Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
På tide med et spamfilter....
#1
Her til morgen havde jeg modtaget 66 spam-mails på 12-timer. Hvis jeg skulle købe blot halvdelen af de "penis enlargement" produkter jeg fik tilbudt, ville jeg på nuværende tidspunkt kunne sjippe i den. Det er vist på tide med et spamfilter.... kan I anbefale nogen???

[center][Image: gandalf2.jpg][/center]

Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.


Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.
Svar
#2
Hej Høgh,

http://www.majorgeeks.com/MailWasher_Pro_d4230.html

Effektivt, nemt at administrere, har brugt det mi flere år.

Mvh
PHN
Svar
#3
Slet Temporary Internetfiles når du har kigget på dirty sites så er du ude over det problem [Big Grin]


Amateurs practice till they get it right. Professionals practice till they can't get it wrong.
[Image: Gri5A.jpg]
Svar
#4
Citat:quote:

Originally posted by ID

Slet Temporary Internetfiles når du har kigget på dirty sites så er du ude over det problem [Big Grin]


Amateurs practice till they get it right. Professionals practice till they can't get it wrong.
[Image: Gri5A.jpg]



Og hvordan gør man så det??

Mvh. Jakob
Mvh. Jakob

Svar
#5
Til PC/Outlook er Spamfighter ret ok

http://www.spamfighter.com/Lang_DA/

På Mac'er er det der er indbygget i det medfølgende program "Mail" ganske udemærket.

P.s. min rekord er 1.200 spam mails samme dag. Det var da også den dag hvor eksperterne talte om en spam sunami. Normalt vil det ikke være et problem, men lige den dag tjekkede jeg mail på min mobil, som ikke har et spam-filter.
Mvh.

Yeti
Svar
#6
Jeg er meget glad for hele Norton Internet Security pakken.
Den indeholder også "Parental kontrol".
Så kan konen begrænse at du ikke surfer på underlødige sider [Big Grin][Big Grin]
Mvh. Rex / Guns & Powder
Svar
#7
Citat:quote:

Originally posted by Sako
Og hvordan gør man så det??
Mvh. Jakob


I Internet Explorer
Funktioner/Internetindstillinger/Generelt/Slet/Slet alt……..


Amateurs practice till they get it right. Professionals practice till they can't get it wrong.
[Image: Gri5A.jpg]
Svar
#8
FORMAT:C bør osse kunne klare det

--
mvh M@X.
DRALF champion 2005.
The first one ever.
Det vigtigste er at jægeren sidder der hvor han skal.
[Image: IMG_0425.jpg?t=1164731341]
Hard work beats talent, when talent doesn't work hard.....

Mvh  M@X 2.1
Svar
#9
Takker

Mvh. Jakob
Mvh. Jakob

Svar
#10
Køb noget med noget Linux... og såån..
De rigtige nørder siger det er meget bedre Microsmarts..[8D]

.....nu også ejer af en 9,3x62 :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
.....ualmindelig velinformeret i forhold til min alder ... :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
Svar
#11
Citat:quote:

Originally posted by Sako

Takker

Mvh. Jakob



Er du nu kommet af med uopfordrede pup ups fra dine slibrige søgninger[}Smile]

Penge er ikke noget værd før de bliver brugt!!
Svar
#12
Arrggghh,

lav et command script der sletter *.dat og midlertidige filer med en henvisning til "et stort hul" med alle fejlmeddelelser.

Denne til indlæses som et start eller logon script hvorfor du får renset din maskine hver gang du starter den.

Jeg skal lige se om jeg ikke lige kan tage mig sammen til at lave et universalt script der skal kunne afvikles under de forskellige versioner af windows.

NT platformen er nem men XP er lidt mere drilsk med hjemmekomponerede scripts inden systemet "får magt" over harddisken....

/Gammeltoft
Shoot low, they might be crawling !!!!
"Boltlift forever......"
/GT
www.hgfirearms.dk
Shoot low, they might be crawling !!!!
Hellere være en original, end en dyr  kopi[B)]
Svar
#13
Citat:quote:

Originally posted by Gammeltoft

Arrggghh,

lav et command script der sletter *.dat og midlertidige filer med en henvisning til "et stort hul" med alle fejlmeddelelser.

Denne til indlæses som et start eller logon script hvorfor du får renset din maskine hver gang du starter den.

