Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Eberhart
#1
Nogen der kender kikkerten som sælges her http://www.vildsvin.se/
Mindes ikke tidligere at være stødt på navnet Eberhart i forbindelse med optik, så det er vel formentlig en kikkert der normalerweise sælges undet et andet navn, og her ses i en "omdøbt" udgave, eller?

MfG

neuhof

"Audemus jura nostra defendere"

"Audemus jura nostra defendere"

Svar
#2
Der står altså "eberstark"
men jeg kender den ikke alligevel [Big Grin]

MVH Anders
Jagt og riffelskydning er ikke et spørgsmål om liv eller død, det er væsentligt mere vigtigt!
Svar
#3
nå ja ja - men det var da tæt på - [:I]
MfG

neuhof

"Audemus jura nostra defendere"

"Audemus jura nostra defendere"

Svar
#4
Prøv at kigge på http://www.eberstark.se/
Det er deres eget varemærke ala Jaguargruppen.
De skriver bla:

kikarsikten licenstillverkas av andra tillverkare utomlands, i bl.a. Tyskland och Japan. Högsta tänkbara kvalitet.

Vh
Flemming
Knæk og bræk
Flemming
Svar
#5
He He - ja og en blond pige [:X] der skal sælge varen vidner også om produktets seriøsitet.

MVH Troels
MVH Troels
Svar
#6
Nååå, så hun følger ikke med. Øv så holder jeg mig til S&B [Big Grin]
Svar
#7
Citat:quote:

Originally posted by TRA

He He - ja og en blond pige [:X] der skal sælge varen vidner også om produktets seriøsitet.

MVH Troels



Tag den Rex [Big Grin]

Uffe

Sejren venter den der har alt i orden.......... Det kaldes HELD! Citat: Roald Amundsen.

Uffe

Sejren venter den der har alt i orden.......... Det kaldes HELD! Citat: Roald Amundsen.
Svar
#8
"kikarsikten licenstillverkas av andra tillverkare utomlands, i bl.a. Tyskland och Japan. Högsta tänkbara kvalitet."

I Tyskland laver de farven den er malet med, i Japan laver de en af O-ringene i okularet... [Big Grin] ..... andre steder laves resten. (Eller noget i den retning)

"Högsta tänkbara kvalitet" er nok ment i relation til målgruppens loft for tankevirksomhed - samtidigt med at der stirres på billedet af de store pa..................rallaksejusteringsringe.

[center][Image: gandalf2.jpg][/center]

Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.


Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.
Svar
#9
Citat:quote:

Originally posted by ujensen

Citat:quote:

Originally posted by TRA

He He - ja og en blond pige [:X] der skal sælge varen vidner også om produktets seriøsitet.

MVH Troels



Tag den Rex [Big Grin]

Uffe

Sejren venter den der har alt i orden.......... Det kaldes HELD! Citat: Roald Amundsen.



Har Rex brugt en blondine i sin markedsføring ??????

Jeg bemærkede slet ikke hårfarven.

VH Søren

Big Green for ever
Ifølge rygtet certificeret VIP kunde i Harlev
Svar
#10
Citat:quote:

samtidigt med at der stirres på billedet af de store pa..................rallaksejusteringsringe

Ja, hun virker ret sympatisk[:p]
[Image: spridamodell-1.gif]
Citat:quote:

Har Rex brugt en blondine i sin markedsføring ??????
Jeg bemærkede slet ikke hårfarven

Øhh, det har jeg heller ikke set[:I], jeg havde alt for travlt med at se på incassoKaj[B)]
[Image: dralflogoKim1.jpg]
Jeg er ikke fejlfri,men det er så tæt på at det skræmmer mig.
Svar
#11
Det er tekniske fejl på den hjemmeside.

Det er meningen, at når man klikker på billedet af pigen, så skal hun løfte op i blusen. Det virker bare ikke.[xx(]

Eller også skal jeg have opdateret min flash player.

Kikkerten ??? står hun med en kikkert ???

Venlig hilsen Lasse
...komfort kan ikke overdrives.
Hilsen Lasse

... Buy the best and cry once.
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)