Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Lokkeænder som investering
#1
Check lige

http://lauritz.com/Item/Item.aspx?Langua...%231085710

PT. 325,-kr plus 20% salær= 390,-kr for 6 brugte lokker, og der er 5 dage endnu!!!

Har vist nogle ænder, krager, regnspurve og duer lokker, der er blevet penge værd..

TROR i man skal vente med at sælge[Smile]
I didn't come this far to miss!
Svar
#2
Jeg har lige siddet og grinet af den på Lauritz.[Big Grin][Big Grin][Big Grin]
Hvad går der mon galt.......!!!!

Hilsen Ulrik
Hilsen Ulrik
Svar
#3
Det må være den store forbrugsfest[Big Grin][Big Grin][Big Grin]
I didn't come this far to miss!
Svar
#4
Hvis I ikke er heldige at løbe med hammerslag, sælger jeg gerne mine for en flad 50'er stykket.[Wink]

Mvh.

mp

De dumme er så sikre i deres sag, og de kloge så fulde af tvivl
Nu også med .17 HMR, 22 Lr, 6,5x55, 308Win og 9,3x62, nu med 6,5-284 igen[Image: u87.gif]
Mvh.

mp
Svar
#5
Gå lige ind på siden og se hvad de er kommet op i....[:0][:0][:0][:0][:0][:0][:0][:0]

Den sidste I.... er åbenbart ikke født endnu[:o)]

Hilsen Ulrik
Hilsen Ulrik
Svar
#6
muhahah måske skulle man sælge nogen af de lokkere jeg har liggende som ikke bliver brugt. jeg har vel omkring 100 stk og med de priser kan man jo få en pæn skilling for dem. [Big Grin]

Be cool... Or put on some more clothes...
Jagt på vandet er livet.
Be cool... Or put on some more clothes...
Jagt på vandet er livet.
Svar
#7
[:0] De må da tro at de er lavet af træ.

Uffe

Sejren venter den der har alt i orden.......... Det kaldes HELD! Citat: Roald Amundsen.

Uffe

Sejren venter den der har alt i orden.......... Det kaldes HELD! Citat: Roald Amundsen.
Svar
#8
Lokkeænder af træ har jeg set handlet til næsten 1000 kr - pr. stk. Disse var da mindst en 50'er værd - tilsammen.

[center][Image: gandalf2.jpg][/center]

Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.


Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.
Svar
#9
Og så for at gøre det ekstra sjovt, er det undertegnede der har budt dem op i de svimlende priser, naturligvis ikke i eget navn, men M@X får snart en god bon fra dem [}Smile]

Mvh.
Lars/Great Dane
lars@reloadersnest.com
Skype : gunsandlead

Hvad Ignorant ikke læser på VTF - Kan han ikke få ondt i røven af [Smile]

Nu med Parker hale bil...[8D]
Great Dane

Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)