Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
1. september
#1
Lige et billede fra de "gode gamle dage"[V]

[Image: p9173906xh5.jpg]

Jeg skal selv ud at se efter de brednæbbede i morgen tidlig.

Vi har faktisk også meget kronvildt på terrænnet, men som min kloge kone siger; "hvis du skyder én med noget på hovedet, skal du selv grave den ned!"

Vi har tidligere forsøgt at gnave os igennem 84 kg "aroma hjort"[^] - det var ingen nydelse, og den endte i 50 spegepølser[xx(] - nå men, så vidste vi hvad venner og bekendte skulle have til jul[Big Grin]

Hva' skal I? - lad os høre[:p]

mvh
Korthår
Svar
#2
Lave tag Sad men tager bestemt revance om søndagen.
Tager en tur på fjorden i prammen efter gråbasser.

[Image: Baikaliprammen.jpg]

Be cool... Or put on some more clothes...
Jagt på vandet er livet.
Be cool... Or put on some more clothes...
Jagt på vandet er livet.
Svar
#3
Tja premiæren gik med at være på MBA kursus og bagefter var der vejfest. Det blev lidt sent... I dag søndag er så gået med at lave eksamensopgave...[Sad]

Heldigvis er der da rigtig meget møjvejr lige nu!![}Smile][^]

.....nu også ejer af en 9,3x62 :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
.....ualmindelig velinformeret i forhold til min alder ... :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
Svar
#4
Tja, fik da en smule revanche i går aftes.
Sad ved søen og ventede på andetrækket. Det var yderst sparsomt - men jeg fik da en enkelt gråand...[:o)]

.....nu også ejer af en 9,3x62 :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
.....ualmindelig velinformeret i forhold til min alder ... :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
Svar
#5
Ja heroppe har det været helt forrygende.[V]
Der er gæs og ænder i store mængder. Det er indtil videre lykkedes at skyde forbi til grågås, gråand, bekkasin, krikand og pipeand.
Jeg skyder så elendigt at min hund ikke længere gider knaldapportere men graver efter mus istedet.
Vi lever helt op til det nye kommunenavn "Jammerbugten"
I dag tager jeg ud at fiske!
Svar
#6
Citat:quote:

Originally posted by okj
I dag tager jeg ud at fiske!



Var det ikke bedre du brugte dagen på flugtskydebanen[Wink]

Mvh. Jakob
Mvh. Jakob

Svar
#7
Citat:quote:

Originally posted by okj

Ja heroppe har det været helt forrygende.[V]
Der er gæs og ænder i store mængder. Det er indtil videre lykkedes at skyde forbi til grågås, gråand, bekkasin, krikand og pipeand.
Jeg skyder så elendigt at min hund ikke længere gider knaldapportere men graver efter mus istedet.
Vi lever helt op til det nye kommunenavn "Jammerbugten"
I dag tager jeg ud at fiske!


Når i nu var flere der ikke ku ramme, så må i da kunne leje en skydevogn billigt!![Big Grin]

Jesper Hansen
Jesper Hansen
Svar
#8
Jeg brugte morgen i skoven efter hjort. Fik både hinder og kalve af se, plus en flot 6-ender buk som vi gik en del efter i foråret. Han stod lig så fint med siden til på ca. 70 meters hold. Fantastisk som de kan de bukke. Efter en herlig morgen bestemte jeg mig for en time på marken (Uden våben self.) hvilket gav mig det bedste duetræk jeg har oplevet på disse kanter. Det var så godt at jeg blev nød til at gå, det var jo næsten ikke til at bære for hverken mig eller hunden. Men en herlig dag med en masse vildt.

Søren

Sauer 202 - 308 W. m. Zeiss 3-12x56 Diavari T* m. lys
Beretta Ultra Light 12/70
Svar
#9
Citat:quote:

Var det ikke bedre du brugte dagen på flugtskydebanen

Citat:quote:

Når i nu var flere der ikke ku ramme, så må i da kunne leje en skydevogn billigt!!


Det var så heller ikke her sympatien skulle findes.
Jeg har nu frekventeret den lokale tallerkensmækker klub og med nogenlunde resultat. Men jeg vælger at tro at det er nordenvinden der får fjerkræet til at komme fra en skæv vinkel...
Desuden er det slut med lerduer for i år medmindre jeg skal køre helt til Aalborg.
Svar
#10
Citat:quote:

Det var så heller ikke her sympatien skulle findes.



Dét havde du da heller ikke regnet med-havde du[?][?][?][Big Grin][Big Grin][:o)]
Bedre held fremover[Wink]

Hilsen Ulrik
Hilsen Ulrik
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)