Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Jagtradio og høreapparater??
#1
Hej

Nu nærmer elgjagten sig og det er godt nok ikke krav, at have en jagtradio, der hvor jeg skal med, men man skulle jo nødig gå glip af noget [Wink]

Jeg bruger Soundscope høreapparater/høreværn - Er der nogen som har erfaringer med typer af "øremuslinger" der fungere godt med høreapparater/høreværn af den type.

Anbefalinger på en 31 mHz radioer modtages også gerne.

Mvh.

Jørgen
Svar
#2
Jeg kender ikke Soundscope, men jeg kan klart anbefale Lafayette jagtradioer. Jeg købte sidste år en Micro 4 og solgte derfor min gamle Micro 3. Efter at køberen havde haft den i kort tid gik den i stykker og kunne ikke tændes.
Jeg fik radioen retur fra køberen og så sendte jeg den til fabrikken i Sverige. De skiftede CPUen og en diode + arbejdsløn uden beregning selv om garantien var udløbet.
Tidligere har jeg fået en antenne gratis for at gøre opmærksom på et forkert partnummer på deres hjemmeside.

Top service og super god jagtradio.

5 elge her fra mig [^]

--
mvh M@X.
DRALF champion 2005.
The first one ever.
Det vigtigste er at jægeren sidder der hvor han skal.
[Image: IMG_0425.jpg?t=1164731341]
Hard work beats talent, when talent doesn't work hard.....

Mvh  M@X 2.1
Svar
#3
Jamen så må det da blive en lafayette - Nogle link til et rigtig godt slagtilbud [?][?]

Mvh.

Jørgen
Svar
#4
jeg troede at 31´eren var for nedadgående ?

mvh
Strom
mvh
Strom, naturgænger
Svar
#5
Der hvor jeg og nogle andre danskere jager, har man hverken hørt om 155ere eller pilottone. De aner heller ikke atder findes laveffekt kanaler. Der er mange der har arvet bedstefars store gule Lafayette i læderhylster - og den virker da den første formiddag ind til batteriet er fladt[xx(]

--
mvh M@X.
DRALF champion 2005.
The first one ever.
Det vigtigste er at jægeren sidder der hvor han skal.
[Image: IMG_0425.jpg?t=1164731341]
Hard work beats talent, when talent doesn't work hard.....

Mvh  M@X 2.1
Svar
#6
det må da være lidt irriterende at høre på 3-4 andre lag der pjevrer løs
men det må være rart at ringe hjem til lillemor om aftenen og fortælle at have haft en 50-60 cm lang stiv stang i lommen[:o)]

mvh
Strom
mvh
Strom, naturgænger
Svar
#7
I Lommen?
Er den da faldet af???[Big Grin]

MVH Anders
Jagt og riffelskydning er ikke et spørgsmål om liv eller død, det er væsentligt mere vigtigt!
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)