Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Gåseskjul
#1
Hvor finder man det bedste skjul tol gåsejagten, gerne plads til 2 mand og hund
Svar
#2
Gæs har en eminent evne til at undgå dumme jægere i et standard netskjul. Min erfaring er at man skal udnytte omgivelserne.

Er det rørskov, så flet siv ind i et net, naturligvis lodretstående.

Er det stubmark, skal du grave dig ned, eller ligge dig ned under noget halm, blot skal du sørge for at være dækket totalt.

Jeg har i årevis grinet af min fars nabo, der har en fast camoflagehytte stående oppe på en grøftekant, den består af net, grene og en bigballe. Selv om mange fugle 'kender' den, vil gæssene bare ikke ind over. Han har en del gange set at jeg blot er ankommet med et gevær og har lagt mig i noget høj vegetation iført 3D tøj med ansigtsdækning. Og kommer der gæs, kommer de ned [Smile] Han har skudt en gås de sidste 7-8 år, mens jeg har et par stykker i snit om året.

Mvh.
Lars/Great Dane
lars@reloadersnest.com
Skype : gunsandlead

Hvad Ignorant ikke læser på VTF - Kan han ikke få ondt i røven af [Smile]

Nu med Parker hale bil...[8D]
Great Dane

Svar
#3
Hej nyland

Prøv at kigge her http://www.jagt-grej.dk/

Han har lidt skjul

Mvh Bo
Svar
#4
Har set den, men der må da være andre..........eller skal man virkelig til at bestille fra USA
Svar
#5
I Kan jo også begge to iføre Jer 3D camodragt/ansigtsmaske, og placere Jer i en busk... Det er bemærkselsesværdigt effektivt! Og så slipper I for at slæbe på så meget....

.....nu også ejer af en 9,3x62 :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
.....ualmindelig velinformeret i forhold til min alder ... :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)