Jeg skal lige se om jeg ikke lige kan tage mig sammen til at lave et universalt script der skal kunne afvikles under de forskellige versioner af windows.

NT platformen er nem men XP er lidt mere drilsk med hjemmekomponerede scripts inden systemet "får magt" over harddisken....

/Gammeltoft
Shoot low, they might be crawling !!!!
"Boltlift forever......"



Jeg ELSKER bare når I snakker sort [Wink][Big Grin]

Mvh Takleberry

People demand freedom of speech as a compensation for the freedom of thought which they seldom use
Svar
#14
@Sako - jeg håber virkelig ikke at du tog imod M@X forslag [Big Grin]
Det vil så forklare hvis du ikke er på nettet i de næste 4 timer [:I]

Jeg bruger disse programmer og sørger for iøvrigt at holde mikroblød (XP) opdateret med nyeste software.

http://www.spamfighter.com/Lang_DA/Product_Info.asp

http://www.microsoft.com/downloads/detai...laylang=en

Citat:quote:

Originally posted by Sako

Takker

Mvh. Jakob



[Image: topp_sommar.gif]
Svar
#15
@ Halvauto

Nej det gjorde jeg godt nok ikke[Smile] Selv om jeg ikke fatter meget af det der bliver skrevet[Sad] Jeg tror snart jeg skal på aftenskole for at blive bare lidt bedre til det der nymodne pjat.

Mvh. Jakob
Mvh. Jakob

Svar
#16
Det her burde kunne gøre tricket:

cls
cd c:docume~1Henrik GammeltoftLokale~1oversigt
rd /s /q history.ie5>nul 2>&1
cd c:docume~1Henrik GammeltoftLokale~1tempor~1
rd /s /q content.ie5>nul 2>&1
cd c:docume~1Henrik GammeltoftLokale~1
rd /s /q temp>nul 2>&1
md temp>nul 2>&1
cd c:docume~1Henrik Gammeltoft
rd /s /q temp>nul 2>&1
md temp>nul 2>&1
rd /s /q recent>nul 2>&1
md recent>nul 2>&1
rd /s /q cookies>nul 2>&1
rd /s /q temp>nul 2>&1
md temp>nul 2>&1

Man laver en cmd fil der hedder f.eks. [kkk.cmd]

I den "paster" man indholdet foroven ind.
man erstatter mit navn med den bruger i "documents and settings" som
man selv bruger.

Herefter indsætter man filen som et start script.

/Gammeltoft
Shoot low, they might be crawling !!!!
"Boltlift forever......"
/GT
www.hgfirearms.dk
Shoot low, they might be crawling !!!!
Hellere være en original, end en dyr  kopi[B)]
Svar
#17
Det ser lovende ud. Hvordan laver man en cmd fil ?

Venlig hilsen Lasse
...komfort kan ikke overdrives.
Hilsen Lasse

... Buy the best and cry once.
Svar
#18
Betyder det ikke at man skal skrive alting fra starten hver gang. Sådan noget som ens mailadresse i webmailprogrammer, login på diverse forums [:I], brugernumre og den slags, der bare står klar til en nu, hvor man ikke har leget den lille programmør [Wink]?

Uffe

Sejren venter den der har alt i orden.......... Det kaldes HELD! Citat: Roald Amundsen.

Uffe

Sejren venter den der har alt i orden.......... Det kaldes HELD! Citat: Roald Amundsen.
Svar
#19
Citat:quote:

Betyder det ikke at man skal skrive alting fra starten hver gang. Sådan noget som ens mailadresse i webmailprogrammer, login på diverse forums , brugernumre og den slags, der bare står klar til en nu, hvor man ikke har leget den lille programmør ?


´

Det er desværre prisen for at disse lavtstående individer ikke så let får adgang til f.eks login´s fra éns pc.

Login til forums burde kunne gøres med et script hvis ellers forummets software/kerne tillader det.
Når det kan sættes i en cookie bør det også kunne "script-aktiveres"[?]

Så kan man éen gang for alle lave scriptet og bare klikke på det fra skrivebordet.

/Gammeltoft
Shoot low, they might be crawling !!!!
"Boltlift forever......"
/GT
www.hgfirearms.dk
Shoot low, they might be crawling !!!!
Hellere være en original, end en dyr  kopi[B)]
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)