Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Opticswarehouse.com - OK?
#1
Er der nogen der har erfaringer med at købe kikkerter herfra.

De er billige, og bosat i England, hvilket modsat theopticzone.com betyder ingen told og ingen dansk moms.

MVH Troels
MVH Troels
Svar
#2
Jeg vil gerne gentage Troels' spørgsmål, da jeg godt kan lide deres priser+den nuværende kurs:

"Om nogen har erfaringer med køb Opticswarehouse.com?"

Bliver pakkerne mærket så Post Danmark ikke bryder sig om dem, eller hvad[?]

Mvh
Karsten
Svar
#3
har ikke selv erfaringer. men på vores norske søster forum
er der flere som har erfaringer.. som ikke er de bedste pga. lange leverings tider og at man kun kan komme i kontakt med dem på mail..
mvh aleksander

Born to HUNT forced to work
Born to HUNT forced to work
Svar
#4
Jeg har mailet til dem et par gange på det sidste, og de svarrer tilbage næsten omgående. Det er en der hedder Lisa der har mailet til mig.

Mvh. Jakob
Mvh. Jakob

Svar
#5
Jeg har handlet der et par gange, der har ikke været problemer, varerne er kommet efter nogle dage og prisen er ok

Mvh Kp
Svar
#6
det er rart at høre at der er gode erfaringer herfra
da jeg selv har overvejet et kikkertkøb fra opticswarehouse
det kan at de er blevet bedre med tiden[Wink] godt nyt
mvh aleksander

Born to HUNT forced to work
Born to HUNT forced to work
Svar
#7
Jeg har handlet der en enkelt gang (i sidste måned)-ingen problemer.
Varene kom få dage efter.
Mvh.Skytmar

Mvh.Skytmar.Ikke alle jægere blæser i horn.
Svar
#8
Jeg fik Kanon service og de svarede hurtigt på mails...Jeg betalte tirsdag og torsdag stod jeg med kikkerten i hånden.Så det kan ikke gøres meget bedre...
Svar
#9
Sørg for at de enten sender med UPS eller FedEx. UPS WorldWide Saver eller FedEx tilsvarende er ofte til at betale.

Hvis der sendes med USPS, så få det deklareret som Sports Optics. Jeg har også hørt at hvis det deklareres som AirSoft tilbehør, så kommer det muligvis igennem, men den variant har jeg ikke erfaring med.

Jeg har selv for nylig handlet hos Vergona Outdoors, hvor jeg købte en Nikon kikkert, deklareret som Nikon Sports Optics, og den kom videre gennem Pestdanmark til Grønland, helt uden problemer.
http://www.vergonaoutdoors.com

Glædelig Jagt fra Grønland

Jesper Rex
E-mail: jrex@ofir.dk
If you can't do it with a 30-06, it likely can't be done...(Men det ER nu kedeligt kun med en gøb....(skriver manden med 10+))
Glædelig Jagt fra Grønland

Jesper Rex
If you can't do it with a 30-06, it likely can't be done...(Men det ER nu kedeligt kun med en gøb....(skriver manden med 9+))
Svar
#10
Ups: Så lige du skrev England. Problemet med Post Danmark er vist kun ved fortoldning, dvs. indenfor EU er der kun få problemer.

Glædelig Jagt fra Grønland

Jesper Rex
E-mail: jrex@ofir.dk
If you can't do it with a 30-06, it likely can't be done...(Men det ER nu kedeligt kun med en gøb....(skriver manden med 10+))
Glædelig Jagt fra Grønland

Jesper Rex
If you can't do it with a 30-06, it likely can't be done...(Men det ER nu kedeligt kun med en gøb....(skriver manden med 9+))
Svar
#11
Har købt optik ved dem for 30K nu og aldrig nogen problemer af nogen art.
De svarre hurtigt tilbage og meget venlige osse i tlf.

Fattigdom er en sindstilstand
[center]Fattigdom - det er en sindstilstand
[/center]

[center]
Socialdekrat - Moderne nordisk udtryk for rockerrelateret skattesnyder
[/center]
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)