Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Jeg troede genladning var svært....
#1
Ja, jeg troede genladning var svært...

Indtil jeg fandt denne lille instruktionsvideo.
http://www.youtube.com/watch?v=98I1i8Toj8E&mode=related&search=

Nu tror jeg at jeg vil genlade til Krag Jørgensen og den .45/70'er jeg har på vej.. =o)

For dem der måtte være i tvivl - så var videoen naturligvis en parodi - og viste genladeteknik bør NATURLIGVIS ikke praktiseres af folk der har deres liv eller våben kært. [Big Grin]

[Image: Polarbear.gif]
Polarbears walk a lonely path..

But we sometimes do kick back, relaxes and downs a beer. =o)

Polarbears walk a lonely path..

But we sometimes do kick back, relaxes and downs a beer. =o)
Svar
#2
Hold da helt op hvor har jeg investeret i meget unødvendigt værktøj.[8D][8D]

Venlig hilsen

375ras

Rigtige autister har deres eget kaliber.
Svar
#3
Citat:quote:

For dem der måtte være i tvivl - så var videoen naturligvis en parodi - og viste genladeteknik bør NATURLIGVIS ikke praktiseres af folk der har deres liv eller våben kært


Og Budweiser smager alligevel aht[xx(]

[Image: dralflogoKim1.jpg]
Jeg er ikke fejlfri,men det er så tæt på at det skræmmer mig.
Svar
#4
Jeg var ved at blive slået ned, da jeg var i USA...

Jeg KUNNE ikke lade være med at sige...

"Nå for pokker! Og her gik jeg og troede at Budweiser rent faktisk smagte af noget HERovre.. det gør de nemlig ikke derhjemme!"

[Big Grin]

Jeg fik støvet Carlsberg Elephant og Tuborg Copenhagen (Tuborg Guld) op, så de kunne prøve noget dansk.
Dog var Carlsberg Elefant begrænset til 5%, da det vist var det stærkeste de måtte have i dén stat.. derhjemme i Dk (og heroppe) er den vist på 7.5%

Men dem kunne de rigtig godt lide - omend de var lidt betrykkede ved prisen på 8.99 dollars for en six-pack.

Coors light kan jo fås for .89dollars pr sixpack og Budweiser kostede vist 1.19dollars pr sixpack.

Men det må man jo betale for RIGTIG øl, sagde jeg.. hehe.
(og så var jeg ved at få tæsk igen.!!) hehe

[Image: Polarbear.gif]
Polarbears walk a lonely path..

But we sometimes do kick back, relaxes and downs a beer. =o)

Polarbears walk a lonely path..

But we sometimes do kick back, relaxes and downs a beer. =o)
Svar
#5
Kima.. ja Der BURDE måske have stået....

"" - og viste genladeteknik bør NATURLIGVIS ikke praktiseres af folk der har deres liv, SMAGSLØG eller våben kært""

[Image: Polarbear.gif]
Polarbears walk a lonely path..

But we sometimes do kick back, relaxes and downs a beer. =o)

Polarbears walk a lonely path..

But we sometimes do kick back, relaxes and downs a beer. =o)
Svar
#6
Jeg ved godt den er gammel, men den virker som en universal fornærmelse over hele verden.

Sig - med et tankefuldt udtryk i ansigtet:

"This american beer reminds me of making love in a canoe"

og efter en kort tænkepause (2-3 sek), hvor de omkringstående hælder til den opfattelse, at du kan li' deres lokale bryg, fortsætter du:

"It's fucking close to water!"

Det prøvede jeg engang at sige til en stor indiansk oliearbejder i Ft. McMurray (Canada). Til min overraskelse blev jeg dog ikke tværet ud. Han så godt nok sur ud, men han vendte sig mod bartenderen og råbte: "Can we get some real beer instead of this diluted urine?!" og så fik vi - på husets regning - en anden øl med et billede af en moose på etiketten. Den kunne han li' og jeg forsikrede ham om, at det kunne jeg også.... men den smagte af det samme - bare mindre "diluted" [xx(]

[center][Image: gandalf2.jpg][/center]

Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.


Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.
Svar
#7
Ja det er også sjovt at komme med hentydninger til den ellers fine "mineralvand" man lige har fået præsenteret..

[Wink]

Coors, Coors Light (Coors smager ikke af noget, så Coors Light er uden smag og uden næring), Budweiser, Rolling Rock og sådan - de smager ski ikke af det store.

Så det var glædeligt at man kunne købe dansk øl i staterne - og byde dem på noget som SMAGER.!!

At nogle så tog det lidt for nært, det er så deres problem.

Men kan anbefale en LIONS som vist er brygget i afrika, den kan fås i australien i hvert fald.
Fosters er egentlig ok, men også lidt tynd i det.

Ellers er en "BIG BARREL" fra australien værd at kigge efter - den har styrke noget nær hvidvin.. det er en dåseøl.. på godt en liter.
Jøsses mand.!!

[Image: Polarbear.gif]
Polarbears walk a lonely path..

But we sometimes do kick back, relaxes and downs a beer. =o)

Polarbears walk a lonely path..

But we sometimes do kick back, relaxes and downs a beer. =o)
Svar
#8
Citat:quote:

Det prøvede jeg engang at sige til en stor indiansk oliearbejder i Ft. McMurray (Canada).


Du er sq. da ikke for klog Høg. Hvis man endelig skal sige sådan noget, så sig det da for himlens skyld til en revisor med briller og spaghettiarme som har tilbragt sin barndom i svagbørnskoloni.

Venlig hilsen Lasse
...komfort kan ikke overdrives.
Hilsen Lasse

... Buy the best and cry once.
Svar
#9
Leinenkugel laver nu noget GOD humle.....

Det er der flere andre Wisconsin bryggerier der også gør, de 5-9% de kan fås med hjælper da også en lille smule.... [:p]

Glædelig Jagt fra Grønland

Jesper Rex
E-mail: jrex@ofir.dk
Glædelig Jagt fra Grønland

Jesper Rex
If you can't do it with a 30-06, it likely can't be done...(Men det ER nu kedeligt kun med en gøb....(skriver manden med 9+))
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)