én gang, men gør Du det godt, er det også OK !"
Svar
#14
Citat:quote:

Originally posted by bigfoot

quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Originally posted by bigfoot

Rex, det var en joke og Du ved jo selv hvorfor. Tag det cool...

Bigfoot http://www.jagtmarked.dk

"Du lever kun én gang, men gør Du det godt, er det også OK !"



[Smile][Smile][Smile]
Mvh. Rex / Guns & Powder
Svar
#15
Very nice web site...Rex....that should help your sales..tillykke med ny webshop[^][^]....Eric

Hunting and Fishing is a dirty business,but someone has to do it.
Soldt all my guns...I'm entering priesthood..:-))
Svar
#16
Kunne da også godt lide at vide om der er spændende muligheder her i de momsfrie egne :o)

Citat:quote:

Originally posted by LasseScout

Hej Rex

Det ser sq. godt ud, den glæder jeg mig til at bruge. Jeg håber du har gjort dig klart, at det er et kæmpe arbejde at holde sådan en side opdateret, og det er jo altid på nettet man leder efter de seneste nyheder.

Kan man købe momsfrit her fra de civiliserede egne hvor man ikke har gennemført den slags overgreb ?

Kan man vælge mellem luftpost og skibstransport hvis man hhv. har travlt eller godt vil have det billigt ?

Jeg har lige købt en lille ting på Lauritz, og de tager rutinemæssigt 500,- kr. for at sende til Grønland. Det kan man jo godt blive lidt knotten over.

Venlig hilsen Lasse
...komfort kan ikke overdrives.



17 HMR, 30.06, 416 Rigby
Svar
#17
Citat:quote:

Originally posted by Jimmy

Kunne da også godt lide at vide om der er spændende muligheder her i de momsfrie egne :o)

Citat:quote:

Originally posted by LasseScout

Hej Rex

Det ser sq. godt ud, den glæder jeg mig til at bruge. Jeg håber du har gjort dig klart, at det er et kæmpe arbejde at holde sådan en side opdateret, og det er jo altid på nettet man leder efter de seneste nyheder.

Kan man købe momsfrit her fra de civiliserede egne hvor man ikke har gennemført den slags overgreb ?

Kan man vælge mellem luftpost og skibstransport hvis man hhv. har travlt eller godt vil have det billigt ?

Jeg har lige købt en lille ting på Lauritz, og de tager rutinemæssigt 500,- kr. for at sende til Grønland. Det kan man jo godt blive lidt knotten over.

Venlig hilsen Lasse
...komfort kan ikke overdrives.



17 HMR, 30.06, 416 Rigby



Siden kan ikke finde ud af om det er et momsfrit land eller ej.

Men så skriver I bare bestillingsnumrene + varenavn ned og sender det til mig i en e-mail.

Fragtprisen er det, det koster at sende med PostDanmark.
Jeg kan pt. ikke sende med skib.
men det kommer måske senere
Mvh. Rex / Guns & Powder
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)