Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Jagtfeltskydning DJ - region 3, 4 og 5
#1
@tillykke Sako med 1. pladsen

Ved du hvor man kan se resultatlisten [?]

Jeg selv var med, og har meldt mig til den 23. sep.

[Image: topp_sommar.gif]
Svar
#2
Tak ja det gik sgu helt godt idag[Big Grin] jeg havde også brugt alle mine forbiere igår[V]

Nej jeg ved ikke om der hvor man kan se resultat listen men jeg tror måske at Kento ville få den tilsendt pr. mail så det kan være han vil maile den til dig eller lægge den ud her. Hvordan gik det dig? jeg kunne se at fuldautomaten er ved at finde DM formen[Smile]

Mvh. Jakob
Mvh. Jakob

Svar
#3
Ja, det er flot skydning Sako, når og hvis jeg får en resultatliste sender jeg den.
Svar
#4
TILLYKKE SAKO

Stærk skydning. Jeg er spændt på at se om jeg holdt 2. pladsen, jeg måtte jo afsted til øen, for at lære at skyde fritstående....

Fuldautomaten
Svar
#5
Hej
Jeg har MEGET at lære - så resultatet var forventeligt. Er nødt til tage mig sammen, og lade være med kun at skyde tryghedskydning når jeg går og hyggeskyder(fast anlæg [Wink]) det der irriterede mig mest i dag var, at jeg kun ramte hjorten en gang.... der var åbenbart vind som jeg skulle korrigere for med mine 6,5 grams 800m sek.

Fuld.... var træt af, at udtagelsesskydningen på Sjælland gik i vasken (en glemte at få den planlagt) og drog defor vest på... han skød også i går på Ulfborg i Dralf regi [:o)], og der gik det efter planen [Wink]

Det vil være fint hvis Kento kan levere oversigten...

[Image: topp_sommar.gif]
Svar
#6
@ helautomat du holdt en sikker 2. plads jeg mener 3. pladsen havde omkring 300-310 point.

@ Halvauto jeg havde ca. 10-15 cm vindafdrift på 300 meter (8,4gram og 840 m/s) så det er bestemt noget der skal tages højde for.

Mvh. Jakob
Mvh. Jakob

Svar
#7
Hej gutter

@"Fuldautomat", Velkommen på sitet [Wink]

@ Sako, tillykke med førstepladsen.

@Halvautomat, du har generne, så det er bare at træne [Big Grin]

K&B Clax [Wink]
Tidligere nordisk mester i kombineret træskodans
The first dane ever ...
[Image: hunt-an3.gif]

Er mere til Guns end roses ... Cum insantientibus fuere necesse est [Image: 0d035906.jpg]
K&B Claxel Wink




Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)