Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Carl Zeiss Jena
#1
Hej
Har arvet en Carl Zeiss Jena 8x60H håndkikkert,med hagekors og det hele,en tung fætter på næsten 2,3kg og med sin helt egen historie fra krigen(altså den sidste)Er der nogen hen,der kender til den model,historie,og hvad er sådan en tung tingest værd,den har et par pletter i venstre rør men er knivskarp og hold da kæft man kan se med den om natten
petoni

Man kan miste meget, men mister man sin selvrespekt
er der ikke meget tilbage, at miste.
Per Tolstrup Nielsen  
Svar
#2
Jeg kender godt den type kikkert. En fuldkommen værdiløs tung klods som du bare vil blive mere og mere ked af der står og fylder i skabet.
Helt tilfældigt mangler jeg en kikkert, og vil gerne hjælpe dig af med den, som en ren vennetjeneste [Big Grin]
Svar
#3
Haha...Jae jeg kunne jo også lade den stå i tårnet, på min jagt i Sverige, så skal man da i det mindste ikke slæbe den frem og tilbage hver gang.Men ellers tak for tilbudet,du er sgu en kammerat!
petoni

Man kan miste meget, men mister man sin selvrespekt
er der ikke meget tilbage, at miste.
Per Tolstrup Nielsen  
Svar
#4
Citat:quote:

Originally posted by pern

Jeg kender godt den type kikkert. En fuldkommen værdiløs tung klods som du bare vil blive mere og mere ked af der står og fylder i skabet.
Helt tilfældigt mangler jeg en kikkert, og vil gerne hjælpe dig af med den, som en ren vennetjeneste [Big Grin]

Værdiløs!!
Bare til orientering så har jeg lige solgt den, 8 timer på nettet, pris 10 kilo[^][Big Grin]
petoni



"One shot--one kill"
Per Tolstrup Nielsen  
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)