Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Røgegård Jagtfarm
#1
Halløjsa

Til vores general forsamling i jagtforeningen vandt jeg i vinters ved lodtrækning, afskydningen af et stykke vildsvin på Røgegård Jagtfarm. Kødet skal bruges til foreningens jagtfest. Men nu kommer vi til problemet. Jeg ringede til Røgegård få dage efter for og aftale en dag og fik og vide det var nemmere via mail, da han ikke (Poul Søgaard) havde sin kalender ved sig. Det skulle jeg aldrig have sagt ja til, for lige siden har jeg ikke kunne komme i kontakt med ham igen. Har siden prøvet mange gange og èn gang var jeg heldig og få fat i en anden mand, som nok skulle lægge en besked, så Poul kunne ringe tilbage. Men det sker bare ikke! Der er heller ikke respons via deres hjemmeside. Så alt i alt føler jeg mig pisset på og har opgivet. Det undrer mig man kan køre forretning på denne måde. Er der nogen af jer der har lignende erfaringer med Røgegård Jagtfarm? Og for vi ikke skal sulte til jagtfesten, er der nogen der har et forslag til et alternativ?

V.h Thor
Svar
#2
Hej THOR.DK

Tja i kunne jo prøve med et helstegt svin. Det er jo altid godt[Smile]

Hilsen 577NE

Once you've been amongst them, there is no such thing as too much gun.
Once you've been amongst them, there is no such thing as too much gun.
Svar
#3
Ja han kan godt være lidt mærklig. Men så vidt jeg ved har en grund til det.
Hvis du mangler et vildsvin kan du sende en pm. Men jeg kender ikke til steder hvor du kan få en "jagtoplevelse" men du kan helt sikkert godt få lov til at skyde.
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)